Andreina Contessa xe stada la sovrintendenrte che nei ultimi anno ga rimesso a posto Miramar de tute la magagne che gaveva, del parco, al acquisto del Scettro d e Carlota, ai restauri.. purtropo el suo mandato xe scadudi e adesso vedemo se continuerà. No ghe xe contesse o duchesse o politici o militari come quei dei Aleati che staghi a blangiarsela al castel. Anche perché nissun vol becarse la maledizion dormindoghe dentro... dei do libri no go alba, mai visti forsi saria stado un pugno in te l'ocio se li gavessi notadi..angelo ha scritto: lun 24 nov 2025, 8:35 Alora se go capi ben, la signiora contesa ga in man il castel dove xe acora un museo ?? o la vivi sul posto a godersela e se no me sbaglio come una volta il duca d'osta??
Parco di Miramare
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator

Re: Parco di Miramare
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- babatriestina
- Senator

te me savessi dir indove che te ga visto el velier col Union jack ala partenza de Massimilian? o MAGARI UNA FOTO? perchè quel del Castel che xe de Dell’Acqua mostra la coppia imperial sula barchetta con tricolor imperial messican e drio la Novara col gran pavese.angelo ha scritto: lun 24 nov 2025, 8:35 Parlando de quadri, me sovien un quadro de un velier de fronte el castel che speta a menar via Max, pero sventola il ''union jack'' e no il biaco blu e roso francese, se no me sbaglio xe sta napolon terzo a combinar tuto, e eventualmente ala tragica fine de max. se vedi la partenza de Max ira comoda ai francesi e inglesi,dove lori due iera sepre far barufa.

i inglesi no se ga missiado per gnente e i francesi sperava de otegnir vantaggi, ma, co i ga visto che ala fin dela guera de sucession i stati Uniti no voleva europei che se missi in America, i ga lassado el povero Massimilian col cerin in man. Che magari lu se credeva erede del impero d e Carlo V..
- babatriestina
- Senator

Go trovado el Union jack che te disi! xe la partenza o ritorno de Sissi a Madera, che la viaggiava su una nave inglese!!!

varda. mi no voio confonder, ma la nave iera sola davanti al castel a sventolar la bandiera inglese... forsi se trata dala partenza de sissi ? la nave com la bandiera inglese se vedi i ga fato confusion nel descriver il quadro? ma del quadro che go visto mi se parla de max e senza [tuta quela fanfara] che se vedi ala sua partenza. mi vagamente me ricordo sta roba e a dir de piu no me sovien. pero sti quadri che te mostri,che pomposita e aggio!! il mio buso a opcina me vien in mente dove il costo de un vestito indosa da sissi, podevo farme un altro buso taca al primo e altro
''it is good to be a king'' 
- babatriestina
- Senator

Trovime sto quadro! mi te go messo i due più famosi, i soli che xe a Miramar a riguardo e che conosso
alora nel quadro con sissi no se vedi il velier davanti il castel ?? se non xe la, definirivamente se trata de un altro quadro...pero varda,se ti no te rivi a trovrlo! che te son un ''detective'' mi nanca per sognio. salve! 
- babatriestina
- Senator

i do quadri che te go portado xe i due del castel ciolti dela pagina del castel. Mi posso trovar quel che zerco, ma quel che te disi ti che per mi no esisti no lo posso trovar
xe strano , dove xe pasa sai tempo a gaverlo visto, pero il xe per sempre inpreso in mente. miramar no se pol dimenticar,il xe unico specialmente co se vivi lontan. te ringrazio per la pazienza, e saria un gran peca se il xe scosto in qualche saloto privato.
Ciao
Ciao
- babatriestina
- Senator

per mi le tuo ricordo missia i due quadri che go postado..
varda ti!!! go trova un quarto quadro in una copertina de un libro scrito da bruno volpi lizjak dove lui soto il quadro in sloven decrivi la partenza de MAX, ma max in sto quadro xe za a meta strada verso tre velieri che lo speta. in conclusion cara siora sti riconi se ga fato far ancora de piu qudri dove solo un santo pol saver dove i xe anda afinir. AMEN!!! 
- babatriestina
- Senator

bravo e adesso te me conti el libro e magari te me posti la foto... fin che no vedo no credo.
quadri de Massimiliano no mancherà, bori no ghe mancava che el ier a arciduca e po imperator, E iera za le prime foto. Resto del idea comunque che Massimiliano su e zo del Messico no gaveva bisogno dela flotta inglese per andar. gaveva barche de suo, la Novara in primis
quadri de Massimiliano no mancherà, bori no ghe mancava che el ier a arciduca e po imperator, E iera za le prime foto. Resto del idea comunque che Massimiliano su e zo del Messico no gaveva bisogno dela flotta inglese per andar. gaveva barche de suo, la Novara in primis
Alora! i do quadri xe pici dentro una dopia copertina dove no se vedi sai detagli, e i tre velieri i xe quei che te disi ti, niente britanico...bruno volpi iera un capitan coinvolto col museo maritimo de trieste??? lui ga scrito diversi libri in sloven e in italian. povereto xe morto in marzo de sto ano, come te sa, te buti zo il nome e i te mostro lomo e cosa il ga fato. il libro xe in sloven el titolo [Slovensko Pomorsko Ribisvo] no so se xe sta tradoto, in ogni modo se trata piu de pescadori de contovelo santa crose e dintorni....come te vedi xe TROPO DE BAZILAR.
:-