Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Chi si contenta gode, ed i cocci sono suoi. Così o quasi dice un proverbio. Son sparagnin. Come tradurre in italiano? Opero in modo economicamente favorevole? Cosa go fato? Sabo (Sabato) la putela ga crompà do melanzane. No tanto grandi. Ieri le go impanade. Do ore de lavor. E gavemo magnà a mezogiorno. Veramente iera le do. El resto lo go salvà par la sera, e una parte la gavemo magnada freda. El resto lo go salvà e lo go fato ogi ala parmigiana con una bolognese (anca resti) che gavevo nel frizer (freezer). In forno con mozarela gratada. Probabilmente anca resti. :cheezy_298:
Sarò sparagnin, ma go pensà che una volta le do melanzane le gavaria magnade de solo in tun colpo (in una volta).
Domenica gavevo undise gamberoni o scamponi, come che volè. Peso medio de un circa 6/7 deca (60/70 grammi). Sie (tre a testa) a mezogiorno e la sera i zinque li go divisi per peso. Mi peso tanto de più e ‘lora 3 tochi a mi, e per la putela do. A mezogiorno poělés, in farsora (per Elisa: in padella), col vin bianco, un Riesling dela Mosela, e la sera in forno con aio, parsemolo (prezzemolo) e vin. Li farò de novo e farò consumar meno el sugo, parchè i iera squasi suti (asciutti). Ghe ga piaso anca ala putela.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Mi me ricordo co iero picia, melanzane solo in estate.. adesso le xe sempre. ma no mozarela gratada, però! a fete!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Prego sostituire nel mio post la parola resti (non dialetto) con l'espressione vanzumi.
Me vergogno. :(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mer 20 mar 2019, 7:37 Prego sostituire nel mio post la parola resti (non dialetto) con l'espressione vanzumi.
Me vergogno. :(
:clapping_213:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

:lol:
Ciancele ha scritto: mer 20 mar 2019, 7:37 Prego sostituire nel mio post la parola resti (non dialetto) con l'espressione vanzumi.
Me vergogno. :(
:lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Ogi la putela me ga squasi basà. Go fato scamponi in padella al vino bianco. Son sta 'tento che ghe sia anca un poco de sugheto, che no i se sughi tropo. La prosima volta radopio però l'aio. La ga dito che i iera squasi cusì boni come in tun ristorante talian andove che 'ndaimo solo a magnar scampi ala grilia. Xe squasi una onoreficenza al valor culinario! Dopo fragole con zucaro e limon. E un bianco dela Franconia. Par finir tarte de pmi fata in casa. La la ga fata ela. Cusì xe pol anca spetar el bel tempo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Me par ben


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Chi se loda se imbroda. Mi me imbrodo. Ogi xe lunedi, la famosa giornata dei vanzumi. Me iera restade do olive un poco picanti. Go zuzà una e 'deso me fazo impachi de iazo. Go crompà altre do e go fato un sugheto finto. Go cusinà tagliolini e misià. La putela ga magnà, sensa brontolar. Cusì dopo ghe go fato fragole col zucaro e limon e gelato de vanilia. Un rosso austriaco, del Burgenland.
Doman, se la me lasa, volaria far patate gratade e frite in padela, ala svizera. Con cosa? No con vanzumi. :cheezy_298:


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da nonna ivana »

Io invece faccio fragole al lambrusco, senza zucchero...mi fa una schiuma frizzante, che si affloscia subito, ma il sapore è buono, almeno per me!!!

Buona serata a tutti!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

nonna ivana ha scritto: lun 6 mag 2019, 18:31 Io invece faccio fragole al lambrusco, senza zucchero...mi fa una schiuma frizzante, che si affloscia subito, ma il sapore è buono, almeno per me!!!

Buona serata a tutti!
Penso che il Lambrusco abbia almeno un gusto un po' dolciastro, per cui ... Io sono costretto a mettere lo zucchero sia perchè le fragole non sono proprio dolcissime sia a causa del Limone. Quello che importa è che piacciano. Non ti pare?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

per me , macedonia: fragole, kiwi e banane! niente vino, m a un po' di zucchero! bello da vedere anche come colore


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

IO, non saltatemi addosso, sulla macedonia di fragole metto un poco di latte. Si caglia e toglie l'acido; personalmente, e de gustibus disputandum non est, le trovo deliziose.

D'altra parte, la panna che qualcuno mette sopra le fragole cos'è?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da nonna ivana »

Io bevo il caffè e il tè senza zucchero, nel tè metto molto succo di limone!
Uso spesso lo yogurt bianco intero in macedonia di frutta, con limone e una puntina di zucchero.
Non mangio dolci acquistati in negozio, solo dal fornaio dolci locali, se mi fido della genuinità, non mangiamo merendine!
Domenica per il pranzo dai nipoti ho portato una ciambella allo yogurt, che da anni non facevo più!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Io detesto l'acido e la storia di una gita in montagna con 1200 metri di salita, nella quale, verso la fine, rimasi indietro per una crisi di fame e mi ritrovai con lo zaino, per un'errata ripartizione dei carichi in partenza, pieno di limoni che divorai tutti trovandoli dolcissimi, mi viene ancora, a distanza di cinquant'anni, citata dagli amici come presa in giro. In condizioni normali, però, l'agrume non è il mio frutto preferito.

