Triestina furlana

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Blues Briso
ixolan
ixolan

Triestina furlana

Messaggio da Blues Briso »

So che capita speso a chi Trieste no la conosi, ma mi penso che un che scrivi ga prima de informarse...
Come sucedi più de qualche volta, i ciama la triestina "formazione friulana"... no oso pensar i granfi de panza che pol patir i ultras che la seguiva co iero mulo...

(No savevo ndove postar, se go sbaglià mi corigerete...)

Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Ciancele
Notabile
Notabile

Re: Triestina furlana

Messaggio da Ciancele »

Caro mio, mi son nato a Trieste qualche aneto fa "da pochi ma onesti genitori". Mio pare e mio nono (su pare) i xe nati a Trieste. Mia mama no. Go leto sul giornal (ani fa e no me ricordo più su qual) che mi stavo nel Friuli del sud. Insoma iero Sudfriulano.
Mi gavaria bisogno de una traduzion: Come se disi in furlan Trst je nas?

babatriestina
Senator
Senator

Messaggio da babatriestina »

" dime can, ma no furlan"

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
sono piccolo ma crescero
--

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Blues Briso ha scritto: sab 9 nov 2024, 12:13 So che capita speso a chi Trieste no la conosi, ma mi penso che un che scrivi ga prima de informarse...
Come sucedi più de qualche volta, i ciama la triestina "formazione friulana"... no oso pensar i granfi de panza che pol patir i ultras che la seguiva co iero mulo...

(No savevo ndove postar, se go sbaglià mi corigerete...)
Mah a mi me piasi eser obietivo e alora quando la Triestina perdi (spesso in sti giorni) xe una squadra furlana, e quando la vinzi ... no! ;-) :D :D

Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”