El Castel de Miramar xe in Austria

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 196
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da Blues Briso »

Go pena visto al Eurovision Song Contest che i ga presentado l'Austria con un video del Castel de Miramar.
... Zerto che lo ga tirà su Massimiliano d'Asburgo, ma desso el xe in Italia. E anche l'Eurofestival i lo sta fazendo in Italia. Me par tuti insempiai... boh.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se te pol consolar, su un libro de geografia dele medie el catel de Miramar iera sta messo nele Marche.
Se femo la media e vien al posto giusto!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da Ciancele »

De putel son 'ndà a pie de Rimini a Miramare. In meno de tre ore. :lol:


Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 196
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da Blues Briso »

Niente, volevo dir che probabilmente quel insepià son mi, perché i me ga dito che ogni nazion gaveva un video gira' in una cità italiana. Evidentemente me son inacorto solo dela mia... scuseme.


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mer 11 mag 2022, 9:08 Se te pol consolar, su un libro de geografia dele medie el castel de Miramar iera sta messo nele Marche.
Se femo la media e vien al posto giusto!
El fato xe che tante citadine ga paeseti omonimi in altri loghi. Come Frankfurt am Main e Frankfurt an der Oder.
Un colpo go sentì che un diseva de vignir de Barcelona. Me go domandà cosa che vien a far qua un de Barcelona. Po go savù che Barcelona xe un paeseto in Sicilia vizin de Mesina. Cusì Miramare di Rimini, a circa 6 chilometri.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da Piereto »

Ve posto una foto de un quadro del castel visto da un progetto diverso de quel de Junker

castel.jpg
castel.jpg (46.08 KiB) Visto 313 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Indipendentemente dal fatto che el sia in Italia o in Austria ve segnalo questa mostra che poderia interessar i botanici
Ve metto el pdf perché se andè al sito https://www.miramare.beniculturali.it ve disi che el sito xe potenzialmente pericoloso e pol rovinarve al computer. L'allegato pdf ch go messo qua sotto doveria eser netto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El Castel de Miramar xe in Austria

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Questa è la notizia come riportata dall'ANSA

https://www.ansa.it/canale_viaggiart/it ... e1172.html


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualita` triestine”