Bandierine sui autobus

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Bandierine sui autobus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

17 marzo

Chi me sa dir perché i autobus ogi gaveva le bandierine? Che festa xe? Secondo Wikipedia xe el giorno che Cesare ga sconfito definitivamente Labieno nela bataglia de Munda, ma me par improbabile...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 17 mar 2019, 20:43 17 marzo

Chi me sa dir perché i autobus ogi gaveva le bandierine? Che festa xe? Secondo Wikipedia xe el giorno che Cesare ga sconfito definitivamente Labieno nela bataglia de Munda, ma me par improbabile...
Dovessi esser una festa del tricolor.
https://it.wikipedia.org/wiki/Anniversa ... d%27Italia

Nb a Munda oltre che Labieno xe morto anche Gneo Pompeo, el fio de Pompeo. ghe xe un romanzo storico, de pura fantasia,, ovviamente, che conta che Labieno fa solo che finta de passar a Pompeo e in realtà el lavora per Cesare, fazendoghe perde a Pompeo tutte le battaglie. ben, sarà un romanzo, ma un abattaglia imperdibile per Pompeo come Filippi guarda caso xe stada decisa del cedimento del ala che tegniva Labieno...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: lun 18 mar 2019, 6:29 Dovessi esser una festa del tricolor.
https://it.wikipedia.org/wiki/Anniversa ... d%27Italia
Grazie. Una curiosità: chi saveva alzi la man!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da babatriestina »

iera qualcossa sti giorni sui giornai e su facebook, ma xe una festa poco nota


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da Piereto »

Sarà una festa dell'ultima ora tirada fora per ricordarghe a qualchidun l'unità d'Italia.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da babatriestina »

Noi se ricordemo solo che le feste co gavevimo vacanza de scola noi co ierimo fioi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da Piereto »

Giusto, e ghe ne iera qulchiduna de più de ogi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Bandierine sui autobus

Messaggio da Ciancele »

Mi de marzo so solo el 19: San Giusepe. El giorno iera importante parchè iera la Milano-San Remo, la festa nele osmize a San Giusepe (Mocò, a nord-ovest di Bolunz). De politica a scola go imparà solo el 23, in piaza San Sepolcro. A scola zigaimo: Saluto al Duce. A noi! E po iera el solito che continuava, par via dela rima: Slabe ribe pečerne zjvel Nabergoj!
El 17 i lo devi gaver inventà dopo la guera, co’ mi no ‘ndavo più a scola.
Piereto ga ragion. Una volta iera più feste. E per far più festa, se fazeva lipe (si marinava la scuola). Mi me vergogno de dir che no go mai fato lipe. Ma no iera gnanca bisogno. Matematica e tedesco gavevo lodevole. In francese anca. A scola spavavo e legevo el Guerin Sportivo che me dava el mio amico Giorgio. No digo el cognome e par quale squadra zogava balon, parchè tanti lo conosi forsi. Un bon mulo.


Torna a “Atualita` triestine”