Il castello di Miramare in Toscana

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Blues Briso »

Chi ga Netflix, in sti giorni pol vardar un film de azion american che parla de furti d'arte, con diversi atori più o meno famosi, .
El film no xe particolarmente originale, xe una specie de odierna "stangata", con scene de azion iperbolica...
La roba che sicuramente lo rendi originale xe el fato che el personagio interpretà de Jean Reno (un cativo senza el minimo scrupolo) abita in una villa in Toscana, che però par proprio el castel de Miramar...
Go fotografà la televison e penso che un singolo fotograma no intachi el copyright.
Immagine
Per un come mi xe come se i metessi el duomo de Milano a Roma... :roll:
La scena in cui el cativo el vien batù se svolgi proprio in tel cortil del castel...
No go parole
Solo parolaze


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Blues Briso »

No go parole
Solo parolaze
Xe una batuda oviamente :-D


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da babatriestina »

co s a ga borazi, se sposta anca i castei


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Blues Briso »

babatriestina ha scritto: dom 14 apr 2024, 16:01 co s a ga borazi, se sposta anca i castei
Ahahah, vol dir che la sufiava forte....

Scuseme :oops: me son dimentica' de dir el titolo del film:


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8714
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Su un libro de geografia dele medie go visto, una volta, Miramar nele Marche!

Ma ormai me son rassegnà: anche la Settimana Enigmistica, che no sbagliava mai, ga messo la Domenica in albis a precedere la Pasqua (n. 4800
pag 17 Gioco n. 80065 33 Orizzontale) e no xe l'unico!

Quel che bisogna far, a sto punto, xe star sai atenti sui conti in banca.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Ciancele »

Un Miramare xe anca dopo Rimini prima de Riccione. Nel 1939 ghe son 'ndà a pie de Rimini.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: dom 14 apr 2024, 16:01 co' se ga borazi, se sposta anca i castei.
Mi conoso solo i Orazi e i Curiazi. Chi xe 'sti Borazi? Giganti?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: lun 15 apr 2024, 10:48
babatriestina ha scritto: dom 14 apr 2024, 16:01 co' se ga borazi, se sposta anca i castei.
Mi conoso solo i Orazi e i Curiazi. Chi xe 'sti Borazi? Giganti?
in effetti, boràzi xe nel vocabolario Doria Zeper ma nel nostro no ancora


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Ciancele »

Ma anca mi de picio disevo borazi. Come accrescitivo de bori. No credo che sia una parola no vecia.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41346
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da babatriestina »

accrescitivo e peggiorativo, diria.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 15 apr 2024, 19:24 accrescitivo e peggiorativo, diria.
A peggiorativo ghe gavevo pensà anca mi e po go lasado, parchè in questo caso xe par mi solo accrescitivo. Cagnaz xe peggiorativo e dispregiativo, ma borazi no.


Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Blues Briso »

Ciancele ha scritto: lun 15 apr 2024, 9:05 Un Miramare xe anca dopo Rimini prima de Riccione. Nel 1939 ghe son 'ndà a pie de Rimini.
Sì sì, il problema che quel nel film xe proprio el Miramar de Grignan...


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Ciancele »

Carissimo, el problema xe che in giografia xe diversi paeseti col steso nome. Xe vero che co' se scrivi robe serie bisognaria far sul serio. Ma nisuno xe perfeto. Ogi xe più facile parchè con wikipedia te ga un monte de informazioni. Xe anca vero che i film no va ciapadi sul serio. In diversi filn con viste de Trieste te son smontà del treno a Sesana e drio el canton iera Via Casa de Risparmio e drio l'altro canton el ponte dei sospiri. Veder Miramare in Toscana xe posibile. Volere è potere. :cheezy_298:


Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Il castello di Miramare in Toscana

Messaggio da Blues Briso »

No go dubi sula "magia" dei cine, ma quel che me colpissi, xe che el castel de Miramar xe un dei do tre simboli dela cità de Trieste (perlomeno quel che se ricorda chi xe stado: piaza unità, San Giusto, Miramar), che qualchedun se inventi che el xe in Toscana... xe come piaza San Pietro a Parigi... :-D


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!

Torna a “Atualita` triestine”