Vecchie targhe

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Vecchie targhe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Cercando altre robe in giro son finido su questo sito
http://www.bibliotecamansutti.it/fbook3/
che mostra le targhe dele assicurazioni messe sule case (ghe ne xe anche alcune dele Generali, in ungherese).

Mi me ricordo de verghene viste tante in giro per Trieste, confesso senza farghe tropo caso. Alora mi la buto qua: come che gavemo una racolta de tombini (mai li gaveria messi in architettura) perché no ghe ne femo una de ste targhette (prima che i le incapoti tute fazendole sparir :D)?

Buto l'idea per invitarve tuti a fotografarle, se ghe ne vedè.

P.S. Spero che no le sia za nel forum...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

a mi me par che le sia qua tute dele generali e tute precise, ma magari no ghe go dado bastanza bado


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

vecchie targhe

Messaggio da Piereto »

Sono rinati a nuovo splendore vetusti edefici grazie ai lavoro di recupero del restauro facciate ,( molto vantaggioso per i proprietari di caseggiati e condominii, perchè lo Stato si accolla...anzi si accollava quasi sempre il 90% della spesa), e ciò per aiutare l'industria edilizia a terra per il covid. ( 283 milioni di interventi statali in regione) Per adesso cè un fermo dei restauri in quanto si deve controllare che veramente siano state eseguite le opere in appalto (grandi truffe all'orizzonte), e i costi a causa della crisi energetica hanno di fatto raddoppiato il costo delle materie prime per cui le imprese non riescono ad onorare i contratti, Ma con il restauro sono sparite spesso vecchie modanature e freegi architettonici e vecchie targhe :


ass,generali,.jpg
ass,generali,.jpg (59.41 KiB) Visto 689 volte


Targa una volta molto comune e oggi rara. C'è stato un periodo storico nei primi anni dell'ottocento in cui gli edifici riportavano solo il numero civico e non il nome della strada ed oggi sono veramente rari da incontrare. In periferia invece in mancnza di strade veniva riportata un targa con l'iindicazione della particella catastale del comune censuario.



vecchia targa di latta .jpg
vecchia targa di latta .jpg (42.06 KiB) Visto 689 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: vecchie targhe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bravo Piereto. Xe quel che proponevo qua viewtopic.php?t=7698, ma ti te ga slargà el discorso a tute le vece taghete. Vedemo de ingrumarghene un poche prima che le sparisi. Lasemo perder la mia proposta, che iera più limitada, e 'ndemo avanti qua.

E ta ga ragion, bisogna moverse prima che vegni coverto tuto. Anni fa in Citavecia gavevo trovado una scrita su un muro "Off limits". Volevo fotografarla, ma co son rivado, qualche giorno dopo, co la macchina fotografica, i gaveva za coverto tuto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

Le taghe assicurative xe in genere Generali e xe quasi tute precise. Fotografada una, te le ga fotografade tute. I veci numeri a mi me par che sia ancora bastanza comuni sa in centro che in periferia. Se ve par...
qua xe una brutta foto, xe la scola dardi ex via Giotto in via Gatteri, ma sora xe un'altra, gavevo solo un celular ala bona
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 10 feb 2022, 9:53 Anni fa in Citavecia gavevo trovado una scrita su un muro "Off limits". Volevo fotografarla, ma co son rivado, qualche giorno dopo, co la macchina fotografica, i gaveva za coverto tuto.
quela scrita iera famosa al principio de via dei Cavazzeni. Di fronte xe un'epigrafe probabilmente romana, ma nissun ghe c*++ gnente se no per quela lettura fantasiosa che la atribuissi a Marco Ranfo. Ma la scrita pei militari angloamericani che iera el quartier " del peccato" e dei casoti ga sempre ecitado tanti, sopratutto omini, per cui la foto dovessi girar

ecco qua la pagina che la ga resa famosa
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: vecchie targhe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Quela che gavevo visto mi la iera sul canton tra via delBastione e via Felice Venezian e, se me ricordo ben, la iera più ben conservada. Te sa, pasavo per de la quasi ogni giorno, una volta! ;-) :D


