Modi de dir triestini
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- senator
Re: Modi de dir triestini
per dire che uno è fortunato " le ghe va tute in pupa" ovviamente detto marinaresco " col vento in poppa"
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Go sentido doprar el termine "chitarin" per un vestito tropo tsreto, striminzido, forsi inadatto al clima ("Co sto vento el va fora con quel chitarin").
Non lo trovo su nesun dei vocabolari. Voi lo gavè sentido doprar con sto significato o qualcosa del genere?
Go trovado che in veneto "chitarrina" xe una muileta "piccola e graziosa"
Non lo trovo su nesun dei vocabolari. Voi lo gavè sentido doprar con sto significato o qualcosa del genere?
Go trovado che in veneto "chitarrina" xe una muileta "piccola e graziosa"
Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
- babatriestina
- senator
e mi pare pure che chitarrina sia un eufemismo per genitali femminili. almeno in qualche poesiola o canzoncina goliardica
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
Sì, basta leger la commedia Dio salvi la Scozia...babatriestina ha scritto: ↑dom 21 mag 2023, 7:43 e mi pare pure che chitarrina sia un eufemismo per genitali femminili. almeno in qualche poesiola o canzoncina goliardica
Ma a mi me interessava saver se altri ga sentido el modo de dir per un vestito striminzì.
Non sono abbastanza giovane da sapere tutto. (J.M. Barrie - The admirable Crichton)
- babatriestina
- senator
mai, misono piccolo ma crescero ha scritto: ↑dom 21 mag 2023, 13:16
Ma a mi me interessava saver se altri ga sentido el modo de dir per un vestito striminzì.