che pianta xe questa?

Flora carsica o che comunque se vedi a Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

che pianta xe questa?

Messaggio da Bilbo »

me la son trovada a creser in corte in quel tovaiol del tera che gavemo qua in cià (no saveria dir de riva a 1mq)

ma no rivo trovar niente gnanca con gugle....
Foglia2.jpg
Foglia2.jpg (108.62 KiB) Visto 1157 volte
foglia4.jpg
foglia4.jpg (80.01 KiB) Visto 1155 volte


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi no me ne intendo e BT dirà la sua, ma ... no sarà miga che tra qualche anno beveremo el vin BILBO DOCG? ;-)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da Bilbo »

se xe per quel la vida de fragolino la gavemo za, e l'altro ano la gavemo ridimensionada per ben. ma non ga foie uguali. gavemo anche piantado in tera un steco de quei che gavemo taiado sto inverno e ga anca ciapado, ma cresi sai pian e inveze sta pianta cresi de bruto...


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da babatriestina »

mai visto statue cola foia de figo ?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da Bilbo »

No.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da babatriestina »

beh zerca i fighi e te vedi. Credo comunque de gaver messo perfin in forum statue cussì..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da Ciancele »

Bilbo ha scritto: gio 30 apr 2020, 7:14 se xe per quel la vida de fragolino la gavemo za, e l'altro ano la gavemo ridimensionada per ben. ma non ga foie uguali. gavemo anche piantado in tera un steco de quei che gavemo taiado sto inverno e ga anca ciapado, ma cresi sai pian e inveze sta pianta cresi de bruto...
Caro Bilbo, oltre all'amore per la nostra città, abbiamo un altro punto comune: quela foia. Xe come una graia che me cresi squasi davanti el porton. La putela no sa come che se ciama, ma la ga dito che creserà un albaro. Forsi no un baobab, ma un albereto sì.
OT: Ua fragola. A mi no la me piaseva tanto, ma a mio papà, e mama ghe crompava ogni tanto un raspo. L'albergo sula Mosela, andove che spavo ogni tanto, ga una camera con teraza e la teraza ga una pianta de ua fragola. Verso la fine de setembre paso de là e pernoto. I raspi no xe contai e mi rambo. No xe furto semplice e gnanca apropriazione indebita. Par gnoco se disi: Mundraub = Rapina con la bocca. Speto che fazi scuro, cusì no i me vedi. Ma i paroni dormi nela camera vizin e divido la teraza con lori. Devo star 'tento. Podaria anca cromparla, ma blangiada la xe più bona. :cheezy_298:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: gio 30 apr 2020, 7:55 mai visto statue cola foia de figo ?
A mi me par che el figo gabi le foie più tonde, meno seghetade; e se fusi figo, basta spacarge una foia e veder se le mola el late, almeno cus' iera le foie de figo che conosevo mi.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: che pianta xe questa?

Messaggio da babatriestina »

http://www.meteoweb.eu/2016/06/foglie-d ... ci/698836/ a mi me nassi ogni tanto un in terazza.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “La flora”