Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
senator
senator

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 28 ago 2014, 18:46 Quando ero bambino mio papà mi raccontava, sorridendo, che il miglior modo per non prendere il raffreddore era di tenere una castagna selvatica in tasca.

Questa è la prima della stagione, strappata ad un ippocastano dalla bora di stamattina e buttata per terra

Immagine

Il raffreddore è una malattia causata dai virus. Sicuramente, di conseguenza, la foto della castagna sul vostro computer lo terrà esente da virus, malware ed altri malanni di stagione, meglio di Avast e compagnia bella. :-D :-D :wink:
beati i tempi in cui ci si preoccupava solo dei virus del computer!!

speriamo che funzioni per tutti i virus, comunque oggi ho preso una castagna per tenerla in tasca
Immagine

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
Distinto
Distinto

Messaggio da Piereto »

I ga fato saltar i ultimi ruderi de la feriera , e po' c'è stata una apoteosi de foghi de artificio, pareva de esser per l' ultimo de l'anno. Forsi i ghe iera vanzadi dei anni pasadi. :roll: :lol:

sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E intanto, per un poca de bora, xe vignù zo due alberi, un in piaza Carlo Alberto e un in via Giulia. Per fortuna no se ga fato mal nisun.

Ma perché i buta i pochi soldi che xe in progetti faraonici che po no vegnerà mai fati e no i li dopra per la manutenzion ordinaria?

Perché fin che no scampa el morto far la manutenzion no porta voti. E lo digo per Dipiazza, ma val per tuti, purtroppo.

Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
babatriestina
senator
senator

Ogi sul Piccolo un articolo de Rumiz a tuta pagina molto polemico verso el s indaco ( el la ga assai anche cole grandi navi, e su questo son meno d'acordo col mio amico Paolo)

Piereto
Distinto
Distinto

Messaggio da Piereto »

Per la manutenzion xe solo question de bori che i manca perché inveze i vien impiegadi per altre attività che no se pol rinviar. Co sucedi el patatrac alora i se rivolgi o ai pompieri o in casi più consistenti a la protezion civile che ricori anche ai volontari, e che la ga una dotazion de fondi. In caso de terremoti o alluvioni se devi spetar e sperar in una legge nazionale che attingi al bilancio dello Stato. Xe sai triste, ma i soldi in generale xe mal distribuiti.

Piereto
Distinto
Distinto

Messaggio da Piereto »

I passeggeri che vien e va dalle grandi navi ga bisogno dei pullman che li porta, e ocori postegiarli. La stazion marittima in centro invita anche i passeggeri a far un giro per città . Xe che gavemo poca area per postegi e le rive sarà sempre un polmon de sfogo per noi residenti, per cui no resta che armarse de pazienza e venir in città col bus

Piereto
Distinto
Distinto

Messaggio da Piereto »

Guardando i bus inglesi a do piani, me xe vignudo in a mente, che co xe sta tirada via la catenaria del tram e del filobus, anni 70, i ne ga mostra' anche qua de noi un autobus a do piani italian co la sua livrea verde come che se usava quela volta. Vè ricorde anche voi? Pò acegat no li ga ciolti perché noi pasava soto i viadotti o dentro le galerie. Me par solo che a mi?

babatriestina
senator
senator

Dove go leto che per el verde publico una volta iera 30 adetti ( o ancora de più?) a e adesso 3 ( se ricordo giusti i numeri)?

sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: mar 20 set 2022, 7:41 Guardando i bus inglesi a do piani, me xe vignudo in a mente, che co xe sta tirada via la catenaria del tram e del filobus, anni 70, i ne ga mostra' anche qua de noi un autobus a do piani italian co la sua livrea verde come che se usava quela volta. Vè ricorde anche voi? Pò acegat no li ga ciolti perché noi pasava soto i viadotti o dentro le galerie. Me par solo che a mi?
Mi no me ricordo però ... te se immagini el 9 a due piani sule rive o in largo Pestalozzi co la bora che ribalta i tir... no digo che el se ribalteria, ma se baleria dentro sai ben...

Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
Piereto
Distinto
Distinto

Messaggio da Piereto »

In sti giorni che andemo incontro all autunno -inverno, se senti sai parlar de riscaldamento, e tanti pensa che saria bel scaldarse coi legni e tirar fora la vecia stua. Guai a farlo tuona la autorità. El problema xe le canne fumarie. Molte le xe ricavade nel muro cioè le xe fate de matoni e malta. Le malte xe vece , le se suga e se forma dei svodi per cui in te le baterie de camini i fumi pol andar da un camin ad un altro e se produci anidride carbonica. Insomma te te pol asfisiar . Pò brusando legni se forma le famigerate polveri sottili. Insomma zò multe. Chissà come se scaldaimo 50 ani fa? E no solo brusaimo anche carbon in stua, carbon coke.

babatriestina
senator
senator

e difatti te vedi el color che gaveva le faciate dele case , maronzin se no nero de fuligine. E no iera solo dei auti.

Torna a “El salotin”