Buon Giorno!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator
Re: Buon Giorno!
io non so quanti di voi ci sono passati con la macchina negli ultimo 10-20 anni. Questi pini con le loro radici avevano creato delle autentiche montagne russe nella zona sottostante, a cubetti di porfido. Io ci parcheggiavo lo stesso, ma spesso evitando le zone più sconnesse. Vogliamo sperare che una volta livellato il tutto ripiantino qualcosa di meno invadente in fatto di radici.
prima di stracciarci tutti le vesti come sempre
prima di stracciarci tutti le vesti come sempre
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Anche io ci sono passato di recente , basta fare attenzione e andare a 5 all'ora, è un posteggio. Se non vuoi le radici, niente più pini, e accontentiamoci di qualche alloro o tamericio.
Oggi su trieste prima un ....cocolo lapsus : la salita di concovello .El articolo iera su la asfaltatura de viale miramare per cui la salita iera quela de contovello . Gavemo due nomi che sona simili conconello e contovello.
A mi no me convinzi la necessità de spostar el burlo a cattinara. Dati de ogi , el costerà 74 milioni, che forsi se pol impiegar in una altra maniera, perchè un ospedal infantile lo gavemo za. I posti parto da 8 paserà a 16 , ma semo in crisi demografica, Po la dislocazion dei reparti la sarà un poco sparsa in tore chirurgica, nel novo cubo tra le torri e altri reparti davanti cardiologia. Adeso inveze i me par tuti concentradi. L'idea de spostar el burlo da la sede attuale, xe una idea vecia e ancora no go visto quanti posti macchina gaveremo in pù a Cattinara.
- sono piccolo ma crescero
- --
A mi, da un lato, me par razionale che i vari ospedai vegni raggruppai in un posto solo. Basta che cito el caso de un mio conoscente che se xe malà e dal Burlo i ga dovù portar una machina a Catinara per tentar de salvarlo. Penso ance a tac, risonanza magnetica nucleare, ecc, che se due vien messe in un posto solo se le pol doprar con maggior efficienza.
Da l'altro vedo che Trieste xe piena de contenitori svodi: pensè a tuti i palazi svodi che ghe sarà co la region se sposta in porto vecio, ala fiera, a quanti anni che ghe ga volù per trovar chi che impnisi palazzo Carciotti... e alora cosa faremo del palazo del Burlo?
Insoma ... mi no me pronuncio, mi fazo din don

Da l'altro vedo che Trieste xe piena de contenitori svodi: pensè a tuti i palazi svodi che ghe sarà co la region se sposta in porto vecio, ala fiera, a quanti anni che ghe ga volù per trovar chi che impnisi palazzo Carciotti... e alora cosa faremo del palazo del Burlo?
Insoma ... mi no me pronuncio, mi fazo din don

Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ma faremo un bel supermarket vista mare. Probabilmente concentrando tuto in un solo sito , se risparmia su dotori e infermieri.
- babatriestina
- Senator
Cussì, ogi me xe vegnuda in mente una domanda " gender"
Perché tradizionalmente omini e done ga el imbotonadura dela giacca e del capoto in versi diferenti?
( go trovado un sacco de spiegazioni tute diferenti)
Perché tradizionalmente omini e done ga el imbotonadura dela giacca e del capoto in versi diferenti?
( go trovado un sacco de spiegazioni tute diferenti)
Ma anche i botoni de le camise, e anche co la cintura , fibia a destra per i masci e fibia a sinistra per le done .Podesi eser tante risposte, ma credo che sia dovudo per praticità de confezionamento dei capi de vestiario, a cio che no se se confondi.
- sono piccolo ma crescero
- --
Go un problema che me assilla da 30 anni circa. La congiunzion "e" e la disgiunzion "o" ga nella lingua dei significati ben diversi.
Me vesto de più se piovi o tira vento vol dir che me vestirò de più se solo piovi, se solo tira vento o anche tuti due.
Me vesto de più se piovi e tira vento, vol dir che me vestirò de più solo quando gaverò piova e vento insieme.
