Fam. Grisogono

Personaggi famosi, notabili ed importanti de Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Fam. Grisogono

Messaggio da Piereto »

Andando a visitar la ciesa de minoriti a Vienna go leto sta lapide a ricordo de un triestin emerito.
ciesa minoriti.jpg
ciesa minoriti.jpg (53.79 KiB) Visto 4477 volte
grisogono.jpg
grisogono.jpg (31.8 KiB) Visto 4477 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da babatriestina »

Cossa el ga fatto? el iera per bon triestin? La cesa dei Minoriti ìera indubbiamente la cesa dei italiani a Vienna, e là ga festeggiado i 25 anni de matrimonio i mii nonni paterni.
Son andada a zercar informazioni cussì ala svelta su google, su de lui go solo trovado questa pagina
http://www.quirinale.it/elementi/Dettag ... rato=33202
che disi che el ga avudo el onorificenza italiana de Cavaliere de Gran Croce nel 1963, Comendator del ordine de Malta. Cossa el ghe fazeva a Viena?
Po go trovado una pagina sula famiglia, la xe scrita de un croato e quindi imagino che el tendi a privilegiar i rami dele sue parti, comunque la pagina xe questa
http://www.pmfst.unist.hr/~juretic/grisog/
e sfogliando me go trovado i de Grisogno triestini, i mii coetanei Viviana e Ruggero e la loro famiglia
Tomasso-Francesco branch 4:

16.4) Tomasso (Toma) (17) 1759-1849, wife: Ellena de Mezzo

17.4.1) Francesco (Franjo)(18) 1789, wife: Maria Raffaelli, son of Tomasso

17.4.2) Maria (Marianna) (115), husband: Conte Sebastiano de Cambi, dauther of Tomasso

18.4.1) Tomasso (19) 1819, wifes: Givovanna Zenkovic (Rijeka), Catarina Giuppani (Zadar), son of Francesco

18.4.2-4) sons of Francesco: Doimo (126), Marco (129), Biagio (127), Francesco (128).

19.4.1) Adolfo, son of Marco

19.4.2) Oscar-Pietro, son of Marco

19.4.3) Giovanni (20) 1846-1898, wife: Giuseppina Locas, son of Tomasso

19.4.4) Francesco (134) 1861-1921, writer, wife: Adele Mini (Trieste), son of Tomasso

20.4.1) Dr. Ottone (21) 1883-1975, author: "Die Chronik meiner Familie", wife: Flora Kremer-Auenrode (Wien), son of Giovanni

20.4.2) Dr. Paolo (138) Trieste 1905-1995, son of Francesco

21.4.1) Ruggero (Trieste) 1949- , wife: Chantal Philippart, son of dr. Paolo

21.4.2) Viviana (Trieste) 1948-, daughter of dr. Paolo

21.4.3) Dr. Alessandra & Walter Bachmann (Austria) 1912-1994, daughter of Dr. Ottone

22.4.1) Barnaba (Trieste) 1974-, son of Ruggero

22.4.2) Moira (Trieste) 1991-, daughter of Ruggero
ma el fra Ottone forsi me xe scampado..

nb in Svizera ghe xe gioiellerie de gran lusso De Grisogono

( dovessi esser qualcossa su Francesco de Grisogono sul Archeografo Triestino)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Credo che se ciami "fra" i cavalieri de l'ordine de malta: http://www.orderofmalta.int/ordine-di-m ... w-festing/

Anche mi go trovà sai poco: qualche riga in più qua
http://wc.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin ... &id=I43298

El ga due onorificenze italiane

Commendatore dell'Ordine della Stella d'Italia (già Stella della solidarietà italiana)
http://www.quirinale.it/elementi/Dettag ... rato=27761

Cavaliere di Gran Croce Ordine al Merito della Repubblica Italiana
http://www.quirinale.it/elementi/Dettag ... rato=33202

Go visto che nela diocesi de Trieste xe rapresentadi alcuni ordini equestri, tra cui quel dei cavalieri de Malta; forsi bastasi domandarghe là chi che iera sto sior
http://www.diocesi.trieste.it/ordini-equestri/
http://www.diocesi.trieste.it/s-m-o-m/


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da babatriestina »

el santin dela comunion pasqual del 1915 nela Minoritenkirche. Imagino de mia nona. lo go trovado nei sui libretti de Messa

adesso vado a zercar el archeografo...
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da Piereto »

" 20.4.1) Dr. Ottone (21) 1883-1975, author: "Die Chronik meiner Familie", wife: Flora Kremer-Auenrode (Wien), son of Giovanni" Anche la moglie del conte ( immagino SRI) ottone grisogono Flora Kremer Auenrode ga una sua lapide a ricordo ne la ciesa de minoriti e anche ela xe nata a Trieste nel 1890 . ( se volè ve meto la foto) . Sepol suppor che i se ga conosudo e sposado a Trieste. Speso se dimentichemo che a Trieste xe visudi e nati tanti Volk deutscher.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da babatriestina »

i de Grisogono che go citado vivi tuttora a Trieste, se xe per quel. Ruggero no so ,anni che no lo vedo. Viviana a un certo punto la gaveva avudo anche un incarico de assessor al Comun, se ben ricordo. La iera come dir perfeta fora de scatola.
Ma no li go mai sentidi citar come Volk Deutscher. El origine, dela pagina citada, xe oriental e el sior che tien soprattutto ai rami dalmati dela famiglia. Ah sì, attraverso le mogli i xe cugini de Claudio Magris. In effetti go trovado el articol che cercavo, ma xe el secondo de una serie e no go el numerodel rpimo. Comunque Francesco de Grisogono ( 1861-1921) iera nato a Sebenico, el xe stado per breve tempo ufficial nella marina de guerra austroungarica e po insegnante a Trieste, scrittor anche de scritti filosofici e scientifici. No trovo alcuna allusion a Vienna.
L'avvocato Paolo lo vedevo a Trieste fin ai sui ultimi anni... un poco curvo.. la moglie iera morta giovine e nol se gaveva più risposado.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da Piereto »

Mi me riferivo ala moglie Flora del grisogono come tedesca, e i grisogonos xe de origine grega.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Fam. Grisogono

Messaggio da babatriestina »

E rivemo ai Cavalieri de Malta citai. Adesso a Trieste no ce più cavalieri de Malta. quei cola mantella nera e la crose de Malta.
iera una volta, adesso xe solo che cavalieri del ordine del S Sepolcro, mantella bianca, un ordine meno esclusivo.
Go trovado un vecio articolo del meridiano a riguardo e xe appunto anche el avocato de Grisogono, che i gaveva fato anche una mostra su de lui ma no la gavevo vista. Sua fia Viviana, mia coetanea, xe morta un per de anni fa

Immagine

deve essere attorno alla fine degli anni 60.
Nella foto l'avv conte de Grisogono e il principe Massimiliano de Windisch-Graetz.
L'articolo spiega i vari livelli del più elevanto a Trieste non c'è nessuno,d el secondo occrrono 4 quarti di nobiltà per 250 anni: soli i principi di Windisch-Graetz e di torre e Tasso li avevano, si vedevano a quei tempi dietro il santissimo alla processione del Corpus Domini. Un livello più sotto nobili solo per via maschile 200 anni: il conte de Grsogno e un Quarantotti Gambini rovignese.
Senza requiditi di nobiltà, altro livello: il vescovo Santin, il barone de Banfield ( nobiltà troppo recente), il barone Calandra, i sindaci Bartoli e Franzil..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Chi jera quel che .... ?”