Oggi.......

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Rispondi
Capuzi garbi

Oggi.......

Messaggio da Capuzi garbi »

.....47 ani fa, rivavo in sto continente. No go deciso ancora se x stada una bela mosa o una castronada.

Un giorno mr decidero`, tanto, che premura xe? :lol: :oops: :lol: :oops:

AdlerTS
Cavalier del forum
Cavalier del forum

Messaggio da AdlerTS »

Senz'altro xe sta doloroso, anche se dopo te ga rivado a farte un tua vita :?

Mal no far, paura no gaver.
babatriestina
Senator
Senator

Messaggio da babatriestina »

mi so solo che no gavessi avudo el coraggio

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Coce
ixolan
ixolan

Post subject

Messaggio da Coce »

Per mi Vedendo scomparir Trieste dal treno me se ga strento el cuor, pero' devo dir che no me go mai penti de aver avu' el coragio de lasar tuto e tuti, infati qua' go avu' una vita assai migliore de quel che me spetavo, e me go senti' realiza'. Ciao Cesare :-)

La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Nona Picia
Cavalier del forum
Cavalier del forum

Messaggio da Nona Picia »

Xe stada sicuramente una scelta dolorosa, ma prima de decider, zerca de pensar anche al perchè te ga preso quela decision e a come che xe stada la tua vita in Australia nonostante, penso, la nostalgia de quela cxhe iera casa tua. :-D

Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
rofizal
Eximio
Eximio

Messaggio da rofizal »

Ala fine dei anni '60 volevo andar anche mi in Australia. Me iero informado dal consolato, studiado tute le cità e le regioni, el clima, i lavori posibili, poi... son rimasto qua.

The sliding doors...

Nona Picia
Cavalier del forum
Cavalier del forum

Messaggio da Nona Picia »

Co iero molto giovane l'Australia me affascinava anche mi, iera diversi amici nostri che iera partidi per quel paese, ma col passar dei anni....me son ritrovada sempre qua!

Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
AdlerTS
Cavalier del forum
Cavalier del forum

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:mi so solo che no gavessi avudo el coraggio
Solo recentemente go scoperto che mio nono, che de solito non ama parlar del passato, el gaveva za un pie a bordo, ma el xe smontado perché el se ga fato ciapar dalla paura dell'ignoto. Posso capirlo :?
Tra l'altro el me lo ga contado proprio un giorno che ghe spiegavo cossa xe 'sto forum e le robe che se scrivemo. (Grazie de novo, Capuzi :wink: )

Mal no far, paura no gaver.
Coce
ixolan
ixolan

Post subject

Messaggio da Coce »

Nostalgia forsi no, ma go tanti, tanti ricordi de infanzia e de giuoventu' a Trieste. Go avudo una vita assai movimentada, e iera tante ,ma tante robe de imparar e de far. Comunque, considero Trieste sempre come casa mia, son sempre sta' orgoglioso de esser Triestin e no me go mai dimentica' chi che son e de dove che vegno, naturalmente questa xe la ragion perche son in mezo de voi anche se virtualmente ogni giorno.
Ciao a tuti. Cesare :-D :-D

La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
angelo
Vilegiante
Vilegiante

Re: Post subject

Messaggio da angelo »

Coce ha scritto: dom 30 dic 2007, 11:11 Nostalgia forsi no, ma go tanti, tanti ricordi de infanzia e de giuoventu' a Trieste. Go avudo una vita assai movimentada, e iera tante ,ma tante robe de imparar e de far. Comunque, considero Trieste sempre come casa mia, son sempre sta' orgoglioso de esser Triestin e no me go mai dimentica' chi che son e de dove che vegno, naturalmente questa xe la ragion perche son in mezo de voi anche se virtualmente ogni giorno.
Ciao a tuti. Cesare :-D :-D
Caro Cesare parole valide per la magioranza de emigradi... l'astralia no faseva danta paura la ira piu stabile, andar in africa iera piu perigoloso, coi i mau mau il congo e il resto de barufe de indipendeza...1956 il grupo mio de 24 muli sui 20/21 ani impiegadi dala ferovia rhodesiana. ierimo pieni de vita, andar far una aventura senza scrupoli verso il ''continente nero'' ighorando il futuro...dove no ga dura sai a cambir...mi no cambisi niente, una aventura senza una bruta consegueza ,per mi! pei altri no poso dir. pero una volta partidi de casa xe sai dificile a tornar e a stabilirse e eser contenti. al estero per diversi motivi se fa robe piu ala grande e se xe piu bravi e ambiziosi, conseguamente se vivi ben, importante xe a asimiliarse e volerse ben,e no criticar robe non famigliari, inveze bisognia a capirle e aprezar ''la difernza'' in realta te son ti che teson venu a romperghe le scatole :shock: e evntualmente se finisi a volerse ben come in una famiglia...no far GETOS ''picole italie'' si ma per ristoranti negozi e le bele robe italiane ma vivendo via sparpaliarse misiadi con il resto dela popolazin. :-D

Rispondi

Torna a “Triestini nel mondo”