Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: sab 19 ott 2019, 11:00 Ciancele, te son un poco tropo vago perché che te poso risponder, te me doveria spiegar meio quel che te fa.

Comunque no pensar che a mi no me se blochi tuto (no più tardi de stamatina). Co se bloca tuto te ga due posibilità:
a) spetar e veder se se ripara solo dopo un poco.
b) studar tuto e cominciar de novo.

Ma ti te volevi saver perché. Chissà, forsi el xe stanco, forsi el la ga con ti, forsi el spera che te ciami una bela mula che lo vegni a riparar, forsi el la ga coi triestini emigrai in Germania... chissà! :-D :wink:
Mi impizo, vardo se go posta e distudo. E no distuda. Niente riscontri. Imobile. Fraco de qua, fraco de là. Sia a) che b). Po go ga voia se distuda. Mio fio disi che el computer xe vecio. Un altro (mato, no fio) disi che bisognaria netar el polveron del filtro. O che la corente dela casa no ga la forza. Sicome che no go più la furia de 20 ani fa laso come che xe. Faria qualcosa solo solo costa poca fadiga.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Gavemo tanto studia' per accorciar i tempi e adesso lo spendemo per trovar solo rogne...Guarda word...una volta te mettevi un foglio nella olivetti e te scrivevi...adesso te devi far un corso per tutto a ds tutto a sin in centro ..i margini, l'interlinea, el tipo de carattere, seleziona, copia, incolla...ma daii! Mi me piasi el computer pero' ogni tanto el fa rabiar!


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e se te sbagliavi: se te gavevi el biancheto, bon, se no...
ma come che diseva la mia amica Marina filosofa " te credi che col computer te fa prima e meio e inveze, visto tuto quel che se pol far, te vol far ancora meio e de più e te perdi più tempo de prima"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Se pol dir che mi son nato cola machina de scriver. Del 1944 al 1945 e del 1948 lavoro in uficio e scrivo cola machina. In talian, gnoco, inglese e francese. Nel 1966 me fazevo imprestar quela de l’uficio e po go crompà una picola Oliveti. Dopo una Oliveti erletica (elettrica) vecia, po un PC e po la famosa Oliveti 231 eletronica con 16 KB de memoria. La ga costà diesemila marchi. Me go rovinà. Dopo de questa un PC con più memoria e adeso se devo scriver una cartolina devo ‘ndar dela baba tacada de mi che ga una Oliveti portatile, eletronica, ma che scrivi come le vecie mecaniche. Una volta spetavo la posta, adeso de posta ciapo poca o gnente. Forsi dela finanza. Se corispondi per via email: posta eletronica. Anca el postier (postino) no vien più ogni giorno. Se spediva dischi e fotocopie. Anca mi gavevo la fotocopiatrice, con proprio lumaro de telefono. Ogi no merita più par mi, ma son in pension, e se me ocori una copia vado intun negozieto tacà de mi. Me costa 20 cent. Quando che scrivo ala casa mutua o ala finanza ciogo dela memoria la letera precedente e cambio do parole. Se sbalio coregio e via. Prima bisognava scriver tuto de novo. Letere in triplice copia iera un caligo se se doveva coreger anca le copie. Ogi no esisti più veline bianche, verdi, rosa, blu. Ogi xe solo originali, facili de copiar e stampar. Mi me go fato parfina la carta intestada. Carta semplice, che prima iera de risi, con bordi bei, che costava fina 30 cent el folio. Per qualchedun el computer xe qualche volta una benedizion (e qua no scomincio a contar parchè) e qualche volta una maledizion, se no se xe abituai a scriver a machina. Pensè solo al nostro vocabolarieto. Fato a man con pena e inchiostro come ai tempi de Marco Caco.
:cheezy_298:


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

" Letere in triplice copia iera un caligo se se doveva coreger anca le copie...."

Dai alor, almen.... una menzione d’ onore -che hai omesso-, anche a quei fogli di carta carbone nera o azzurra in uso all’ epoca, imprescindibili per scrivere inin doppia o triplice copia…..Santa pazienza! :doh_143: :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Sembra che i PC sia eterni, e inveze ogni tanto i se incioda o i se studa per no riacenderse più. El Gran nemico xe la polvere, e .....l'omo. Quel che va xe l'alimentador che no xe più un trasformador, o se te son fortuna' xe el boton de acension che no xe un interutor, ma un pulsante. L' omo inveze aggiorna..... i programmi che te ga instalado, ogni settimana, i li fa diventar veci anche se no i xe, e a la fine noi gira più. Po' no contenti i te cambia el programma principale e te devi rinstalar tuto per no dir del consiglio de cambiar la scheda grafica perc he no la xe più adeguata alla complessità del programma e cusi' anche el processore.
Come se disi una vera rotura per farte spender bori e tinir in pie la baracca del consumismo.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un bongiorno a tuti. Qua xe una piovisina. Par talian se diria: pioviggina. Ma se se bagna sensa ombrela.
Par scriver una volta tanto un poco de roba seria go meso nela sezion gnoca un modo de dir. Nona Ivana se ga preocupà de domandar parchè go scrito proprio quel modo de dir.
Par risponder bisognaria meter un modo de dir triestin: Eser sul giro de aria. No vol dir ciapar rafredori, ma eser tra quei che ghe podaria tocar. Mi son sul giro de aria. So un povaro vecio veceto. Quanti povari veci veceti semo nel forum? Tra i novanteni conoso solo Ron. Xe qualchedun altro, che no so, che solo legi i post? Noi povari veci veceti semo tuti sani. I disturbi che gavemo no xe malatie, ma variazioni strutturali dovute all’età. De fioi no gaveimo ‘ste robe. Ma, per tornar ai modi de dir triestini, fin che la va cusì a noi no la ne va male. ;--D