Bon, vegnimo al io problema: xe più giusto dir "salvi errori ed omissioni" o "salvi errori od omissioni"?
Me vesto de più se piovi o tira vento vol dir che me vestirò de più se solo piovi, se solo tira vento o anche tuti due.
Me vesto de più se piovi e tira vento, vol dir che me vestirò de più solo quando gaverò piova e vento insieme.
Bon, vegnimo al io problema: xe più giusto dir "salvi errori ed omissioni" o "salvi errori od omissioni"?
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
- babatriestina
- Senator
mi go sempre pensado " salvo " nel senso di preposizione di "tranne"sono piccolo ma crescero ha scritto: sab 15 mar 2025, 15:13
la prima formula che xe la più comun xe un poco riassuntiva o ellittica e sta per " salvo errori e salvo omissioni"
Dalla Treccani "4. Con valore di prep., invar., eccetto, fuorché, tranne: sono stati promossi tutti, salvo due o tre; siamo d’accordo su ogni punto salvo la cifra (o anche: salvo che sulla cifra). In partic.: a. Nella pratica mercantile: s. arrivo, formula con cui si qualifica una vendita di merce che viaggia o dovrà viaggiare per mare su nave designata o da designare dal venditore entro un determinato termine, vendita sottoposta alla condizione sospensiva del felice arrivo della nave al porto di destinazione; salvo errori e omissioni, clausola apposta (di solito nella scrittura abbreviata S. E. e O., o piuttosto S. E. & O.) "
la seconda formulazione avrebbe il salvo che regge entrambi , per capirci salvo( errori o omissioni). ( o disgiuntiva ovviamente)
Un po' come era scritta abbreviata sui tram " posto riservato ai mutilati ed invalidi di guerra e del lavoro" ma ovviamente un sfigato che fosse mutilato E ANCHE invalido di guerra E PURE del lavoro difficile trovarlo!
- babatriestina
- Senator
El portaombrele
Per mi s sta sparindo o la gente ga case cussì pice che no ga posto. Vedo sempre più ombrele lassade fora dele porte
Per mi s sta sparindo o la gente ga case cussì pice che no ga posto. Vedo sempre più ombrele lassade fora dele porte
Per mi el salvo errori e omissioni equivali a dir, no xe colpa mia se .......me ciamo fora.
Efetivamente sembreria che in certi apartamenti manchi el portaombrele, ma se se pol scolar l' aqua sul pianerotolo xe meio che no portar ioze in casa prima de rivar al portaombrele.
Efetivamente sembreria che in certi apartamenti manchi el portaombrele, ma se se pol scolar l' aqua sul pianerotolo xe meio che no portar ioze in casa prima de rivar al portaombrele.
- babatriestina
- Senator
el portaombrele in casa una volta se meteva ( e ancora mi go) subito drio dela porta de ingresso.Piereto ha scritto: dom 16 mar 2025, 8:42
I ga presentado el progeto de un alargamento del viale miramare alla altezza de barcola dopo i topolini. Eliminar lato monte la pista ciclabile,apena fata nova, tirar zo tuto un toco de monte co alberi per crear cusi' una corsia per i auti e una fila per postegi. Mi me par che da frequentador de la marina dopo i topolini, che in estate xe dificile trovar postegi , se te vien a le diese de matina, a le otto se trova e in meza stagion no xe problemi . In meza stagion po la pista ciclabile no vien doprada perché xe piu bel pasar tra i pedoni sul lungo mare. Ma i ga pensado de ricavar una corsia per postegi anche in entrata verso trieste la del bivio de miramar. Una località xe stada costruida per i abitanti de quela località perche la iera bela cusì. Dove che sta diese de lori ghe ne pol star altri diese, ma no voler che ghe ne staghi zento, perché alora la località diventa bruta e senz'altro ingestibile.
Ogi sul Piccolo me ga fato piazer veder che in una rubrica intitolada giorno e notte , vien riportada una mappa nostra de trieste co la dicitura www atrieste .eu
- babatriestina
- Senator
se vedi che i tira zo el primo sito che ghe disi google e se vedi che noi semo in testa