In ogni caso, come ho detto prima, de gustibus non est disputandum, ed ogni mattina spremo mezzo limone per mia moglie che lo beve diluito con l'acqua e, nonostante questo, condividiamo felicemente le nostre vite, ormai, da più di quarant'anni.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Nona Picia »

Buongiorno! A me le fragole piacciono con lo zucchero arancio o limone e panna, caffè e the senza zucchero però. Non ho mai provato le fragole col latte, ma nel frullato sì e mi piacciono molto


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

La setimana scorsa iero oto giorni in Baviera. De domenica son de novo qua. Go profità par bever e magnar robe che xe dificile trovar qua. Par esempio bira scura forte. Un litro se pol, ma za dopo mezo litro no guidaria più la gripiza (macchina). Qua i ferma subito se un va a bisaboba (zigzag). Go magnà schinco de porco rosto. La crodiga (cotica) rosta xe una delizia, un gusto enorme. La carne la go fata involtizar pal can. Veramente can, un boxer, de mia fia. Un, ma no mi, ga magnà la carne e ga mandà in cusina la crodiga. Mi go ordinà una de crodiga con do gnochi de patate. I ga ciamà Teves. (Per quanto ricordi, Teves trasportava i pazienti a San Giovanni (manicomio), a contar saseti). Anca bon xe el cosideto Krustenbraten, che saria carne de porco, panza o spala, cola crodiga. La crodiga la vien intaiada a quadreti e cota nela bira nera. Po rosta soto el gril. So che xe una nostra cara forumista che no ghe piasi magnar ‘ste robe. Ma, come che diseva quel che magnava savon, gusti xe gusti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Xe rivado el caldo.
piati fredi sti gironi: risi fredi, pasta freda ( per mi solo oio, tonno e pomidorini), peperonata freda... ogi go fato dopo tanto tempo pollo in gelatina
version ridotta dela classica galantina. ma no la rizeta vera, che go de mia zia, e che nissun fazeva più a casa mia:
go lessado un poco de pollo, metà petto e metà sovracosce, senza pelle per no dover sgrassar, dopo una mezoretta de atomica iera pronto, sfredido soto el rubineto, cavadi i ossi, fati un per de ovi duri, go messo nel brodo una bustina de granuli per gelatina, e qua sta la compluicazion perchè no se li trova facilmente in supermercato. Go trovado solo i Oetker per dolci, ma no i ga zuchero e xe andado benissmo: squaiado nel brodo, messo in pirolfila tuto insieme e in un per de ore , incluso un quarto de ora in freezer per sveltir, iera pronto, magnerò per do giorni..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 28 giu 2019, 19:57 Xe rivado el caldo.
piati fredi sti gironi: risi fredi, pasta freda ( per mi solo oio, tonno e pomidorini), peperonata freda... ogi go fato dopo tanto tempo pollo in gelatina
version ridotta dela classica galantina. ma no la rizeta vera, che go de mia zia, e che nissun fazeva più a casa mia:
go lessado un poco de pollo, metà petto e metà sovracosce, senza pelle per no dover sgrassar, dopo una mezoretta de atomica iera pronto, sfredido soto el rubineto, cavadi i ossi, fati un per de ovi duri, go messo nel brodo una bustina de granuli per gelatina, e qua sta la compluicazion perchè no se li trova facilmente in supermercato. Go trovado solo i Oetker per dolci, ma no i ga zuchero e xe andado benissmo: squaiado nel brodo, messo in pirolfila tuto insieme e in un per de ore , incluso un quarto de ora in freezer per sveltir, iera pronto, magnerò per do giorni..
Fina ala morte no se sa la sorte. No poso dir quel che go magnà, poso contar quel che spero de magnar. Marenda za fata: roba freda. Zinque pirole e un stagnaco (secchio) de aqua par iniutirle. A mezogiorno un ovo frito col pan. Frito de mi. Stasera hamburger, fate de mi. Ovi duri go magnà ieri, in salata coi sparisi. Roba freda, relativamente semplice, ma bon gusto. Se ve interesa, ghe domando ala putela come che la li ga fati.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

Go magnà. Un de voi dirà subito: Ciancele magna solo minestra de fasoi cole crodighe o scampi o caramai. Forsi smerdanzane impanade. Iera scampi al vino bianco. Ghe ga piaso anca ala putela. No xe che no so far altro, ma ‘sto altro no me interesa. Par caso me xe vignù in man una foto del 1961, fata intuna osteria a Muia, de mio fradel e con papà e mama. La putela ga magnà par la prima volta caramai friti. La ga dito che la vol solo provar. A furia de provar de mi, de papà e de mama, me ga tocà ordinar ancora una porzion par mi. E cusì me ga ciapà la nostalgia. Nostalgia de va’ Rosandra col rifugio, de Opcina col parsuto, de Muia con Hitler, de Duin col vilagio del pescatore. Coi scampi gavemo bevù un bel bianco austriaco e po la ga dito che una trapeta no stesi mal. Go se gavemo sposà, go promeso al prete che ala putela no ghe farò mancar gnente. Per la prima volta in 65 ani go mancà a questa promesa. Mea cupa mea culpa. Doman xe verto e reparirò subito. Ma no xe la stesa roba. Chi sa se la me perdona?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina »

Col caldo cusino poco:
ieri pasta freda e sora pomodorini, tochetini de salmone fumigado e rucola.
ogi pesto de zuchete: do zuchete, un pugneto de pignoi, oio, parmigian, frulado tuto insieme e messo su pasta freda.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”