Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 28 ago 2014, 18:46 Quando ero bambino mio papà mi raccontava, sorridendo, che il miglior modo per non prendere il raffreddore era di tenere una castagna selvatica in tasca.

Questa è la prima della stagione, strappata ad un ippocastano dalla bora di stamattina e buttata per terra

Immagine

Il raffreddore è una malattia causata dai virus. Sicuramente, di conseguenza, la foto della castagna sul vostro computer lo terrà esente da virus, malware ed altri malanni di stagione, meglio di Avast e compagnia bella. :-D :-D :wink:
beati i tempi in cui ci si preoccupava solo dei virus del computer!!

speriamo che funzioni per tutti i virus, comunque oggi ho preso una castagna per tenerla in tasca
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

I ga fato saltar i ultimi ruderi de la feriera , e po' c'è stata una apoteosi de foghi de artificio, pareva de esser per l' ultimo de l'anno. Forsi i ghe iera vanzadi dei anni pasadi. :roll: :lol:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E intanto, per un poca de bora, xe vignù zo due alberi, un in piaza Carlo Alberto e un in via Giulia. Per fortuna no se ga fato mal nisun.

Ma perché i buta i pochi soldi che xe in progetti faraonici che po no vegnerà mai fati e no i li dopra per la manutenzion ordinaria?

Perché fin che no scampa el morto far la manutenzion no porta voti. E lo digo per Dipiazza, ma val per tuti, purtroppo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Ogi sul Piccolo un articolo de Rumiz a tuta pagina molto polemico verso el s indaco ( el la ga assai anche cole grandi navi, e su questo son meno d'acordo col mio amico Paolo)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Per la manutenzion xe solo question de bori che i manca perché inveze i vien impiegadi per altre attività che no se pol rinviar. Co sucedi el patatrac alora i se rivolgi o ai pompieri o in casi più consistenti a la protezion civile che ricori anche ai volontari, e che la ga una dotazion de fondi. In caso de terremoti o alluvioni se devi spetar e sperar in una legge nazionale che attingi al bilancio dello Stato. Xe sai triste, ma i soldi in generale xe mal distribuiti.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

I passeggeri che vien e va dalle grandi navi ga bisogno dei pullman che li porta, e ocori postegiarli. La stazion marittima in centro invita anche i passeggeri a far un giro per città . Xe che gavemo poca area per postegi e le rive sarà sempre un polmon de sfogo per noi residenti, per cui no resta che armarse de pazienza e venir in città col bus


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Guardando i bus inglesi a do piani, me xe vignudo in a mente, che co xe sta tirada via la catenaria del tram e del filobus, anni 70, i ne ga mostra' anche qua de noi un autobus a do piani italian co la sua livrea verde come che se usava quela volta. Vè ricorde anche voi? Pò acegat no li ga ciolti perché noi pasava soto i viadotti o dentro le galerie. Me par solo che a mi?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Dove go leto che per el verde publico una volta iera 30 adetti ( o ancora de più?) a e adesso 3 ( se ricordo giusti i numeri)?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: mar 20 set 2022, 7:41 Guardando i bus inglesi a do piani, me xe vignudo in a mente, che co xe sta tirada via la catenaria del tram e del filobus, anni 70, i ne ga mostra' anche qua de noi un autobus a do piani italian co la sua livrea verde come che se usava quela volta. Vè ricorde anche voi? Pò acegat no li ga ciolti perché noi pasava soto i viadotti o dentro le galerie. Me par solo che a mi?
Mi no me ricordo però ... te se immagini el 9 a due piani sule rive o in largo Pestalozzi co la bora che ribalta i tir... no digo che el se ribalteria, ma se baleria dentro sai ben...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

