Coronavirus

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Come che diseva qualchidun : guai saver!
Ve dago un pochi de numeri che me ga fato saltar su la carega. Dati Istat. L'altro anno gavemo avudo in Italia 647.000 morti e xe nati 435. 000 de lori. Con un saldo negativo de 212.000 persone. I morti de covid xe adesso 27967, i morti l'altro anno de parkinson xe stadi 30672. Se stima, sempre Istat che i morti per tumor xe stadi 180.000. Quindi sto covid no pol e no devi far tanta paura.
La famosa task force del governo conta 450 componenti divisi in 15 sottosezioni, tuti regolarmente pagadi, ma economicamente semo ancora fermi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

ben dovemo distinguer fra i dati de un anno e quei de circa 3 mesi.. semai xe de preocuparse che i medici fa , fora dle coronavirus, solo robe urgenti, visite mediche ambulaotri tuto serado.. i danni vegnerà fora nel tempo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Per mi xe bastanza interessante sto articolo dela Gabbanelli sul corriere: https://www.corriere.it/dataroom-milena ... 5-va.shtml

Quanto al dir che no devi far tanta paura, ghe penseria su perché qualche giorno fa me par che i prontosoccorso, in Lombardia e no solo, i stava saltando, quindi qualcosa ghe iera.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

La Lombardia - e adesso i disi el Piemonte- fa caso a sè: un disastro con a ocio el 25% dei morti de tuta el Italia. Però per dir in tuto el frouli Venezia Giulia ieri iera 11 in terapia intensiva. No posso dir che salti i ospedai.. per dir de ospedai mi no go capido el ospedal a milan in Fiera assai fieri de lori,, com4ei Cinesi anche noi un ospedal i poco tempo.. ma po al afin 23 letti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Resto comunque dell' idea che sto virus xe poca roba . Se anche rivemo sto anno a 30.000 decessi per virus ,dove che dentro ghe xe anche altri malanni che comunque gavesi porta' a la morte, semo a livel dei morti de parkinson del 2019. Semo 60 milioni e xe morti l'altro anno 600 mila, cioè l'un per cento de la popolazione italiana. Semo stadi tuti ligi e boni, e sto virus ga' fato el 0,05 per cento. Per mi xe ora de andar fora tuti, co le mascherine, perché ogni giorno bisogna magnar per no morir, quindi lavorar per magnar e po' se pol anche morir. Se inveze steno seradi in casa no morino adeso de virus ma morino de fame tra un mese perché semo falidi economicamente.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Una roba par eser bastanza ciara. Chi che scrivi le norme ga qualche rodela fora posto. Te pol caminar rente el mar ,ma no te pol fermarte a ciapar el sol. Te pol andar a pie, ma no te pol spostarte co l'auto ( solo per necessità e te devi scriver su la carta el perché , una giustificazion, e el più de le volte no te la passi lisa ). Anche con mascherina e distanza de sicurezza se se xe in tante persone, te pol ciapar la multa perché te fa assembramento. Te pol cior el magnar o de bever per asporto, ma no te pol né bever , ne magnar in strada, probabilmente perché per farlo te te devi tirar zo la mascherina, ma se te fumi in strada comunque te te tiri zo la mascherina e i te lasa far. Xe tuta una serie de contradizioni. Se te sta in auto, no te infeti nisun. In auto te pol star solo in do de lori, perché no xe la distanza de sicurezza. Ma l'auto xe una estension della mia proprietà privata tanto xe vero che posso tirarme via el mascheroto. Tuti oramai ga capi che i ne vol tinir soto controlo, e che la finalità no xe la salute , perché esisti do o tre farmaci che dopo la fase de mancanza de respiro guarisi ,e solo chi che ga altri malanni morì,cioè el 98% dei morti xe solo veci. Anche se gaveremo el vacino el sarà inutile perché el covid 19 xe un RNA virus che el cambia forma quando che ghe gira. Xe come per l' infarto, se i te ospedaliza nei primi minuti te son salvo. Se trovemo di fronte a una imposizion de cambio e sistema economico e sociale antidemocratico, mascherada da crisi sanitaria. I ga za messo le man avanti disendo che sto autuno tornerà el virus. Semo in un periodo de terorismo mediatico. Tuti guarda la television e tuti i programi parla da la mattina a la sera solo de virus.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

però i se ga inacorto che ghe xe riscio d e rivolte sociali e un per de quei che fazeva terorismo mediatico se ga un poco calmado. I meti le man avanti che pol tornar cussì i ga un capro espiatorio se no i riva a tegnir a fren i casi presenti. Un casoto coi ospedai, no i riva a isolar i ospedai coi infetti e i altri, malai spostai de un posto al altro e po ara ti vien for anovi casi,. sule cure però me par ancora a livello sperimetal Tuti disi tuto e el contraruio de tuto. I fumadori se ne frega dele mascherine e sfumazza.. Asembramento xe una parola no ben definida per cui va ben per multar se se trova vizin più de do persone...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Dulcis in fundo, gavemo un governo che el xe nato co una maggioranza, po' el ga' cambia' color , ma le elezioni successive a quelle nazionali ga' confermado un cambio de direzion per cui el governo attuale el xe legale, ma el xe fruto de scelte popolari che no xe quele de ogi. Un governo che volessi ciapar i soldi da l'europa , ma se el ciapa i bori nol xe più paron de governar in casa nostra , e in generale el vol solo ciapar tempo. Per far ripartir l'economia servì bori che no gavemo , e per dar un poco de osigeno saria de no far pagar le tasse. Ma senza tasse el governo sera baraca. Come go dito contraddizioni continue.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

