Le più bele canzoni de tuti i tempi

dele canzoni triestine ai spettacoli de musica leggera che se tegniva e se tien a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da babatriestina »

é con tanto concime che nascono i fiori :-D
Nb nel video postato, sembra che Doris Day non riesca a mandare a letto il piccolo: prima gli scopre il letto da una parte, poi dall'altra, ma lui invece si mette la vestaglietta e non si sogna di andare a nanna fin che la mamma in abito da sera e tacchetti alti e bianchi pensa di andarsene a suonare il piano in società


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da mandi_ »

Grazie carissimo Macondo di avermi tolto un dubbio. A volte nel Forum è difficile comprendere i rispettivi sentimenti e pensieri. Lasciamo perder, dai.
Sappi che hai da parte mia tutta la mia stima...e simpatia...

Questa è una canzone che ascolto molto spesso, non so se c'entra con Que sera sera ma a volte non ha importanza ....

Preferisco pensare che parli d'amore, anche se so che il testo è stato tradotto da Ivano Fossati da una poesia di un autore brasiliano .

http://www.youtube.com/watch?v=McIM5CBO ... re=related

Ciao da Mandi (che ha provato, ma non sa inserire you tube direttamente)


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Ciancele »

Mandi ga scrito:

... a “fiori delicati” come noi donne siamo.

Hai ragione, Mandi. A partire da Guido Cavalcanti, od anche prima, i menestrelli hanno sempre cantato la donna. I francesi, un popolo di romantici e cavalieri, dicono: On frappe une dame seulement avec une fleur. (Una donna si batte solamente con un fiore). Mi ciogo sempre girasoi, quei longhi do metri.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da mandi_ »

Orpo. No pensavo certo a questo! Comunque intendevo dire che la donna è un fiore delicato,fragile a volte, ma sa anche avere una grande forza nel reggere il dolore fisico,ad esempio,e anche nel "governare "la sua casa e la famiglia, con un pò di buonumore magari. :-D . Non ci spaventiamo così facilmente e sappiamo ridere di gusto alle battute (parlo per mi, ovvio,no sem tute identiche)
Quante volte nelle canzoni e nelle poesie siamo state paragonate a fiori...e ci fa piacere. :wink:

Ocio co quei girasoli, Ciancele! :lol:

Ciao e AUGURI da Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Ciancele »

[Mandi ga scrito:

Quante volte nelle canzoni e nelle poesie siamo state paragonate a “fiori delicati” e ci fa piacere.

Mi penso sempre che ogni periodo gabi una propia filosofia. Mi sono nato nei ani del Charleston, dele canzonete che inegiava ala dona o che la condanava, ma che in general diseva che la dona va tratada come una dama, una principesa. Ogni tanto se devi regalarghe un fior, anche a costo de rubarlo de note in qualche giardin publico o spartitrafico. Se devi aiutarle a meterse el capoto. Al ristorante andar a ciorghe una carega e no dir, come che go sentì mi, ma no la xe miga paralitica. Noi omini semo boni solo de portar vie le scovaze, strasinar in cantina le casete de bira e de aqua e de meter su pansa. Forsi son un poco tropo nero e severo nei confronti de noi omini. Per questo speto che qualche dona me contradisi.
Noi che gavemo la fortuna de capir un’altra lingua, quando che sentimo una bela canzon capimo el significato dele parole e capimo cusì el senso dela canzon. Par esempio, xe una francese che canta Place de Vendome (Per chi che no sa, xe una piaza de Parigi). Tre o quatro volte de seguito. El compositor ga intanto za risolto cusì el problema de una strofa. Ma xe come se noi cantasimo Riva del Mandracchio (Per chi che no sa xe una via de Trieste a marina). Chi che no capisi le parole no pol saver cosa che se vol dir con la canzon. Le canzoni dedicade ale done xe ini ala dona, el toco più bon dela creazion.
PS: Me go inacorto che toco xe un’espresion a dopio senso. No intendevo dir fanciulla (ma forsi anca sì :-D :-D :-D ), bensì parte del creato.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da mandi_ »

Caro Ciancele , che bele parole! Belissimo el gesto de iutar a meter el capotto, cior la carega ecc. Son anca mi dell'idea che noi done no sem "paralitiche", ma vuoi meter el gesto cortese? Quindi come dona son contenta de contradirte. :-D
Cercavo giorni fa canzoni che paragonassero noi done a fiori, ma non me ne viene in mente neanche una.Ho trovà un bruto sito, dove se dis che le canzon de na volta ofendeva molto le done(Creola, Tango delle capinere, Balocchi e profumi,Lucciole, Vipera ecc). Seguo la politica de Macondo e no segnalo el sito.
Non ho mai inteso così nel senso malizioso o cattivo il senso delle canzoni, perchè tendo a farme trascinar dalla musica.
Tante canzon straniere le scolto perchè musica e suono dele parole me pias, ma no so de cosa le parla(come quele inglesi).
Comunque, anca me marì porta zo le scovazze! :wink:
E te segnalo che una delle sue canzoni preferite canta così (xe moderno lui):


"Vorrei vorrei
un'automobile nuovissima
vorrei vorrei
anzi un prototipo ...

dei figli obbedienti
una casa spaziosa
luminosa vistosa
amministrata da una donna
silenziosa. "


(di Ivano Fossati)


L'ultima parte la canta a squarciagola ridendo !

