crociere locali
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator

Re: crociere locali
ma mi g o capido - al de là che voio veder quando e come che terminerà la guer a in Ucraina- se l'Italia come che te disi ti pagherà o investirà in Ucraina.. e nel secondo caso ì gaverà un ritorno economico. Gnanca el can no movi la coda per gnente e no xe che i fa beneficenza a gratis... i se speta qualcossa in cambio.
Anche no go capido se rugnemo se le navi vien de noi o rugnemo se le va a Venezia o a Ravenna--
resta sempre le infrastruture, inutile far porto se no xe strade o ferovie per colegarlo col entroterra.
Anche no go capido se rugnemo se le navi vien de noi o rugnemo se le va a Venezia o a Ravenna--
resta sempre le infrastruture, inutile far porto se no xe strade o ferovie per colegarlo col entroterra.
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
babatriestina ha scritto: mer 26 nov 2025, 21:22 ma mi g o capido - al de là che voio veder quando e come che terminerà la guer a in Ucraina- se l'Italia come che te disi ti pagherà o investirà in Ucraina.. e nel secondo caso ì gaverà un ritorno economico. Gnanca el can no movi la coda per gnente e no xe che i fa beneficenza a gratis... i se speta qualcossa in cambio.
- babatriestina
- Senator

vado a miramar almeno un per de volte al anno e foto no me manca .
Per restar sempre nel argomento de le crociere locali, xe vero che xe chi che pianzi perchè ghe sarà una contrazion nel trafico pasegeri, e ghe xe chi che no pol più, de vederse portar via posti machina su le rive , e che sburta per spostar la stazion maritima in porto vivo, no ricordandose de la fine che ga fato i tragheti co la grecia che li gavemo persi perchè i finiva al molo setimo fora de man, come che xe el porto vivo oggi, che nol xe perniente vivo . Sta roba de la contrazion dei trafici, la incontremo anche nel setor economico e finanziario, e che xe dovudo al debito planetario enorme che no se riva a estinguer ,per cui chi che pol comincia a produr per conto suo. Noi in EU no podemo competer , e per tirar avanti se gavemo meso a produr per la difesa zercando giustificazioni per farlo.
- babatriestina
- Senator

produsemo per la difesa perchè par che nissun ne parerà più el c*l. Oviamente podemo anche meterse pronti a ciaparlo...