Poste italiane: emissioni su Trieste

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Poste italiane: emissioni su Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Tanti, tanti anni fa, de muleto insoma, me iero meso a salvar i francobolli dele cartoline e dele letere che rivava.

Qualche giorno fa me xe pasà per le man l'album dove che li gavevo salvai e el catalogo che gavevo ciolto quela volta. Me par giusto meter qua i francobolli dell'epoca o i disegni che i gaveva messo sul catalogo. Specifico che nei primi anni '60 me son stufà e go molà tuto.

Sul catalogo trovo un primo francobollo del 49 de cui riporto el disegno; el ricorda le elezioni a Trieste nel 1949

Immagine

Dopo ne trovo un altro del 52 che ricorda la fiera de Trieste (a proposito i dovessi cominciar a butarla zo in novembre. Sarà vero?)

Immagine

Go trovado anche due francobolli veri, del 1958 per el quarantesimo anniversario dela fine dela prima guera; sul primo ghe xe i stemmi de Trieste e Trento, sul secondo la campana dela pace de Rovereto (chissà forsi femo contento qualchedun ;-) )

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Poste italiane: emissioni su Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Finida la mia passion per i francobolli, me xe capitado in man una cartolina del 1982 con annullo speciale su un francobollo col castel de MIramar. Giusto per farse un'idea dele dimensoni in blu, a destra del francobollo go messo una riga che mostra quanto che el xe longo: 30 mm. MOstro sia la cartolina che el francobollo in grande

Immagine
Immagine


Lo gavevo za messo de un'altra parte, ma nel 2021 xe stado fato un altro francobollo in ricordo del 140 anni del Piccolo

Immagine

Se ghe ne gavè altri su Trieste emessi dale Poste Italiane, zonteli pur qua soto! (xe sempre più difficile perché se vedi sempre meno francobolli)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Poste italiane: emissioni su Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sul sito https://www.ibolli.it ho trovato un altro francobollo su piazza dell'Unità per una serie Piazze d'Italia emesso nel 1988

Immagine

Ma ce ne saranno sicuramente anche altri.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Poste italiane: emissioni su Trieste

Messaggio da babatriestina »

dovrò guardare la mia collezione ( di papà, veramente)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Filatelia e numismatica triestine”