Buon Giorno!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Re: Buon Giorno!
Ognuno ovviamente ha i suoi gusti.
Sono stata in tutti i posti di Parigi che descrivi, però la vista di Parigi l'ho ammirata molto di più dalla Torre, anche se non è stata altrettanto piacevole la fila.
Per quel che riguarda Trieste ti ringrazio per aver citato dei luoghi '' alti'' da dove ammirare la città.
Ne conosco molti, ma non tutti.
Ricordo in particolare la discesa da Opicina.
Nella mia città io cerco spesso luoghi''alti'' da dove ammirare il panorama.
Sono stata in tutti i posti di Parigi che descrivi, però la vista di Parigi l'ho ammirata molto di più dalla Torre, anche se non è stata altrettanto piacevole la fila.
Per quel che riguarda Trieste ti ringrazio per aver citato dei luoghi '' alti'' da dove ammirare la città.
Ne conosco molti, ma non tutti.
Ricordo in particolare la discesa da Opicina.
Nella mia città io cerco spesso luoghi''alti'' da dove ammirare il panorama.
"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"
Antoine de Saint-Exupéry
Antoine de Saint-Exupéry
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Leggo la notizia che l'aspirapovere iRoomba spia le case ed una persona si è trovata sul web la foto mentre sta seduta sul water.
https://www.repubblica.it/economia/2023 ... -P10-S2-T1
La notizia fa ridere, ma in realtà, se è vera, è tragica. Mai più avrei pensato che potrei essere spiato da un'aspirapolvere!
https://www.repubblica.it/economia/2023 ... -P10-S2-T1
La notizia fa ridere, ma in realtà, se è vera, è tragica. Mai più avrei pensato che potrei essere spiato da un'aspirapolvere!
Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
- babatriestina
- senator
Io ho quell'aspirapolvere, ma nella versione base senza intelligenza artificiale e senza macchina fotografica: lui capisce dove ci sono gli ostacoli solo sbattendogli contro
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Go visto in sti giorni una cartina che mostrava i flussi de pasegeri previsti su la ovovia del futuro la cui costruzion vien dada a la dita leitner. Me ga colpido el fato che in entrata dal altopiano vien 511 pasegeri a l'ora e riva al molo IV 1208. Vol dir che i ingruma 697 per strada su la direttrice de barcola . El dato molto più interesante xe che in uscita verso l'altopiano va solo 74 pasegeri, cioè Vien zo 511 e torna su 74 !!!!!! Aumenterà i abitanti de Trieste. Saria sai bel saver quanti xe i pasegeri de TriesteTrasporti che vien e va a opcina sul 2, 4, e 64 . Po', nisun te disi se el biglieto sarà orario e costera 1 euro 40 come su tuta la rete. Se el costerà de sicuro de più forsi guadagnerò un cinque minuti de viagio, ma devo far anche 3 trasbordi co lovovia e turisticamente la vista che se vedi dai tre autobus no xe niente mal. Ghe xe anche el tram de opcina. Se ga speso più de qualche milione per adeguarlo, te radopiavi la cifra è te compravi vetture tranviarie nove efficenti, con cassa ribasada, sedili comodi riscaldamento e aria condizionada.
Credo che la comision de Bruxelles devi aver dei consiglieri extraterrestri. Questi 200 anni de progresso economico e finanziario ga visto un continuo aumento umano, ma anche un continuo incremento e uso de energia. L' omo xe energivoro. Gavemo cominciando co la corrente per do lampadine, po' xe rivada la radio, po' el frigo, po' el televisor po' el scaldaqua eletrico perché quel a gas iera pericoloso. Adesso però gavemo decine de elettrodomestici che xe a basso consumo, ma xe anche rivadi microonde lavae suga, condizionatori, e nel nord Europa riscaldamento a piastre elettriche cioè xe aumentada la necesita' de corrente. Adesso i vol i auti eletrici, che però i se ricariga de note co no xe el sol. I vol no doprar più le centrali atomiche,probabilmente perché no gavemo più tanto uranio o forsi perche i più grandi giacimenti intatti i xe in Siberia. Ma i storzi de sicuro el naso, perché per ricavare l'idrogeno ocori la corrente per l'idrolisi. Se sentimo a la prosima puntata
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Penso anche mi che se volemo consumar meno energia dovemo scaldarse de meno, ver auti più pici o no verli. Tuto el resto xe balle.
Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
- babatriestina
- senator
per scaldarse de meno, ghe penserà mama natura a scaldarne ela
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
L'omo xe energivoro, ma i europei pol far a meno de l'energia. Un poco de elenco : niente gas, niente benzina,niente gasolio, case supercoibentade, niente più carne ,ne late, ne vin , maxi estensioni de foreste al posto dei terreni agricoli, accoglienza de tuti quei che vien in Europa senza documenti, . L'ordine xe spender tuti i risparmi, de chi che li ga, per adeguarsi alle direttive " suicide green elettriche" e spender tani bori per i armamenti da regalarghe all'ucraina perché la guerra sarà ancora sai longa. El nostro grande alleato poi el ne fa i ponti de oro se localizemo in USA i resti de le nostre industrie. Le sanzioni attuade ga fato scampar i investitori steanieri, cioè no xe più sicuro nisun investimento in Europa e in Usa,vedi fallimenti de le banche. I USA ga un deficit astronomico de bilancio, el regno unito idem e anche i gnochi scantina. Vedremo fin che dura. ( No me son inventado niente ; xe notizie che trapela qua e la.)
Oh mammamia!..."xe notizie che trapela qua e la"....
Se Piereto lo dice probabilmente sará! Ma poveri noi TUTTI! Tutto il mondo è paese.
In ogni modo: Desidero arrivi da VOI la primavera con tutta la sua forza cosicchè sia ben celebrata.
Se Piereto lo dice probabilmente sará! Ma poveri noi TUTTI! Tutto il mondo è paese.
In ogni modo: Desidero arrivi da VOI la primavera con tutta la sua forza cosicchè sia ben celebrata.
- Allegati
-
- Buona primavera copy.jpg (57.51 KiB) Visto 37 volte
"Todo lo bueno me ha sido dado"