Stadio Littorio
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- AdlerTS
- cavalier del forum
Stadio Littorio
Ogi i sta completando la demolizion del stadio Grezar, dove nasserà una citadella dello sport.
Scavando, le ruspe ga trovado i gradoni de quel che iera lo stadio Littorio, che nel 1934 ga anche ospitado una partida del mondiale. curioso che nissun ga pensado de conservarle, inglobandole nella nova struttura.
Scavando, le ruspe ga trovado i gradoni de quel che iera lo stadio Littorio, che nel 1934 ga anche ospitado una partida del mondiale. curioso che nissun ga pensado de conservarle, inglobandole nella nova struttura.
- babatriestina
- senator
Per comemorar, ecove un per de foto del Grezar nei anni Trenta, co la Triestina iera in A ( chi xe esperto, ariva a dirme con chi i stava zogando?)- le foto xe de mio papà.Le meto picie, cussì se le pol ingrandir e vederle a dimension grande, quel che se pol dele pice foto che gavevo mi.
(PS nela seconda, se vedi l'epoca, me par che i zogadori stia fazendo el saluto roman, ...)
(PS nela seconda, se vedi l'epoca, me par che i zogadori stia fazendo el saluto roman, ...)
- cenerentola82
- ixolan
El vecio Grezar...
7/10/1932 Inugurazion del Grezar: Triestina Napoli 2-2
mms://62.173.167.172/300/MpegB300/B014703.wmv?sid=1142941089171334&subscription=3
7/10/1932 Inugurazion del Grezar: Triestina Napoli 2-2
mms://62.173.167.172/300/MpegB300/B014703.wmv?sid=1142941089171334&subscription=3
[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
- Nona Picia
- cavalier del forum
- babatriestina
- senator
- babatriestina
- senator
Re: Stadio Littorio
In attesa de rimetter le vece foto mancanti, ecco una del pubblico al Grezar, che allora iera immagino Littorio, 1934 o più probabilmente 1935, el pubblico in gradinata ( fra i tanti, mio papà)
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
così eleganti sembrano più spettatori ad un concerto musicale di gala che ad uno spettacolo sportivo!
"Todo lo bueno me ha sido dado"
- AdlerTS
- cavalier del forum
Anche questa in vendita su ebay
- Allegati
-
- stadio.jpg (81.2 KiB) Visto 6426 volte
Mal no far, paura no gaver.
El 10.01.2006 Baba Triestina ga scrito:
....me par che i zogadori stia facendo el saluto romano ....
Quela volta el segretario federale del partito fasista vigniva sempre a dar la partenza. Mi go una foto de genaio o febraio 1943 per una campestre a Muia e nela foto xe anca ‘sto segretario federale.
Iera un triestin che nudava e vinzeva tute le gare. El voleva che durante la gara la banda soni Giovinesa. El segretario federale se ga congratulà con lu: L’inno Giovinezza dà alla gioventù italiana fascista forze gigantesche per dimostrare al mondo bla bla bla. E lu ghe fa: No, la sa, quando che sento Giovinesa le me gira a elica e vinzo.
PS: Trovo un’anima bona che ogni lunedì meti nel forum cosa che ga fato la Triestina e a qual posto la xe in clasifica? No che moro se no so, ma xe justo par saver.
....me par che i zogadori stia facendo el saluto romano ....
Quela volta el segretario federale del partito fasista vigniva sempre a dar la partenza. Mi go una foto de genaio o febraio 1943 per una campestre a Muia e nela foto xe anca ‘sto segretario federale.
Iera un triestin che nudava e vinzeva tute le gare. El voleva che durante la gara la banda soni Giovinesa. El segretario federale se ga congratulà con lu: L’inno Giovinezza dà alla gioventù italiana fascista forze gigantesche per dimostrare al mondo bla bla bla. E lu ghe fa: No, la sa, quando che sento Giovinesa le me gira a elica e vinzo.
PS: Trovo un’anima bona che ogni lunedì meti nel forum cosa che ga fato la Triestina e a qual posto la xe in clasifica? No che moro se no so, ma xe justo par saver.
- babatriestina
- senator
se te vol... ma xe sempre più deprimente..Ciancele ha scritto: PS: Trovo un’anima bona che ogni lunedì meti nel forum cosa che ga fato la Triestina e a qual posto la xe in clasifica? No che moro se no so, ma xe justo par saver.
- babatriestina
- senator
i "Murales" del Grezar
- babatriestina
- senator
par la stessa man de quei del pedocin
( par che i Itinerari del Comun suggerissi anche un de murales: doveremo meter anche noi)
( par che i Itinerari del Comun suggerissi anche un de murales: doveremo meter anche noi)