In questi giorni, ancora una mostra della fototeca comunale dedicata alla Piazza Grande,Unità...
ma al di là delle foto più o meno famose, mi è piaciuto questo ironico volantino ( credo di matrice lega nazionale) che decanta le caratteristiche triestine . Siamo a più di un secolo fa, ma alcune sono tuttora attuali ( laprima, soprattutto)
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Certo anche oggi Trieste mostra delle meraviglie, no xe proprio venti, ma ghe semo sai vizin. La fontana monumentale senza aqua la ghe xe. No gavemo piu tamvai nè filobus, e gavemo un solo tram che el va a singhiozo e per ciorlo bisogna leger i comunicati de la Trieste Trasporti. Gavemo tre teatri, ma per lo più con prodotti de importazion. Gavemo una marea de negozi che ga serado. Gavemo un conservatorio musicale statale universitario, e tante scole de musica in man de privati. Meravigliose opere d'arte sconte in casoni e sotoscala. Famiglie che manda i fioi a imparar l'inglese-american. Gendarmi no ghe xe più. Un giornal cittadino che no se stampa più a Trieste.Una marea de alberghi in costruzion. Eco de novo gavemo La città dei mille progetti che no se realiza ma che vien pagadi, una lenteza de atuazion nel far le robe, e no se fa più le robe che el comun podesi far de solo. Cocola bbt nel mostrarne come che anche zento ani fa no tuto andava per el verso giusto.