Brexit

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Brexit

Messaggio da Piereto »

Almeno mi no go acennà a le religioni (perchè forsi pochi condividi el mio pensiero e perchè co la brexit le centra poco). Nonostante che le religioni le gabi in se dei valori, dele verità, un pensiero etico, imposizioni su come comportarse, etc etc. le ga anche un grosso difetto : le podeva andar ben 3000 ani fa quando che tutta l'umanità iera de 300 milioni de individui, quande che el pianeta iera più grande, più largo, più selvaggio, quando la solidarietà iera massima , quando che te rivavi a immergerte in te le natura , quando te pareva de veder l'opera meravigliosa de Dio drio ogni canton, quando che no te gavevi risposte alle tue domande. Ma ogi semo in 6 miliardi, e el pianeta xe un grosso scovazon. Le nostre conoscenze xe maggiori grazie alla libertà de pensiero conquistada a scapito delle religioni. Xe proprio fondante dell'europa el pensiero cristiano, ma anche el rifiuto dei dogmi, del tocar con man le robe, de no fidarse de quel che i te conta, e de soddisfar la sete de conoscenza de l 'omo che vien ben prima del politeismo e delle religioni de oggi. La nostra religion cristiano- paolina la ga smesso da do secoli de impor con la violenza i suoi principi, e la ne gà lasà lentamente pensar. Quela mussulmana la impedisi ieri come ogi alla gente de pensar, cioè xe tutti sottomessi perchè Dio xe drio el canton e quindi dovemo assecondarlo in tutto e per tutto e far quel che disi i suoi intermediari cioè i imam. Noi laici semo più pratici, quando che Dio tornerà su la tera allora troveremo le forme e i mezi de acoglierlo.


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Re: Brexit

Messaggio da Coce »

Ciao a tuti , in particolar a (Sono Piccolo ma ....)Devo di che mi go fato l'adolescenza e la mia prima gioventu' durante la guera percio'go ricordi assai vivi de quel periodo.
Mi go sempre tenta' de acettar consigli benefici , e rigettar quei che consideravo negativi per mi e el bene comune. Go menziona' religioni e filosofie perche mi penso che questi fenomeni ne ga da le basi per la nostra civilta', lo so che le religioni e filosofie xe stade abusade a discapito dei popoli. e capisso che certe asserizioni no le xe gnanche vere e che sia solo che sogni , visioni de fantasia Pero' tante de queste visioni xe benefiche per l'umanita' e percio le diventa obiettivi da seguir, dopo tuto le persone che xe sta capaci de formular sti pensieri no i xe mai de scartar. quando uno pensa a Mose' con i sui 10 comandamenti, Gesu' con i sui insegnamenti, e tanti altri come Francesco d'Assisi, Thomas Moore con la sua Utopia ( che noi al momento la gavemo inverti in un parola negativa "Col no se Pol") , opur El Manifersto comunista de Karl Marx, tute queste persone gaveva visioni positive per il bene . Tornando ala gioventu 'del dopo guera , gavevimo aspettative de pase, armonia benessere per tuti , la mia delusion xe che no se ga avera', che con tute le nostre esperienze no se gavemo impara' gnente, continuemo a sbranarse per robe materiali che spesso le xe insignificanti, che le xe moderne ogi e domani se buta via perche la reclame ne indicara' qualcossa altro , fazendo danni irreparabili al 'Ambiente dimenticandose quali che xe realmente i bisogni per sostemir una vita felice . Ciao Coce


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Brexit

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

I prom(enade) concerts xe dei concerti che vien tignui alla Royal Albert Hall, a Londra. Go scoltà delle meravigliose esecuzioni delle sinfonie de Beethoven direte da Barenboim. Basta che zerchè "youtube prom barenboim beethoven" e trovè i filmati.

