Xe pena morto Sanremo (almeno per sto ano) e go savù che xe rivado secondo sto tale Lucio Corsi, che i me ga dito, qualche ano fa, gaveva scritto una canzon su Trieste.
Mi a eser onesto no la me fa impazir sta canzon su Trieste e forsi per come vedo mi i triestini, no vien fora el vero raporto tra noi e la Bora...
Comunque meto el video qua soto, per chi che xe curioso.
https://m.youtube.com/watch?v=fBNJ3PaIEvE
Trieste de Lucio Corsi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- Blues Briso
- ixolan
Trieste de Lucio Corsi
Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
- sono piccolo ma crescero
- --
Re: Trieste de Lucio Corsi
Intanto bravo per ver messo direttamente el filmato de youtube sul post! 
Per quel che riguarda la canzon, me par che Trieste sia solo un'ocasion per parlar del vento. Con i soliti pensieri profondi fati de slogan che sento quando i intervista qualchedun che vol far el filosofo.
Quanto ala musica, boh?
El grosso de l'impegno me par dedicado a far el video.

Per quel che riguarda la canzon, me par che Trieste sia solo un'ocasion per parlar del vento. Con i soliti pensieri profondi fati de slogan che sento quando i intervista qualchedun che vol far el filosofo.
Quanto ala musica, boh?
El grosso de l'impegno me par dedicado a far el video.
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Bravo per aver pescado sta roba. Una canzon va nel segno se te la pol cantar. Come quasi tuto quel che se scrivi ogi se basa sul testo e le 7 note xe un acessorio quando che le ghe xe. Una roba no go capido : ma chi che se movi sul piano xe una lei o un lui, e quel che xe certo xe che el vol svolazar , e pecà che no ghe iera un refolo per farlo cascar.
- Blues Briso
- ixolan
Se devo eser onesto, sto Lucio almeno se capissi col parla rispeto a quei che va ogidì... de solito no rivo nanche a capir cossa che i disi co i canta. El testo ghe sarà anche ma no rivo a capirlo... i se magna le parole e i canta come se i strucassi in condoto...
Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!