Vocabolarietto Triestin-Italian

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum

Re: Vocabolarietto Triestin-Italian

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Alora, se la parola xe anche nei vocabolari italiani lasemo perder a meno che no ghe sia significati particolari.

P.S. Go scrito col telefonin. Che dificile scriver in dialeto col coretor automatico :twisted: :twisted:

Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Dopo gaver discusso con mie nipoti che el folpo se disi in italian polpo e no polipo, son 'dà a vardar cosa che gavevo scrito sul nostro vocbolario e gavevo scrito, naturalmente, polipo. Go coreto in polpo. :oops:

Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mar 14 mar 2023, 8:15 Dopo gaver discusso con mie nipoti che el folpo se disi in italian polpo e no polipo, son 'dà a vardar cosa che gavevo scrito sul nostro vocabolario e gavevo scrito, naturalmente, polipo. Go coreto in polpo. :oops:
I polipi mi li conosevo, i xe nel naso, tipo tonsile. In dialeto noi, de muleti, diseimo che un ga folpi in tal naso co'l parlava "nasale". Ma no steme domandarme a mi robe in lingua italiana.

Torna a “El nostro dialeto”