El virus ga' anche dimostra' che eliminando la circolazione dei auti e dei aerei in sti 3 mesi la CO2 no xe calada anzi la xe cresuda. Ciò vol dir che no te cambi le robe dall'oggi al domani a piacimento de l'umanità, e che el catastrofismo dei verdi dipendi sai poco dalle azioni umane.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: sab 9 mag 2020, 16:27 El virus ga' anche dimostra' che eliminando la circolazione dei auti e dei aerei in sti 3 mesi la CO2 no xe calada anzi la xe cresuda. Ciò vol dir che no te cambi le robe dall'oggi al domani a piacimento de l'umanità, e che el catastrofismo dei verdi dipendi sai poco dalle azioni umane.
No son un verde, ma se xe vero che la CO2 no xe calada (no go visto la notizia, ma no meto in dubio la tua afermazion) questo vol dir una sola roba: che per calar l'inquinamento da CO2, che dipendi senza dubio anche da l'omo, no se la podemo cavar con un pater ave gloria de due mesi, ma con un impegno sai più longo (e doloroso).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Coronavirus

Messaggio da Elisa »

Te gai resón SPMC!!!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

La parola magica de sti giorni xe "ripartire", ma basta ripartir? Se i bar e i barbieri verzerà de novo, la gente ghe 'ndarà o starà ala larga perché ga paura?

La Volkswagen ga verto de novo le fabriche, ma deso i le sera de sua iniziativa perché no i ga ordini https://www.ansa.it/sito/notizie/topnew ... 208f0.html

Penso che a ripartir la sarà dura...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

per mi alcuni ripartirà facile. I bar, te vedi che i xe tuti che ciol el cafè in bicerini, de asporto e magari i se lo bevi in machina o de sconto in porton. le babe non vedi l'ora de taiarse i caveri e rifarse la tinta. I ristoranti sarà più radighi per lacci e lacciuoli e idem i negozi de abbigliamento.. altri acquisti che no ocori provar probabilmente ripartirà.
Se po i vol restar casa cola paura.. nissun ghe proibissi...
Certo i ga fato e l possibile per spaventar e sarà dura cavarghe el teror .
Po xe inveze quei che disi el oposto de ti, che i se buterà tuti fora come mati, se infeteremo de novo tuti , intaseremo i ospedai.. . ma xe de ricordar che nela nostra region i ospedai iera cussì poco intasai che gavemo ospitado gente de altre regioni.
E el scarigabaril del a nave ospedal?
eco, tanti poveri veci ga pagado per tuti perchè in principio i ga fato un gran mismas, me par de gaver capido

però me par che la notizia dela Volkswagen xe del 17 marzo. Ettecredo che in quel momento iera dura. Adesso in magio ga riaverto le concessionarie e devo gaver letto un articolo de qualche parte che ghe xe domanda de auto nove


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: gio 14 mag 2020, 15:39 però me par che la notizia dela Volkswagen xe del 17 marzo. Ettecredo che in quel momento iera dura. Adesso in magio ga riaverto le concessionarie e devo gaver letto un articolo de qualche parte che ghe xe domanda de auto nove
Orpo, no me iero inacorto. Meio cusì.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

La ripresa xe dificile perché a chi che ne comanda da Roma no ghe va zo che se torni a far la vita de prima. Noi gavemo el distanziator che ne ga dado madre natura, e cioè la lunghezza del brazo. A chi che ghe demo confidenza li lasemo entrar nel ragio de azion del nostro brazo, stando cusi' più vizin. Da la punta dei diti col brazo disteso fina al corpo xe la nostra privacy. Tuta la nostra vita sociale e tuto el costruido tien conto de sto principio. Parlar de 2,4,9 metri de distanza xe andar contro e xe una roba che no te pol aplicar senza rimeterghe . La costruzion dei mezi publici no tien conto de sto distanziometro natural, perché xe basada su l interasse tra le rode davanti dei carri. Che iera de un metro e cinquantaquatro. Ciò la larghezza del de drio de do cavai accoppiati a le stanghe, e chi che stava a caseta i iera in do e no ala distanza fra lori de un brazo. Quindi anche questo a Roma no ghe va, percui in autobus e in treno te occupi ogi un sedil si e uno no. Sarà de rider sto estate a barcolla e ai topolini , pardon de pianzer. Dovremo fare a turno per entrar in aqua, sugarse, e andar via. Una follia romana.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

me par che a Trieste i xe oltre le follie romane


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nella chiesa di san Vincenzo è apparso questo cartello

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Me par che manchi una prescizion, quella de no farse el segno de la crose co l'aqua benedeta. Evidentemente a eser benedido devi eser solo l'igienizante per le man.🤗


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Coronavirus

Messaggio da mandi_ »

Qualche giorno fa ho letto (non ricordo dove) di sostituire il segno di pace col segno del sorriso rivolto a chi ti sta vicino. Ora ripensandoci mi chiedo: come si fa a fare un sorriso con una mascherina?


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: sab 16 mag 2020, 8:15 Me par che manchi una prescizion, quella de no farse el segno de la crose co l'aqua benedeta. Evidentemente a eser benedido devi eser solo l'igienizante per le man.🤗
i ga svodado le acquasantiere, quindi xe impossibile. Acqua santa, ma no disinfetada. e no dimeticar che anca Lourdes ga serado subito e no credo che riaverzerà cussì presto. Aiutati che il Ciel t'aiuta..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualità non triestine”