crociere locali

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ogi arrivata la " Mein Schiff 5 " , mentre a causa dei lavori alla marittima , lato sacchetta , una nave la Costa luminosa va ad attraccare al molo settimo, dove peraltro è già presente la Norwegian Gem.


Mein Schiff 5 .jpg
Mein Schiff 5 .jpg (40.64 KiB) Visto 1553 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Il piccolo naviglio (come nella filastrocca) navigò . Si tratta della "Nautica " della Oceania Cruises fermo per covid e che ritorna a navigare.


nautica .jpg
nautica .jpg (67.23 KiB) Visto 1523 volte


Tra il piccolo naviglio e il grande scocca la ..scintilla. Amore a prima vista.



incontro .jpg
incontro .jpg (75.42 KiB) Visto 1523 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ieri il molo bersaglieri è ritornato operativo lato sacchetta. Oggi ecco "Mein schiff 5 " da un lato e dall'altro "Costa Luminosa ".


oggi .jpg
oggi .jpg (62.78 KiB) Visto 1503 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

in tarda mattinata io ne ho notate altre due, almeno mi pareva dal bus


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Si, perché co no xe posto in maritima i le manda al molo setimo. Sa che gioia sbarcar nel nulla . Opur le va solo a ormegiarse in attesa de ordini, o qualche lavoro de ritoco in arsenal.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ecco la tanto discussa motonave Adriatica che mancava alla nostra collezione delle crociere locali ....... perfettamente adatta ......al post.



Mn Adriatica .jpg
Mn Adriatica .jpg (71.93 KiB) Visto 1446 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Altri componenti delle crociere locali sono il Delfino verde , che fa rotta Trieste Muggia Trieste



delfino verde .jpg
delfino verde .jpg (74.58 KiB) Visto 1422 volte




E il Marco M della Libertylines che collega Trieste con i porti istriani e Lussinpiccolo


Marco M .jpg
Marco M .jpg (59.12 KiB) Visto 1422 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Fugace apparizione stamani della "Pacific Adventures" della P&O proveniente da Augusta e diretta in arsenal. Nave da crociera del pacifico, Australia e polinersia.

fugace apparizione .jpg
fugace apparizione .jpg (46.4 KiB) Visto 1380 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ecco la fregata "Alpino" della nostra marina militare che lascia la città dopo la cerimonia di ieri per l'arrivo della fiaccola alpina a ricordare i 150 anni della costituzionhe del corpo alpino italiano ( i kaiserjager austriaci furono fondati nel 1816).


fregata alpino .jpg
fregata alpino .jpg (42.52 KiB) Visto 1353 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

Stamattina solita doppietta sulle Rive
Immagine

Immagine

Immagine

( ve ricordè co pianzevimo che no se vedi più navi ala Maritima? qualche decennio fa)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Oggi , come quasi ogni domenica sono presenti due navi da crociera ormeggiate alla stazione marittima. Ma abbiamo anche una terza in rada in attesa la " Crystal Serenity" della Crystal cruises una compagnia statunitense di lusso , ma in realtà di proprietà giapponese riconducibile alla Mitsubishi


serenity.jpg
serenity.jpg (60.48 KiB) Visto 1172 volte


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: crociere locali

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: mar 23 nov 2021, 10:47 Xe de qualche giorno che gira per el golfo el yacht el SY A de un magnate russo , un tre alberi modernissimo . ( 143 metri de lunghezza, 8 ponti e alberi alti 100 metri) Xe vignude dentro anche altre do navi in rada.


coktail.jpg
Ogi no lo vedo nel panorama. No i lo gavarà silurà stanote? O xe 'ncora mine nel golfo?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mio fio la ga visto stamatina fora de Sistiana.

Comunque, se te ga paura che i te lo porti via ;-) ... https://www.vesselfinder.com/it/vessels ... -232039750


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ogi no podevo mancar de fotografar una nave cusì aparisciente come la A.Galeotta della francese Corsica lines. Me son dito : orpo gavemo un novo collegamento traghetti trieste co la corsica, e inveze la andava in bacin . Comunque la xe nova e la va gas


collegamento impossibile.jpg
collegamento impossibile.jpg (36.22 KiB) Visto 562 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

Molti rugna per ste navi de crociera. Sopratuto quei che sta nei palazzi vizin dele rive e che no trova parcheggio o che ghe intriga rumori o spuze.
Mi pensavo a una volta: sì, iera Saturnia, Vulcania e altre e i ne mostra le foto. Dei saloni. De prima classe . Mi go viagiado in seconda, che i mii ga dito che la prima costava tropo. ma tanti viagiava in terza classe Non so come che iera, ma no zerto lusso. E anche le crociere quele bele costava. Adesso sti tananai - perchè i xe tananai- con le loro dimensioni ga prezzi che noi no se insognavimo cussì bassi per cabine con aria condizionata, teraza sul mar... insoma adesso le crociere pol permetersele tanti che una volta iera taiadi fora dei costi. Va tegnudo presente, dei snob che magari ga la casa l mar, la casa in montagna...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Attraccata una altra nava della inglese P%O la motonave " Aurora"


aurora .jpg
aurora .jpg (86.34 KiB) Visto 525 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto, no xe crociere, ma te rivi a fotografar ben la nave che devi portar via i motori dela Wartsila? Giusto per gaver la documentazion...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

Ecco meto la foto della nava UHL Fusion , cioè una united heavy lift che xe la nave che porterà via in Sud Corea i motori fatti da Wartsila per la Daewo.
La foto xe de sta matina prima de la piova. El mar di fronte Trieste el xe diviso in zone de ancoraggio e la Fusion iera in zona nord che va barcola verso monfalcon . In mezo ghe xe due fasce , una per entrar e una per uscir dal porto de Trieste, e po ghe xe la zona sud dove che de solito staziona le peroliere che se vedi da le rive.


HUL Fusion.jpg
HUL Fusion.jpg (42.17 KiB) Visto 488 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: crociere locali

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Grazie Piereto, te son impagabile.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: crociere locali

Messaggio da Piereto »

In questi giorni che xe de atualità l'inghilterra con Elisabetta II e Carlo III , anche noi qua gavemo una regina la Queen Victory rivada sta matina, nave de la Cunard Line.

Regina Vittoria .jpg
Regina Vittoria .jpg (83.68 KiB) Visto 327 volte


Torna a “Trieste e i trasporti”