negozi che verzi, negozi che sera..

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Vedo che i dolci dei Speci costa 7 euro. La sacher originale iera a 9 euro Se la volè al san Marco 5 euro se la pagina xe agiornada ma no xe el original


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

ma per prezzi stamatina e gnanca al boteghin go visto ciliegie e 19,9 al chilo!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque Dipiazza sta volta ga ragion: "Chi che ga i soldi che vadi a ciorse la torta e chi che no li ga che vardi". In definitiva no i vendi farmaci salvavita o generi de prima necessità.

El ga ragion, ma la batuda, un poco de grezon, come sindaco el se la podeva risparmiar...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 5 giu 2023, 13:00 ma per prezzi stamatina e gnanca al boteghin go visto ciliegie e 19,9 al chilo!
Ciliegie xe stade sempre care. Mi go pagà meno de dodise, ma iera sariese.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 5 giu 2023, 11:35 Vedo che i dolci dei Speci costa 7 euro. La sacher originale iera a 9 euro Se la volè al san Marco 5 euro se la pagina xe agiornada ma no xe el original.
Qua la diferenza tra banco e tavolo xe circa quatro volte tanto. Par esempio, un bicer de vin de 2 decilitri costa de 6,50 a 7,50 euro. La botilia mai meno de 30/40 euro. Tante volte te paghi anca l'afito dela carega e del posto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

mio bisnono istrian ghe tegniva ale sariese de Capodistria


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mar 6 giu 2023, 7:52

Qua la diferenza tra banco e tavolo xe circa quatro volte tanto. Par esempio, un bicer de vin de 2 decilitri costa de 6,50 a 7,50 euro. La botilia mai meno de 30/40 euro. Tante volte te paghi anca l'afito dela carega e del posto.
istesso e anche più per el cafè. Sopratuto ai Speci.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

ma po qua i xe tuti che "noi come Viena..." co riva una vera torta come Viena, de Viena , ara che no ghe va ben, che no ghe piasi la Sacher, che costa caro.. ma che i magni porzina ( ma no de siora Rosa che sera..) o de Pepi che un panin de porzina costa anca caro..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Piereto »

Coi mezzi de oggi sempre più gente ga la scrittura facile. E qualche volta bisognassi pensar prima de scriver, no solo se se conossi l' argomento, ma se merita esporse. Esisti da sempre locali a bon merca' e locali cari. Perché le verità che xe scomode devi sempre vinir indorade? Educazion, bona creanza, o partigianeria ? Una volta se diseva che la carta se lasa scriver.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

ogi vedo che al 30 giugno serà anche la libreria dele Paoline. la xe là de co iero picia, vizin de dove che iera Glessich nei anni 50 iera i sugerimenti catolici per el cinema..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mar 6 giu 2023, 7:55 mio bisnono istrian ghe tegniva ale sariese de Capodistria.
Noi de Capodistria gaveimo anca la juza. Nela seconda generazion. Bisognaria far una lista dei paesi che xe in Istria ma che la gente no xe istriana. Mi go parenti a San Daniele del Carso, Pola, Canfanaro, Parenzo, Rovigno, San Vicenti. Nisun ga mai dito son istrian.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Mio bisnono iera de Capodistria gaveva là la campagna de generazioni, i la gaveva comprada ai tempi de Napoleon, e no ghe xe dubi che i iera istriani e fieri de eserlo. Ma el ga sposado mia bisnona che iera triestina e cussì dela fin otocento in qua i viveva un poco a Trieste e un poco a Capodistria. Nono iera nato a Capodistria e ga fato el ginasio a Capodistria ma el xe vegnudo a Trieste oltre 100 anni fa.Ovio che no go sentido bisnono parlar, ma mama me parlava de lu e de come che el parlava. ela ghe voleva ssai ben al suo noneto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Piereto »

Scrivendo del novo caffe Sacher triestin i cita che i ga utilizado i precedenti locai del negozio de scarpe de Rosini, ma ricordo che prima de Rosini iera la el cine Italia, sempre nell'edificio de la RAS. Proprio la in via Dante e su quela girada con el Corso entrava el filobus 5 e l'autobus 30 che poi proseguiva in piaza Oberdan.


zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da zac »

Ma ora che Cremcaffè ga serà (e Amigo xe in ferie), un emigrante che ghe manca el vero frappè (quel fato con jazo e late condensà, non con gelato e late) dove pol trovarlo?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Piereto »

Pensando ai negozi che no xe più, ricordo che 60 anni fa, quando el numero de triestini che fazeva musica a casa ieri ancora alto, gaveimo almeno quatro negozi in cui te podevi compar spartiti, strumenti e acesori ,e carta de musica . Ghe Iera anche due che poi fazeva anche l' editor. Uno iera in via San Michele la casa musicale giuliana de Medicus, l'altro el stabilimento Giuseppe verdi de Repini. Pô in via Madonina ghè iera Pascucci, e l' ultimo che xe rimasto verto xe Rossoni che adeso xe in via San Francesco, ma una volta el iera in tela galeria omonima e po' el se ga trasferido in via Imbriani angolo via Carducci. Se te volevi comprar un pianoforte o ciorlo a nolegio ghe iera un appartamento in via Carducci prima del mercato coperto.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Piereto »

Ricordo ancora un altro negozio che no xe più, Meinl, angolo via Roma piaza Ponte Rosso. Andaimo a cior cafe e cialde piscingher per far la torta e napoletani Meinl o Mignon. Ricordi de co iero picio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

sì, quanti anni che nol xe più. Anche mi ciolevo le cialde per la Pischinger


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da Ciancele »

Mi de Rosini go comprà nel 1952 un per de scarpe maron scamosiade. Fazevo un figuron che no ve conto. In piaza Ponteroso iera Meinl (Julius Meinl, che'l ga, o el gaveva, un mucio de filiali in Austria) e Illy & Hausbrandt. Noi cioleimo cafe.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

Ga serado d e poco el bar Flavia. In via Flavia, ovvio, mi ghe son passada una volta e el me gaveva fato un gran bona impression



Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: negozi che verzi, negozi che sera..

Messaggio da babatriestina »

La cartoleria de via Battisti, che nei anni 50 iera de un zio dela mia compagna De Barba

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Industrie e comerci”