El tram de Opcina

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

meno sgranata della precedente
Immagine

ancora il diorama
Immagine

un a tabella riassuntiva

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ho scoperto, per caso, che anche Genova ha il suo tram a fune.

Funzionava ... ad acqua, fino al 1976: si pesavano le due vetture e su quella a monte veniva riempito d'acqua un cassone in modo da renderla più pesante di quella a valle, una scendeva e tirava su l'altra. Arrivata in fondo, il cassone dell'acqua veniva vuotato per alleggerire la vettura. Ne 1978 è stato elettrificato tra polemiche perché molti volevano conservare questo sistema, ormai unico in Italia.

Se ne volete sapere di più: https://it.wikipedia.org/wiki/Funicolare_Sant%27Anna oppure https://www.amt.genova.it/amt/trasporto ... -santanna/

Ah sì, altre foto le trovate qua: https://www.google.com/search?q=genova+ ... =939&dpr=1

Il percorso è più corto di quello del nostro tram, ed anche il dislivello è minore. Le polemiche sulla sua gestione, se leggo bene tra le righe, dovevano essere le stesse.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Un tran compagno xe anca a Wiesbaden. Vedere mio post nela Deutsche Sektion.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Vado indietro coi ricordi : ll sistema col riempimento dei cassoni ad acqua e traino a fune per tratta in rettilineo lo troviamo a Salisburgo per salire al castello e a Budapest per salire a buda . Un altro percorso a fune sempre in rettilineo lo incontriamo a Como per salire a Brunate, e in Svizzera , Lugano ha ben tre impianti : città - stazione, Lugano - San Salvatore e Lugano - monte Bre.
Per restare in ex au a Bolzano invece la linea dell altopiano del Renon era nata a cremagliera con vetture tranviarie . Oggi si sale dalla città con la funivia sino in vetta e poi di nuovo sul tram. Anche Zagabria aveva un impianto a fune per collegare la città bassa con la collina fortificata (città vecchia ) sede del Parlamento.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Mio fio xe meio informà su Trieste de mi. Ogi el me ga mandà un filmeto sula partenza del tran de Opcina de piaza Oberdan fina a piaza Scorcola.
Xe diversi, mi diria tanti, che volaria gaver el tran. Roba che servi a tuti dovaria eser a gratis. Ospedai, tran. E osmize. :doh_143: :clapping_213: Xe se question de soldi, se podaria aumentar el prezo del bilieto. No ale stele, ma un s’ciantin. Sicome che quei che va a Opcina col tran i se ferma a bever o a farse un sanduic, o magari i crompa solo el giornal, se podaria tasar i bar, ristoranti e alberghi de Opcina con un un percento e i negozi de Trieste con un mezo percento: tasa sul tran de Opcina. No moriria nisun e qualchedun podaria viver. Par esempio el tran de Opcina.
I ghe dà la colpa al sindaco. Mi diria che xe in tanti a gaver colpa. E tuti 'sti tanti i va in machina e el tran no i lo ga gnanca pal …
Dico bene o dico sciocco? Dici bene, Ciancele. Parola di C…


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Caro Ciancele paghemo za bastanza tasse, quel che ne manca, xe che no rivemo a controlar chi che le spendi. Meio, come che i le spendi. Perché eser obligadi a far gare de apalto e cior la dita che costa meno e che mena el can per l'aia. I lavori se slonga, e i bori i diventa insuficenti. Dai sie ani per meter a posto una tranvia ? Adeso se speta el arrivo de una rincalzatrice cioè de una machina che metti a posto dove che ocori la masiciata che diventerà lissa come la tola de un biliardo. Pensa che per averla a disposizion bisogna prenotarla, e questa xe l'ultima se spera imposizion de Roma.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

Palazzo delle Poste ( Posta Grande) mostra dedicata ad alcune immagini Modiano ritrovate e ristampate, tram di Opcina, immagine completa e dettaglio. Soddisfattissimi che le fotografo.. con precisazione della fonte

Angolo dell'Obelisco
Immagine

dettaglio
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Gavè notizie del tram? Se sa gnente se el riparti?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 6 ago 2023, 10:24 Gavè notizie del tram? Se sa gnente se el riparti?
Devo rufianarme con mio fio che in setembre el pasa par Trieste, ma solo se el tran de Opcina parti. Diseme, diseme.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re:

Messaggio da Ciancele »

AdlerTS ha scritto: mer 22 mar 2006, 16:42
Giorgio Rossi ha scritto:Forse un ritardo ci sarà, perchè bisogna organizzare nei dettagli le fasi di collaudo
Collaudo ? Andè, andè veder, lungo el percorso manca metri e metri de sine, ancora. Altro che messa a punto e collaudo ! :shock:
Forsi i studia de far 'ndar el tran sensa sine e qua sta la novità, el progreso, e ghe vol tempo.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Go leto che manca ancora do stupidezi. Segnali acustici su do passaggi incostuditi del tran sulla cuva de Cologna, e un marciapie che no ghe piasi al colaudator. Po' paresi che semo alla fine de sto calvario.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go paura che manchi più de do stupidez.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Ciancele »

Insoma per mio fio nix Opcina. El dovarà 'ndar a Venesia a magnar sardoni. Sensa Teran.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E anche el tram de Opcina xe nato disgrazià...
https://ilpiccolo.gelocal.it/speciale/t ... C-M6-S3-T1


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

vien de pensar mal.
Che i gaveva messo le sine storte!!!
de ciaparli per el bavero.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El tram de Opcina

Messaggio da babatriestina »

un paio di giorni fa, finite le sine storte, Ansfisa che non so chi sia ( An- sfiga?)

Immagine

a mi e no solo a mi me par che i ne ciol pel---- :evil: :evil: :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Ala ansfiga no ghe va ben la rete aerea in piazza Dalmazia, e i binari de la stazion de arivo in piazza Oberdan. Me sa che no i sa più cosa tirar fora. Comunque manca anche el piano de funzionamento del tranvai co le istruzioni per l'uso. Par che nisun che gaveva pensado. :'-( :evil:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: El tram de Opcina

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Forsi me sbaglio, ma credo che i lavori sulla linea no i sia stai fati ben, e a sto punto ANSFISA gabi comincià a farghe i pulisi su tuto. Credo che sia nela natura: se mi presento a un un lavor fato mal, questo se incaza e comincia a no fidarse.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Xe interesante veder perché un lavor xe fato mal. Mi che apalto i lavori so sai poco come che se fa el lavor e quindi el mio capitolato xe carente, del tipo mete' a posto. Pol anche eser che i bori per far el lavor i sia curti, per cui el lavor no xe completo e quindi in futuro ghe dovero' meter man sempre che rivo a trovar i bori. Forsi per el tram de opcina semo davanti a un "combinato disposto" progettuale e esecutivo.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: El tram de Opcina

Messaggio da Piereto »

Resta comunque una fiaba de sior intento.


Torna a “Trieste e i trasporti”