crociere locali

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
Senator
Senator

Re: crociere locali

Messaggio da babatriestina »

ma mi g o capido - al de là che voio veder quando e come che terminerà la guer a in Ucraina- se l'Italia come che te disi ti pagherà o investirà in Ucraina.. e nel secondo caso ì gaverà un ritorno economico. Gnanca el can no movi la coda per gnente e no xe che i fa beneficenza a gratis... i se speta qualcossa in cambio.
Anche no go capido se rugnemo se le navi vien de noi o rugnemo se le va a Venezia o a Ravenna--
resta sempre le infrastruture, inutile far porto se no xe strade o ferovie per colegarlo col entroterra.

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
angelo
Vilegiante
Vilegiante

Messaggio da angelo »

babatriestina ha scritto: mer 26 nov 2025, 21:22 ma mi g o capido - al de là che voio veder quando e come che terminerà la guer a in Ucraina- se l'Italia come che te disi ti pagherà o investirà in Ucraina.. e nel secondo caso ì gaverà un ritorno economico. Gnanca el can no movi la coda per gnente e no xe che i fa beneficenza a gratis... i se speta qualcossa in cambio.
Anche no go capido se rugnemo se le navi vien de noi o rugnemo se le va a Venezia o a Ravenna--
resta sempre le infrastruture, inutile far porto se no xe strade o ferovie per colegarlo col entroterra.

angelo
Vilegiante
Vilegiante

Messaggio da angelo »

squsa al furto di autore, se te ga tempo daghe un ociada a miramar. :-D

babatriestina
Senator
Senator

vado a miramar almeno un per de volte al anno e foto no me manca .

Piereto
Eximio
Eximio

Messaggio da Piereto »

Per restar sempre nel argomento de le crociere locali, xe vero che xe chi che pianzi perchè ghe sarà una contrazion nel trafico pasegeri, e ghe xe chi che no pol più, de vederse portar via posti machina su le rive , e che sburta per spostar la stazion maritima in porto vivo, no ricordandose de la fine che ga fato i tragheti co la grecia che li gavemo persi perchè i finiva al molo setimo fora de man, come che xe el porto vivo oggi, che nol xe perniente vivo . Sta roba de la contrazion dei trafici, la incontremo anche nel setor economico e finanziario, e che xe dovudo al debito planetario enorme che no se riva a estinguer ,per cui chi che pol comincia a produr per conto suo. Noi in EU no podemo competer , e per tirar avanti se gavemo meso a produr per la difesa zercando giustificazioni per farlo.

babatriestina
Senator
Senator

produsemo per la difesa perchè par che nissun ne parerà più el c*l. Oviamente podemo anche meterse pronti a ciaparlo...

Rispondi

Torna a “Trieste e i trasporti”