Buon Giorno!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Re: Buon Giorno!
Savè che l'iluminazion stradale ogi no la fa più hera, ma edison , ma me par che iera meio prima nel 24. Go una lampada in strada davanti casa che se ga brusado el 30 dicembre. Go fato el numero verde el 3 genaio per segnalar Beh , no se ga visto nisun e semo el diese.
- sono piccolo ma crescero
- --
A mi, con hera, xe pasà un mese dala mia segnalazion ala riparazion, e credo che la riparazion fusi stada indipendente dala mia segnalazon. Un giorno i ga impizà tute le luci de via Revoltella e xe pasà un caminzin a cambiar quele che no se impizava.
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Pecà che no se pol far come in condominio, cambiar de soli la lampada su le scale . No resta che contar i giorni.
- sono piccolo ma crescero
- --
Mi te consiglio, se tra una setimana no i xe ancora vegnui a riparar, de scriverghe all'Ufficio Relazioni per il Pubblico del comun: te ghe spieghi che te li ga contatai direttamente ma che no i ga fato gnente e che se movi lori. In definitiva, se te pensi, xe el comun che paga e quindi che i se dia una mossa.
Mi go segnalado disservizi due volte, con bela maniera e documentando, e go risolto.
Mi go segnalado disservizi due volte, con bela maniera e documentando, e go risolto.
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ogi articolo sul piccolo sull'adriaterminal, unico terminal che lavora eccome in porto vecio, articolo sai sospeto perche qualchidun vol meter le man avanrii za tre anni prima che scadi la concesion e che podesi eser rinovada . La zona interesada saria destinada a nova stazion maritima. Le previsioni xe come la ovovia. Vignirà ancora turisti a imbarcarse ? Non dimentichemose che la riscoperta de Trieste crocieristica xe dovuda a la chiusura al trafico de le navi bianche davanti piaza san marco a venezia. Ora el dragagio del canal petroli a marghera permeterà el ritorno de le grandi navi. Za Msc e norvewgian lines , sto anno cala le puntate a Trieste e le partirà da Ancona e Ravenna. Alora nel 2028 gaveremo ancora tanti crocieristi ?
- babatriestina
- Senator
te sa come che xe, i rugna in continuazion c he le navi ala maritima xe un oror...
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ancora pochi giorni e paseremo dal imperialismo anghloamerican al novo impero american, almeno cusì disi qualchidun. El sistema globalista finanziario che prometeva e dava grandi utili co la compravendita de azioni, se ridimensiona perchè i se ga inacorto che le banche devi tornar a finanziar la industria perchè i milioni de persone che costituisi el popolo , senza industria no pol ciapar i soldi a ala fine del mese e el popolo diventa sempre più povero. Semo rivai a un punto che tute le nazioni xe somerse dai debiti e el benesere del popolo va a farse frizer. Se l'europa va mal dovemo ringraziar sto sistema che vol solo imprestar bori con interessi che po no te rivi a pagar. Me fermo qua e staremo a veder.
- babatriestina
- Senator
purtropo finora el alternativa, el comunismo, ga falido ancora pezo. Senza industria po.. el URSS finanziava industria pesante spazial e bellica e che la gente restassi in miseria e no gavessi beni de goder no ghe fregava gnente. Noi semo ben abituai, ma i mii veci rugnava " guera, guera ghe volessi per sta gioventù che ga tuto"
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)