Vila Revoltella

le aree verdi triestine, de una volta e de adesso, come che le xe, come che le volessimo
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
senator
senator

Re: Vila Revoltella

Messaggio da babatriestina »

Immagine

ci sono delle camelie in fiore
Immagine

e attenzione! il bosso non c'è più! sostituto da questo sempreverde
Immagine
che penso sia un evonimo.
Il bosso è pianta costosa, a crescita lentissima ed è parte caratteristica dei giardina all'italiana. Questo immagino che crescerà presto e dovranno tagliarlo e ritagliarlo,perché come dicev a un giardiniere una pianta che cresce rapidamente fino alle dimensioni desiderate e poi si ferma non l'hanno ancora creata!

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
babatriestina
senator
senator

Un giretto dopo un anno.. qualche aiola ben tenuta, il " giardino all'italiana" abbandonato e le statue rotte, con una curiosità..
Immagine

Immagine

Immagine

babatriestina
senator
senator

Immagine

Immagine

Immagine

babatriestina
senator
senator

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

e ci invitano pure dal Piccolo a visitare il parco alla ricerca degli alberi monumentali

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto »

Evidente che i fondi per la propaganda dei alberi se li trova, mentre quei per el restauro, no.

babatriestina
senator
senator

Credevo si fosse toccato il fondo nell'ex giardinetto formale, fino a che non sono passata un paio di giorni fa:

per capirci, è quel gioiellino che si trovava di fronte alla serra, e che è stato abbandonato e transennato. Ma buttando l'occhio di lato,

Immagine

qui si intravede il resto della fontanella centrale

Immagine

ecco com'era Immagine

babatriestina
senator
senator

Due anni fa inizio dell'abbandono

Immagine

e adesso
Immagine

Immagine

babatriestina
senator
senator

Resistevano le 4 statue di terracotta: adesso

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

vi confesso che era quasi il solo tratto di giardino che trovavo speciale, per il resto è un bel parco, con molti alberi, ma nulla di speciale.
Tutti si estasiano davanti alla prima vaschetta con pesci rossi e una marea di tartarughe..

un giardino che frequento poco, confesso

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto »

El problema de far manutenzion xe una piaga de la nostra epoca. Da un lato el patrimonio imobiliare comunal xe cresudo coi ani e naturalmente el se deteriora, ma anche el costo del lavor xe aumentado, anche perché certi mestieri no li fa più nisun.
Quindi nonostante che paghemo le tasse, i interventi xe anche lori aumentadi e quindi i bori no basta mai. Nel fratempo se ga anche perso l'amor per la pulizia e la roba ben tignuda. No me interesa la statua de teracota, quindi se i la rompi no me la vedo più intorno e xe un tipo de ragionamento. Se poi un pensionato decidi de meter a posto, guai , te ciapi una denuncia e la multa.

Ciancele
notabile
notabile

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: lun 15 lug 2024, 15:27 ..... No me interesa la statua de teracota, quindi se i la rompi no me la vedo più intorno e xe un tipo de ragionamento. Se poi un pensionato decidi de meter a posto, guai , te ciapi una denuncia e la multa.
Caro Piereto, se capiso ben, solo i pensionai i vien copai. I no pensionai no e 'lora se podaria pensar che in questo modo i voleva dir ai giovini de 'ndar a far qualcosa, proibindo ai veci de stancarse. Par via de l’età. Dime se go capì mal. Solo che ai giovini no ghe pasa gnanca pal c...ervel de far qualcosa. Tat is life. Sani.

Blues Briso
ixolan
ixolan

Messaggio da Blues Briso »

Piereto ha scritto: lun 15 lug 2024, 15:27 Se poi un pensionato decidi de meter a posto, guai , te ciapi una denuncia e la multa.
Xe diversi ani che xe previsto che i enti locali i se pozi sul volontariato per far robe che no i ghe sta drio a pagar. El problema xe che i volontari devi metterse insieme in un asociazion del "terzo settore", anche per question de stipular assicurazioni inerenti al servizio de volontariato che i svolgi. Zerto che saria bel che chi ga voja e tempo el posi far quel che se senti, ma, a parte che xe fondamentale che el vadi a chieder el permeso, 'po resta el problema che se el se fa (o el fa) mal, de chi xe la responsabilità?
Mi su ste robe che scrivo no xe che penso che sia giusto cussì, anche perché finissi che le robe va in malora, però la società de ogi xe questa. E xe un pecà.

Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
babatriestina
senator
senator

sul volontariato po ghe xe un pregiudizio de sto mondo atuale: el volontariato fa le robe gratis, e quel che no se paga non val. Pezo: xe considerado una ilecita concorenza a chi che per el lavor se fa pagar

babatriestina
senator
senator

Oggi 21 agosto el Picolo se inacorzi!!!

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto »

Se vedi che i ne legi poco :-D

Torna a “El verde publico”