Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

oli1939 ha scritto: mer 4 lug 2018, 18:52 Mi penso a chi sara' delegado a corerghe drio a sti testoni de fotografi che scata miliardi de foto in tutta Europa e nel mondo...saria come dir...ara sa se te beco....
no i te beca co te fotografi se no soto el loro naso, ma sula foto publicada, imagino


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Allora prepareve a no veder più una barca alla marittima e gnanche la foto della mia auto perché no go domanda' el permesso per farlo. Ma a nisun ghe xe vignudo in mente che se publichemo una foto podessimo chiederghe al proprietario del manufatto bori perché ghe femo pubblicità e se nol vol, podessimo farghe una pubblicità contraria e tirarghe fora tutti i difetti, altro che pagar noi.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Bona notizia, el parlamento europeo ga dito ni, cioè ga rinviado la decision circa una nova tutela dei copyright a settembre. Perciò sta estate femo più foto possibili.😉


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Dato l'ordine aspettare sempre el contrordine...buongiorno!😆


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: ven 6 lug 2018, 7:35 Bona notizia, el parlamento europeo ga dito ni, cioè ga rinviado la decision circa una nova tutela dei copyright a settembre. Perciò sta estate femo più foto possibili.😉
foto podemo far sempre, se i ne le pagherà co le publicheremo vederemo.
In realtà più che de foto, me pareva una question de tassar i grossi siti internet ( gogle, facebook, twitter, youtube) che ripublica i articoli de giornai senza pagar. Solo che come che le iera formulade le ciapava dentro anche i pesci picoli


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 6 lug 2018, 9:01
Piereto ha scritto: ven 6 lug 2018, 7:35 Bona notizia, el parlamento europeo ga dito ni, cioè ga rinviado la decision circa una nova tutela dei copyright a settembre. Perciò sta estate femo più foto possibili.😉
foto podemo far sempre, se i ne le pagherà co le publicheremo vederemo.
In realtà più che de foto, me pareva una question de tassar i grossi siti internet ( gogle, facebook, twitter, youtube) che ripublica i articoli de giornai senza pagar. Solo che come che le iera formulade le ciapava dentro anche i pesci picoli
Dei grossi siti internet mi me servo solo de Google e Youtube. Youtube par musica, ricete e lingue. Lezioni a gratis de croato e russo. De Google par informazioni varie, tipo che tempo fa, chi iera quel, cosa fazeva quel altro. Devo dir che senza queste informazioni saria caligo. Special bisogno go dela traduzion de legi comunitarie. Insoma la terminologia. Se i proibisi solo fotografie no me riguarda. Articoli de giornai anca poco. Ma mi legio che 'sti mati i guadagna una zaia de patus. I podaria spender un poco de soldi e dargheli a quei che li aiuta a ciaparli, che sia giornai o foto. Fa un poco de nervoso de dover spetar che pasi la publicità prima de poder far qualcosa. Bisogna anca dirse che no costa gnente. La stesa roba xe in television coi film dele stazioni cosidete non publiche. El film dura più de do ore. In cine iera 90 minuti. In television ogni quarto de ora de film i fa diese minuti de publicità. Scocia. Mai i canai publici ga servizi che fa indormenzar. 'lora te ga aut aut. Tertium datur. Tertium xe però paion.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e i giornalisti i me disi che ciapa 10 euro a articolo e i li confeziona googlando assai spesso...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Qui celebriamo una festa nazionale. L' anno scorso, come oggi, nel giorno della commemorazione dell' Indipendenza argentina -9 luglio- ho gradito gli auguri di Nona Picia! :-D
Un buongiorno speciale a Nona Picia e Sum, assieme al mio franco desiderio di trovarVI in gamba. :36_3_11:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un bongiorno a tuti. L'ultimo post xe de diese giorni fa. Se vedi che col caldo che fa se tuti in cantina coi pie in cadin. In cantina el computer no funziona e cusì no se pol scriver. Mi son vignù su parchè me devo far la barba e 'ndar del dotor. Spero che el me disi: lei è disidratato. Forsi el me darà una riceta per una caseta de bira. Ma chi vivi sperando ... ;--D ;--D
PS: Quel del caseta de bira no xe un witz. Un 40-50 ani fa el dotor me ga trovà un poco de polvere nei reni e el ga dito de bever per netarli. No aqua, no tè, bira.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

i reni servi per tante robe, mi un venti anni fa iero smagrida e me se gaveva un poco sbassado i reni: el dotor me ga dito la magni, la magni, che la vederà che la starà meio! Lo go ciapaodo in parola, go venti chili de più e i reni no fa mal. I zenoci xe meno contenti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 20 lug 2018, 12:51 I reni servi per tante robe, mi un venti anni fa iero smagrida e me se gaveva un poco sbassado i reni: el dotor me ga dito la magni, la magni, che la vederà che la starà meio! Lo go ciapado in parola, go venti chili de più e i reni no fa mal. I zenoci xe meno contenti
Ciò conferma il detto Nobody is perfect. No se pol 'ver tuto. A Trieste se usa agurar salute, bori e tempo de magnarli. Secondo el dotor, mi go salute e tempo.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Pero' baba...no bastava 10 kg de piu?😉


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 20 lug 2018, 12:51 I reni servi per tante robe, mi un venti anni fa iero smagrida e me se gaveva un poco sbassado i reni: el dotor me ga dito la magni, la magni, che la vederà che la starà meio! Lo go ciapado in parola, go venti chili de più e i reni no fa mal. I zenoci xe meno contenti.
Quela dei reni iera un witz. Mi son 'ndà a far un eletrocardiograma de controlo. El mato ghe luziva i oci: ma che bel, ma che bel. El me ga domandà quanti ani che go. Domanda retorica, parchè el ga la cartela. Mi ghe go dito che xe bruta educazion domandar a un quanti ani ch'el ga. No ocori ch'el sapi tuto. :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

oli1939 ha scritto: ven 20 lug 2018, 15:59 Pero' baba...no bastava 10 kg de piu?😉
te credi che go fato aposta? :?: :?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

No cara ..scherzavo! 😂


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno forum! Vedo che ste tuti ben, dal più vecio al più giovine....e pieni de spirito alegro!
Ve auguro ina bona calda domenica con un poco de sol


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

comincemo col sabato, magari.
Meio sol che el afa de ieri senza sol e senza piova


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto: sab 21 lug 2018, 7:43 comincemo col sabato, magari.
Meio sol che el afa de ieri senza sol e senza piova
anche ogi no scherza come afa e poco sol condido zá de qualche joza de piova


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

la ioza no la go osservada ma stamatina iero al bagno fin che iera bel


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Buondì...ste tenti che da domani sol e caldo oltre i 30 gradi e el mar...25 gradi per tutta la settimana...ste all'erta per no darghela vinta all'Inps...ahah...bever ssai acqua, no andar fora nelle ore calde e no stancarse troppo ...questo specialmente per i mii coetanei! Ahahah!


Il colore e' il mio mestiere

Torna a “El salotin”