Stazion centrale

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Stazion centrale

Messaggio da Piereto »

Sempre sai bele le foto del 2007. Ma save' cosa che manca a sta stazion? un buso fato in atrio co un per de scale mobili che costituisi un collegamento al sotopasagio. Ma i ga' rinuncia', in compenso gavemo un sotopasagio esterno , cioè un corridoio sai stretto coi scalini inagibile che el se alaga perché le pompe se rompi. Me par logico che se te lasi le scale esterne senza una tettoia per copertura piovi dentro. Comunque oggi col passaggio pedonale a raso la direttrice per chi vien da la stazion xe de andar verso el centro utilizzando non più via Cellini ma Via Ghega, e atraversar a raso per andar al Pam da l'altro lato de viale Miramare.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion centrale

Messaggio da babatriestina »

me par che i sta rinunciando ai sotopassagi. le grandi città no ga solo che un sotopassaggio come el nostro, ma porta a tuta una zona sotterranea, penso a Firenze e a Parigi gare de Lyon. negozi, insoma come le Torri un vero centro comercial sototerra.
I gaveva fato un progetto, che pedonalizzava di pronte ala stazion, se rivava al giardinetto.. e po no se sa ben perché in giro de quel saria stade corsia a quasi autostradali che ghe girava intorno. adesso i ga serado le vecio sotopassaggio. che in una stazion senza scale mobili xe un controsenso, , portarse drio le valige zo ma sopratutto su peri scalini e xe tre semafori:
1 verso el pam
2 verso el giardineto
3 verso la stazion coriere e tuti i capolinea bus.

bastanza razional..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Stazion centrale

Messaggio da Piereto »

Mi me pronunzio e fazo din don. No xe meio stropar el sotopasagio ?.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stazion centrale

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: mer 14 ott 2020, 17:54 Mi me pronunzio e fazo din don. No xe meio stropar el sotopasagio ?.
per adesso i lo ga serado. In futuro no so i progetti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”