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: vecchie targhe

Messaggio da Piereto »

A proposito de vece scrite , co andavo a scola in via Paolo Veronese, e no gavevo machina fotografica, ghe iera sul muro de la scola elementare duca d'aosta una scritta de la seconda guera par gnoco che ricorda e che la ghe iera un ospedal, o qualcosa de simile


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: vecchie targhe

Messaggio da Piereto »

Altra vecchia targa di altro rione

altra.jpg
altra.jpg (43.09 KiB) Visto 614 volte

targa più moderna in zona che non aveva ancora una strada di riferimento

P1080658.JPG
P1080658.JPG (43.4 KiB) Visto 614 volte


Erano una volta , tra le due guerre, presenti presso i negozi di generi alimentari altre targhe che illusttravano le possibili derrate che si potevano acquistare all'interno. Qui è rimasta una sola targhetta.


alimentari.jpg
alimentari.jpg (49.76 KiB) Visto 614 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

ecco quele dei alimentari merita. Xe ancora un per a san Giacomo, in via delle Torri...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: vecchie targhe

Messaggio da Piereto »

trovata anche vecchia nuerazione civica degli edifici sotto la defonta, e in questa foto accomunata a una targa moderna. Lo sapevate che a Trieste le targhe delle vie riportano sotto il numero civico anche il nome della via e non è cosa comune nelle città italiane.

confronto .jpg
confronto .jpg (55.67 KiB) Visto 564 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: vecchie targhe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: ven 18 feb 2022, 17:36 trovata anche vecchia nuerazione civica degli edifici sotto la defonta, e in questa foto accomunata a una targa moderna. Lo sapevate che a Trieste le targhe delle vie riportano sotto il numero civico anche il nome della via e non è cosa comune nelle città italiane.
E quando lo ho raccontato ai miei colleghi di Milano mi hanno detto "Ma è esagerato", però per sapere in che strada mi trovavo dovevo sempre arrivare all'incrocio. Idem a Roma.

E vedo che oggi, a Trieste, qualcuno non rispetta la regola e mette solo il numero. Ma è sbagliato, fuori norma, e scomodo per chi cerca un indirizzo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

nn solo nelle città italiane ma nemmeno in genere nelle città europee. Vedrò di far verifiche sulle mie foto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: vecchie targhe

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 18 feb 2022, 18:04 nn solo nelle città italiane ma nemmeno in genere nelle città europee. Vedrò di far verifiche sulle mie foto.
Qua la magior parte dele targhe ga anca el nome dela via. Purtropo no sempre, specialmente in periferia.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

zona Settefontane, targhe vece e nove
Quele Generali xe tute precise..
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: vecchie targhe

Messaggio da Piereto »

Metto una foto molto particolare ; no xe una targa , ma una rarità. Infatti veci porta isolatori de la corente probabilmente dei anni 30 se no prima.


£ isolatori .jpg
£ isolatori .jpg (51.7 KiB) Visto 451 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

vedo ancora in giro e anche mi gavevo cominciado a fotografarli, ceramica vera, no plastica!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

La salumeria un tempo Amadei ga ancora le scritte de una volta
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vecchie targhe

Messaggio da babatriestina »

ecco una non Generali. ma non abbiamo anche un altro post simile? da unire..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Vecchie targhe

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: lun 13 giu 2022, 12:33 ecco una non Generali. ma non abbiamo anche un altro post simile? da unire..
Fatto: ho messo tutti in Architettura mettendo,però, il titolo "Vechie targhe" anche a quelle che si chiamavano "Targhe assicurazioni".

C'è ancora un altro topic sulle targhe viewtopic.php?t=6310&start=400 ma mi sembrava più orientato su targhe di valore storico per il loro contenuto.

Comunque, volendo, si possono fondere ancora...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Architetura triestina”