Triest - Schönheit und Schiksal.

Forum für die Freunde der Deutschen Sprache
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Triest - Schönheit und Schiksal.

Messaggio da zac »

Per chi riva a acceder a siti tedeschi segnalo questo documentario sul Bayrisches Rundfunk:
https://www.br.de/mediathek/video/bilde ... 001469f12a
Non so per quanto i lo lassa ancora online.
Girado nel 1999 e xe già storia, pien de robe che no xe più:
le venderigole, la pescheria, el tram de Opcina, i bus arancioni, l'alabarda sul municipio, Bepi S., i traghetti per la Grecia, le vecie strade...


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triest - Schönheit und Schiksal.

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No so el tedesco, però lo go vardà, un tocheto, e scarigado tuto (se quachedun se lo vol salvar ghe lo posso passar come filmato).

Vardandolo, e vardando anche certi noiosissimi film tedeschi che la tv passa qualche volta, resto sempre incantado dala tecnica de ripresa. Son fio de un fotografo, e quando vedo el studio nela ricerca dele luci giuste (come che fazeva sum culex) quando vedo che fin per inquadrar la testa de un vigile i ga zercà la luce giusta e la camera no ghe sta tremando in man ma la xe su un trepie o sai ben stabilizada, mi resto incantado.

Dopo ve confesserò che no capindo quel che i disi, i ritmi xe un poco tropo lenti me son stufado. Varderò avanti domani.

Però che tecnica de ripresa!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triest - Schönheit und Schiksal.

Messaggio da babatriestina »

Go dado una svelta scorsa, anch e mi digo in 20 anni quanti cambiamenti ma la pescheria no mostra la pescheria dentro, ma el asta dle pesse e i pessi va vcerso le pescherie rionali.. Belissime imagini!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triest - Schönheit und Schiksal.

Messaggio da Ciancele »

Domenica sera i ga dà ala television 90 minuti de Slovenia. I ga mostrà però più de tuto Piran e Portorose, le saline e Siciole. Me go meravilià che no i gabi gnanca nominà Capodistria e Bled. Bastanza Lipiza coi cavai, Postumia e la grota. De Lubiana tre minuti. Dopo i devi gaver pensà a do de noi, parchè i ga mostrà tante robe de Isola, specialmente l’Ampelea, e el ristorantin dove qualche ano fa, co’ iero a Piran par do setimane, go magnà sardoni. E i ga mostrà Štanjel (San Daniele del Carso). :atletici39: :36_1_11:


Torna a “Deutsche Sektion”