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: dom 20 ott 2019, 9:00 Sembra che i PC sia eterni, e inveze ogni tanto i se incioda o i se studa per no riacenderse più. El Gran nemico xe la polvere, e .....l'omo. Quel che va xe l'alimentador che no xe più un trasformador, o se te son fortuna' xe el boton de acension che no xe un interutor, ma un pulsante. L' omo inveze aggiorna..... i programmi che te ga instalado, ogni settimana, i li fa diventar veci anche se no i xe, e a la fine noi gira più. Po' no contenti i te cambia el programma principale e te devi rinstalar tuto per no dir del consiglio de cambiar la scheda grafica perc he no la xe più adeguata alla complessità del programma e cusi' anche el processore.
Come se disi una vera rotura per farte spender bori e tinir in pie la baracca del consumismo.
Te ga ragion. Bisognaria netar almeno do volte a l'ano. Ogni tanto no rivo a ciapar un articolo parchè el mio browser xe vecio. Mio fio disi de no far gnente. Anca parchè no moro se no ciapo quel articolo. Ma serviria meter un browser più moderno e quai saria i difeti fazendo?


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Bona domenica a tuti....mi son giovine Ciancele go apena 81 in genaio..una mula de San Luigi po....steme ben muleria col soriso!;)


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

oli1939 ha scritto: dom 20 ott 2019, 12:11 Bona domenica a tuti....mi son giovine Ciancele go apena 81 in genaio..una mula de San Luigi po....steme ben muleria col soriso!;)
Mi go qualche mese più de 81 e devo esser in forma almeno fina a agosto 2020. In april devo 'ndar in banca a cior le medaie par mio fio e dopo go promeso de iutar a far el calendario 2021. Oli mia, par restar in triestin: Vita dura vita patisi. ;--D


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Eh si...ma sempre vita xe!
Pronti pel prossimo calendario alora! :arf2_140:


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Anche oggi xe prevista aqua alta. Xe una carateristica de la parte terminale del nostro adriatico. Marea, cambio de pression, vento ( scirocco o libeccio) xe le cause, e adeso se ghe zonta anche l'innalzamento del livel del mar. Xe un fenomeno che anche noi a Trieste semo abituadi, no ocori pensar a Venezia . Anche a questo la defonta gaveva pensado tirando su de un metro tuto el cordolo de le rive . Se se inacorzi andando da l'idroscalo a piaza Granda : la strada xe più bassa de la riva.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

vero. e cussì co se impignissi no la ariva a defluir subito


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogi el colmo de la marea doveria eser ale 10. Forsi qua https://www.skylinewebcams.com/it/webca ... talia.html se poderia veder qualcosa.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ve dago quatro numeri: 1, 11, 14 e ... più de 300.

Chi indovina cosa che xe?

Mah ve dago subito la risposta perché no gavè tanta fantasia de indovinarla: dal primo al 20 novembre xe i tre giorni che no ga piovudo e la media in milimetri dela piova vegnuda in provincia (ghe xe tante stazioni, una sora el nautico, una al molo fratelli Bandirea, una a Muia, una a Sgonico, unoa a Borgo Grota) e le va da 260 a 360.

Se ve par tanto ... consoleve a Musi, in Carnia, el posto più piovoso de Italia i milimetri de piova xe stadi quasi 800: 80 cm de aqua!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno dopo tanto tempo....un tramonto de qualche giorno fa...
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un bongiorno e una bona domenica a tuti. Go fato colazion (neologismo!!) con l’oveto e ‘deso stago fazendo bumba con sugo de naranza. No de botilia. Volevo ‘ndar a pupui a veder el mercatino. I conta che i ga fato un concorso par chi che ga l’albaro più bruto e noi gavemo vinto. Go vardà dela finestra e piovi. No de dover traversar la strada in dorada, ma se se smoia. Cusì gnente pape con luganiga rosta, gnente mandole roste e gnente vin brulé. Andarò a far nane fina a l’ora de magnar e dopo magnà tornarò in paion. Bona domenica.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Anca qua stamatina piovazza , nei mercatin o poco go visto ma no son pasada dela zona dela roba magnativa, Adesso pranzo, che ier iero a una zena in carso ma iera tropo per mi , me go fato dar el doggy bag come che i ghe disi, ma le can son mi! Gnente per la mia gata!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buon Giorno, Buon San Silvestro, qui da me festa del Patrono! Buona serata di addio al 2019!

Per me solite ore di TV, , e aspetto gli auguri per telefono e coi botti degli invasati che lanciano nel piazzale, o spero che siano rinsaviti e invecchiati, e lascino in pace l'udito dei cani e dei vicini!!!!!!

BUON ANNO NUOVO 2020


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Buon giorno e buon anno a tutti!

Sto anno ricordeve dela Candelora, perché sarà una data palindroma: 02022020


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”