Ciao da Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Ciancele »

Mandi ga scrito:

... che la canzon de una volta ofendeva molto le done.

No, cara Mandi, no credo che el scopo dele canzoni sia stado quel de ofender la dona. Ti te son tropo putela (nulla injuria) per capir el tempo. Nela pitura, e Oli1939 pol dir la sua, xe stadi diversi periodi che voleva esprimer qualcosa de particolar. Altretanto nela musica e nela leteratura. I pesimisti, l’iluminismo e teceta e teceta (e così via, et cetera). Nele canzoni pensa a spazacamino, a balochi e sprofumi, picolo bimbo va sperduto par il mondo. Come una copa di siampagne. No xe ofese dela dona, xe dolori de cuor che vien zigai (gridati) da omini che no ga avù fortuna ne l’amor o da putei cresudi senza genitori. Ti te ga scrito che le canzoni tristi o malinconiche no te fa triste. Pensa pintosto solo ala beleza dela musica e dele parole, che no xe senza senso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto: mer 12 nov 2008, 17:15 Forsi te pol interesar sti due testi scarigabili gratuitamente dal Project Gutenberg:

The Dance (by An Antiquary) by Anonymous

scopro con orrore che da non molto il prject Gutenberg è oscurato in Italia. le solite rogne del diritto d'autore perché qualche furbastro faceva passare articoli di stampa recente, se ho capito bene. nel dubbio sottochiave tutto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Re:

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: ven 14 ago 2020, 16:11
rofizal ha scritto: mer 12 nov 2008, 17:15 Forsi te pol interesar sti due testi scarigabili gratuitamente dal Project Gutenberg:

The Dance (by An Antiquary) by Anonymous

scopro con orrore che da non molto il prject Gutenberg è oscurato in Italia. le solite rogne del diritto d'autore perché qualche furbastro faceva passare articoli di stampa recente, se ho capito bene. nel dubbio sottochiave tutto
Te son sicura? Go leto la tua notizia e son andado a vardar e me par che funzioni. Forsi i ga oscurado qualcosa.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da babatriestina »

La notizia era del maggio scorso e il sospetto mie ra venuto provando ad accedere alla pagina e non trovandola
eBook gratis e cultura libera, ancora sotto sequestro il sito di Progetto Gutenberg
Lo storico punto di riferimento per i libri elettronici liberi da copyright è finito in una retata della Guardia di Finanza contro i canali che diffondevano copie pirata dei giornali. E da settimane è irraggiungibile
https://www.lastampa.it/tecnologia/news ... 1.38891277

Se riaperto, meglio, ma io nandandoci trovo "Impossibile raggiungere il sitoConnessione negata da www.gutenberg.org."


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Questa è la pagina che vedo io
gutenberg.jpg
gutenberg.jpg (63.07 KiB) Visto 2681 volte
prova a digitare l'indirizzo con https:// davanti https://www.gutenberg.org

Alcuni browser rifiutano di aprire le pagine che non hanno https:// davanti. Noi che siamo poveri e piccoli facciamo la conversione automatica, ma loro, lo ho verificato, no ed allora il sito viene giudicato non sicuro.

In alternativa ti suggerisco di spegnere il router, se non lo hai fatto da tanto e riaccenderlo dopo un minuto.

Altre ipotesi, perché le mie sono solo ipotesi, non ne ho.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da babatriestina »

l'ho digitato in tutti i modi, ho cambiato browser ma mi rifiuta la connessione alla pagina. Il router era acceso da poco..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Ciancele »

Buongiorno ed una buona domenica a tutti. Vi dico il mio pensierino e vorrei unicamente sapere se sono l'unico a pensare così o se qualcuno mi condivide. Quando sento qui alla radio canzonette italiane mi viene di chiedere dove sono i cantanti in grado di cantare. Non chiedo Pavarotti ma almeno protagonisti con non gridino ed abbiano una voce accettabile. Ai miei tempi cantava gente tipo Rabagliati e qualche altro. Dove sono ora? O sono soltanto dischi per la Germania? :cheezy_298: :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da babatriestina »

Io da giorni ripenso a Gino Latilla. mi piaceva tanto come cantava, una volta lo vidi a teatro e ne ottenni l'autografo. é morto non tanti anni fa, nel 2011, pensavo che fosse ancora vivo ma vecchissimo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Esistono ancora i cantanti neomelodici, però non ne ho sentito parlare molto bene in quanto, alcuni almeno, sono legati ad ambienti non proprio raccomandabili!

