no me gavevo inacorto che fusi pasadi za 20 ani
me ricordo le ore pasade su i mii server per meter su el forum, che per mi iera un campo completamente novo e che mai me gavesi insognado de afrontar se Sergio no 'l gavesi decixo de distudar TriesteMia
adatar le mie machine, che le iera robe de recupero che gavevo meso su per doprarle cuel poco che me ocoreva per la mia posta eletronica e poco altro, per farle diventar un sistema in grado de tignir in pie un forum xe stada un'aventura impegnativa, no so se adeso ghe la fazesi de novo

ma cuela volta gavevo un'altra eta` e la voia de no disperder cuel che stavimo creado come comunita` online
semo stadi precursori de tempi che dopo magari i ga portado a evoluzioni forsi tropo distacade de la realta`, ma almeno no semo stadi manipoladori come che certi i xe adeso (e di fati gavemo avesto critiche no de poco conto)
va ricordado che TriesteMia xe stado el primo forum in cui gavemo cominciado a scriver in triestin (anche cua ciapando critiche de tuti i generi, certe anche giuste) e che ATrieste ga cominciado scrivendo solo che in triestin proprio grazie a l'esperienza de TriesteMia: xe stado un pasagio che ancora ogi considero importante, sopratuto dopo che go scoperto (ignoranza mia) che el Teritorio Libero de Trieste el xe ancora in pie (anche se i sui benefici i se li magna in pochi e a i altri i ne tien come bestie de alevamento)
tuti i ambienti online nati de TriesteMia i ga scrito in triestin, e cuesto xe stado un pasagio culturalmente importante: considerando che la riscoperta contemporanea de 'l TLT la xe circa de 'l 2008, podemo dir de gaver fato un lavor culturalmente utile esendoghe anche rivadi un poco prima
un popolo el se scopri tale per via de la sua storia, de la sua cultura, de la sua lingua e son contento che gavemo avesto el coragio anche de scriverla, sta nostra lingua, che pur se rexentada e misiada e che tecnicamente la xe un de i soli due dialeti veneti (cuel altro xe el Castiglian) la xe comuncue la nostra lingua e nisun dominador estero ne la porera` mai via
grazie de gaver tira' fora el ricordo, SonoPiccolo
auguri a tuti, magari de guantar altri 20 ani e magari anche de meter de novo el forum in t'un server che 'l sia in patria (el TLT) e no in cuel oror che xe sta union europea
un abracio a tuti
(se podesi ragionar de vederse anche de persona, un giorno no tropo in la`

)