In sti giorni che andemo incontro all autunno -inverno, se senti sai parlar de riscaldamento, e tanti pensa che saria bel scaldarse coi legni e tirar fora la vecia stua. Guai a farlo tuona la autorità. El problema xe le canne fumarie. Molte le xe ricavade nel muro cioè le xe fate de matoni e malta. Le malte xe vece , le se suga e se forma dei svodi per cui in te le baterie de camini i fumi pol andar da un camin ad un altro e se produci anidride carbonica. Insomma te te pol asfisiar . Pò brusando legni se forma le famigerate polveri sottili. Insomma zò multe. Chissà come se scaldaimo 50 ani fa? E no solo brusaimo anche carbon in stua, carbon coke.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e difatti te vedi el color che gaveva le faciate dele case , maronzin se no nero de fuligine. E no iera solo dei auti.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Passando per via del monte, me gà colpido sta targa posta sull'edificio del 1929 de le scole ebraiche co la numerazion biblica , per cui ogi fati do conti semo nel 5782, Me son sentido subito più vecio


particolare numerazione.jpg
particolare numerazione.jpg (76.9 KiB) Visto 723 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

e doveva esser un'altra ch epar cavada


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Mio fio me conta che ga visto in internet o ala tv che ieri a Trieste l'aqua coreva zo par via Comerciale? Xe vero? Ga piovù ieri? Saluti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

un gran scasson de piova de matina


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: sab 5 nov 2022, 14:02 un gran scasson de piova de matina.
Buongiorno a te e grazie.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

De un per de giorni i ga deciso de protegger i pedoni del incrocio de piazza Goldoni - via Mazzini, indove che svolta i bus. Za i pedoni ga un rosso del oltre un minuto ( go el filmato) de spetar , e 20 secondi fra verde e giallo per passar, ma adesso i ga messo un per de paletti PROPIO IN MEZZO DELE ZEBRE Cussì i devi andar più pian o forsi i vedi meo el rosso ( no so ben el colegamento logico)
Tanto val i faria prima a proibirghe ai pedoni de passar. No pedoni, no incidenti, ovvio!
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

i paletti xe propio in mezzo de dove che el marciapie xe sbassado per permetterghe ai invalidi de passar.. de una parte xe due, de l'altra uno..
Immagine

tipo de pedoni in zona
Immagine

quel che e domando xe el perché del trattamento diferente rispetto a campo san Giacomo. Passo spesso in auto là, ancora adesso de più che xe serada la galleria de piazza Foraggi: xe un sacco de striche pedonali, no un semaforo. I pedoni passa prioritamente e i tanti bus se ferma tuti davanti dei pedoni.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Speremo che el giorno sia bon. La wartsila xe un bel problema. Premesso che la Wartsila va via , xe in vista do alternative. Uno, produr artiglieria pesante, due continuar a far motori marini. Wartsila voleria che no i ghe fazesi concorenza ai sui fati in finlandia. Za me par una sempiada chi subentra produci i motori che vol. Pareria che Fincantieri no ga la conoscenza de come se fazi a far motori e no vol farli. Ma anche quela de pasar a far artiglieria pesante xe una roba che lasa perplesi. Alora Fincantieri comunque xe interesada a entrambe le soluzioni. I motori ghe servi perchè la fa navi. Le artiglierie e le corazature ghe servi anche per le navi de guera e la lo fa con la otomelara che xe una ditta italiana. i gnochi de rheinmetal volesi entrar nel capital de otomelara per adeso col 49% perchè xe in giogo una grande produzion de cariarmati. Cioè l'italia devi amodernar i carri armati del nostro esercito costruindo ben 567 carri. Se parla de miliardi de euro, e i gnochi vol eser de la partida. Anche qua no se capisi perchè pur producendo carri con la otomelara che compreremo co soldi italiani, dovemo comprarli e darghe una parte dei utili ai gnochi, mentre i bori podesi restar sempre in Italia. Ghe xe anche una cordata francese per i carri armati , e anche Mitsubischi giapone4se che produci de tuto vol eser de la partida. Forsi la faria ela i motori per Fincantieri. Xe scelte strategiche. Per queso disevo che speremo che el giorno sia quel bon. Comunque calar le braghe e no far più motori a Trieste dopo do secoli de storia , voleria dir el funeral de sta cità.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

No bastava la fine del teatro Tricovich, adersso anche la sala Rovis che la Ginnastica Triestina vol gestir meio de quel che fa la Prosenectute che xe proprietaria del pianoforte che Rovis ghe ga donado. El suco de la question xe che se no son più paron de la sala vendo el pianoforte. Za, ma tanto podemo fra a meno de teatri sale e pianoforti , tanto gavemo la sala luttazzi.


Torna a “El salotin”