Non seguo, comunque, molto la canzone italiana, sono uno che da cinquant'anni e passa non segue il festival di Sanremo. Da quello che sento, per intervalla insaniae, la canzone moderna non mi piace: la voce stridula, graffiante distorta diventa personalità di stile. Qualche cantante non proprio recentissimo che canta bene mi pare che ci sia ancora; da profano e ribadisco da profano, penso a Fiorella Mannoia, Giorgia e qualche altro ci sarà ancora.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Ciancele »

No so parchè, ma de qualche giorno in qua i mii post xe dopi. Prego cancellare il doppione.
Tonando a bomba. Anca qua gavemo gente che ga studià canto e che voleva cantar opere, ma o no i ga la figura o no i ga la vose. Ma nisun ziga come de voi. Son Picolo ga spiegà meio de mi el mio pensier. Gusti xe gusti e sicome che no xe i mii gusti, laso perder. Ma la mia putela scolta tuto el giorno la radio e mi volens nolens me toca scoltar anca mi. Xe momenti che me digo: Ciancele, tuti i veci xe sordi, parchè ti no?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Piereto »

Infati, tutte le canzonete melodiche xe sparide de circolazion cioè da la programazion de mamma Rai. Xe una scelta ideologica e politica e economica. Ai miei tempi per no sentir le lagne de le canzonete, te scoltavi bandiera gialla. Lagne, oddio, ghe iera anche tante composizioni de alta qualità melodica e cantanti che saveva ben modular la vose tinindo el suono omogeneo. Iera gente che podeva cantar senza microfono e per farse sentir te devi far vinir fora la vose. Anche per compor la musica te dovevi eser studia' si no no veniva fora la melodia all'italiana. El testo po' iera sai importante e tante volte el podeva eser in rima per la question de la costruzion ritmica. El genere melodico va dai anni 20 ai ani 70 de l'altro secolo. Ma ste canzoni xe stade sopiantade da la necessità de compor musica per balar. La muleria dei anni 70 metteva su complessini , cioè tre chitarre, una batteria ,una tastiera tuto amplifica' ,collegamenti midi e un che mentre che el cantava el se contorzeva e el saltava sul palco. Cioè ga' comincia' nel ballo la stagion che dura ancora ogi, che xe quela de far " ginastica". Quindi se se movi per atrar muleria de l'altro sesso, e se se movi meio se se xe ben carburadi con alcol o altre porcherie. Quindi el mercato dei giovini xe importante e te lasi che i se diverti cusi'. Canzonete melodiche, una roba de veci, che no compra dischi perché i li ga za, noi se droga e no fa ginastica coi bala.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da Piereto »

El guaio de sto periodo del virus, xe che i vol che stemo tuti boni e cuci, si no el virus dilaga. Tuti a scoltar la stessa musica, cioè no solo el pensiero dominante e politicamente corretto, ma spettacoli de intrattenimento televisivo uguali per tuti i canai. Grandi e pici fratelli e talk schow E cusi' xe anche la musica, niente roba vintage, al massimo anni ottanta tutto rock e pop. Gave' mai inteso quando che morì un de sti mati , lodi iperboliche per un che strimpellava la chitarra o scriveva temini da terza elementare. No parlemo po' de sovranismo e nazionalismo, ma se riscia de no aver più l'imprinting. Se ai fioi de zinque ani i ghe fa scoltar solo rap e cantautori, gaveremo una gioventù globale e manipolabile. :doh_143: In un teatro più de 200 persone no pol entrarghe, anche se el tiniva 2000 de lori, arena de Verona 23000 posti, solo mille de lori. I ne vol rimbecilir. Ma noi tenieremo duro.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le più bele canzoni de tuti i tempi

Messaggio da babatriestina »

mio papà diseva Tv no voio in casa mia. Se xe bel, xe ale ore che la famiglia dovessi star insieme e parlar. Mi dopo anni che la go ciolta, no go mai seguido i telegiornai. Quel che i vol lorim al ora che i vol lori, nel ordine e tempi che i vol lori. Musica' anche quel decessi che i scaltava tuti quela mtv...che per mi no voleva dir gnente... per mi la television xe bona solo per eventi in direta, che i mostra ben. Anche opere liriche registrade, qualche volta. musica 2 moderna" non so più coss che sia quindi no posso gnanca giudicar


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Musica legera”