Però, se ve vien de domandarve come mai che i inglesi ga votado per la brexit, vardè questo final de un concerto del 2009 (e su youtube ghe ne trovè tanti altri). La canzon xe "Rule Britannia" (Domina Britannia, domina le onde/i britannici non saranno mai schiavi"). Me ricorda un poco la marcia de Radetzky al concerto de capodanno a Vienna, ma el stile e el nazionalismo esiibido xe ben diversi.

https://www.youtube.com/watch?v=Sgd9nYqVz2s


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Brexit

Messaggio da babatriestina »

sì xe tanti de lori che credi de gaver ancora el impero.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Brexit

Messaggio da Piereto »

Mi ami fa gavevo visto e scoltado la registrazion da la Albert hall de la marcia pompa e circostanza de elgar, e zo tuti a cantarghe drio. Eco xe de le musiche che a la fine identifica un popolo e un popolo ghe se identifica , opur de le particolari cerimonie, come sarà la incoronazion. Go sempre pensado che quando i se metti la man sul cuor in realtà i controlla se i ga ancora el portafoglio. La brexit ga coinciso co la necesita' de salvar la sterlina e la economia finanziaria inglese per no cascar soto le regole e le grinfie del marco-euro e salvarse da la invasion de manodopera a basso costo de la UE. La maggioranza de la upper classe e quella popolare ga dito de no a la UE. Quasi tuti i londinesi iera invece contrari. Anche de noi xe tanti che xe contrari a le stramberie de la UE e veniera' presto el momento de far un bilancio tra costi e benefici.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Brexit

Messaggio da babatriestina »

me par che i inglesi ga za fato el conto de costi e benefici ... mo i ga più el impero al massimo i xe un apendice dele loro ex colonie. Povero Carleto gaverà de bazilar, mama sua no gaveva mai dito cossa che la pensava dela Brexit, per correttezza


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Brexit

Messaggio da Piereto »

Si no i ga più un impero e i xe al traino de Washington, come noi del resto.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Brexit

Messaggio da Elisa »

Bondì. :-D
Tra Brexit (mi scappa -e scusate- di dire "rangeve" come ha espresso Coce in merito alle numerose interessanti esposizioni nel tema), :-D :-D :-D , e l' incoronazione odierna evento non simpatico a tutti del non amichevole Carlo, ossia: nulla per noi fortunati oggi di quaggiú, chiedo alla gentilezza di SPMC di dirmi chi è che canta nel pomposo video da lui esposto il 4 maggio 2023 Rule Britannia. Succede che proprio non riesco a scoprire questa caratteristica e mi "tormenta", beh diciamo mi incuriosisce di sapere. Grazie!
Allegati
Frase....Quel gesto sottile chiamato attenzioone.jpg
Frase....Quel gesto sottile chiamato attenzioone.jpg (11.13 KiB) Visto 235 volte


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Brexit

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Elisa ha scritto: sab 6 mag 2023, 19:30 Bondì. :-D
chiedo alla gentilezza di SPMC di dirmi chi è che canta nel pomposo video da lui esposto il 4 maggio 2023 Rule Britannia. Succede che proprio non riesco a scoprire questa caratteristica e mi "tormenta", beh diciamo mi incuriosisce di sapere. Grazie!
Non ne ho la più pallida idea. Cercavo esecuzioni di concerti ed ho trovato questa!

Ho capito che a te "rule Britannia" ti dia particolarmente fastidio. Dal mio punto di vista sulla Falkland-Malvinas ha sbagliato l'Argentina e non ha fatto bene la Gran Bretagna: mettere una bandiera su un pezzo di terra on dovrebbe valere la vita di un uomo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Brexit

Messaggio da Elisa »

Mille grazie SPMC.
Ogni pensiero di questo genere cerchiamo di esprimerlo con la santa pazienza e che ciascuno gli dia, in coscienza, il peso che crede. Sai che qui, in quanto alle Malvinas, è di piú detestata la factotum "dama de hierro" Margaret Thatcher, primo ministro.
Ma specialmente quel personaggio forte che canta Rule Britannia, che non passa inosservato, ora con poca pratica, con ostinazione e con "ingegno e con arte" l' ho scoperto.
(Si tratta della celebre mezzosoprano inglese Sarah Connolly e...magnifico il concerto.)


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Atualità non triestine”