Vela

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
angelo
Vilegiante
Vilegiante

Re: Vela

Messaggio da angelo »

Un do parole sula barcolana, la xe un spetacolo dove ghe da a sai gente la sodisfazion a partecipar e pasar giorni insieme a altri lupi del mare...gavendo in comune il navigar pel mar e savendo i pro e con visudi o eventualmmente incontradi, anca come in altre situazioni te ga un legame unico e da sai piaser...nele bele foto dela signiora xe sai veceti con cavei bianchi e barche modeste che sela godi... dai ,se se pol se tira avanti.

angelo
Vilegiante
Vilegiante

Messaggio da angelo »

Bravi i siori de sora a scriver roba seria ...mi me contento star qua a dir un do parole sul mar, roba vista e visuda....denovo ripeto, pol interesar o no!! so che xe sai visite sui post... per mi xe un pasatempo unico e un privilegio a poder dir un do parole in triestin... me meraviglio con centinaia /migliaia de muli/mule come mi, partidi pel estero a no farse vivi...so il esodo dei 50 dove fa sai gente vecia [so, me rispondo ala mia domanda] losteso qualche dun xe rimasto come mi???? :-D un solecito mio,in sto caso qua. :-D

Alora parlando de barche, la mia de sora la gha 56 piedi, bastanza longa anca in inglese per viver a bordo con mia moje e un can lupo de nome ''york'' anca qua una conbinazion.[ se un se ricorda!!] bon se naviga e lavora per diciasete ani intorno a vancouver e l sola vancouver CA, niente de speciale, solo che la costa nostra vien ciamada [il cimitero del pacifico], :shock: pode imaginar dove, in diciasete ani a bordo te capita de tuto,pero no me pento de niente.cosi per mia moje, dove la prima roba la gente te domana, e tua moje cosa disi...mia moje la xe inglese e in famigli la gaveva un nono capitano dove la sua ultima nave iera un veliero, roba dove se parla asai in casa. e la mula se refa il piser del mar a la godi con mi a far la barca e tuto l'resto. la barca xa da ani venduda ''tropo lavor''' pero me go compra una piu picia de 30 piedi , losteso eventualmente venduda per la stesa ragion, dove deso go un motoscafo de aluminio a 18 piedi con un honda de 75 cavai praticamente senza tanto de bazilar...

angelo
Vilegiante
Vilegiante

Messaggio da angelo »

A farse una barca come la mia [de sora] e comprarse il disegnio fato da un architeto navale e con solo il desiderio de gaver una barca a vela e non saver un ''klinz'' come a farla. pode imaginar le risposte de gente de mestier, losteso vado vanti e eventualmente finiso la barca. inutile xe sempre i libri che aiuta a iluminar robe, dove sto libreto in particolar descrivi il cervel che xe per natura positivo, e a continuando far roba positiva no xe limite al suceso creativo. :-D :-D :-D varde no ghe vol sai a convincer un tirchieto come mi a far la barca senza pagar altri. :-D

PS il libreto PSYCHO-CYBERNETIC :shock:

york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Parlando de balene, le orca no le xe la de voi, su una cartine le mostra piu ala fine del adriatico... pero il mediteraneo ga un abondanza de balene dove fa piser a saver... voi nel mar ligure gave la seconda balena piu grande sui mari, ''balenotera comune'' la ''azzura'' che xe la piu grante fa visita ogni tanto ma la sta fora nel atlantico...le ''capodolio'' xe quele coi denti dove le va pescar a 2000 metri de profondita e le xe in aumento fino a 2800 bestioni, e la balenotera un altri 1700 bestioini... in finale nel mediteraneo gave diese raze de de balene. mi che son abitua a vardar il pacifico e dando un ociada al mediteraneo, par che no ghe xe sai spazio per queste bele e enormi creature, :-D

york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Mi savevo piu omeno il peso de sti colosi, ma qua xe la media esata...azzura 100-150 tonelate,la balenotera comune 40-80 T ,la capodolio 45-70 T, la grigia 30-40 T e lorca masci 6-12 T femine 3-4 T....rendeva!! altroche che rendeva, QUSI A DECIMARLE RENDEVA. :shock: :shock:

york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Parlo de balene, perche solo con una barca le vien sai vicin a darte un ociada...xe capita a mi col motoscafo fermo, vardavo un altro grupo piu lontan, dove davanti paralel ala brca, a un venti cinque metri de diatanza aparisi sta creatur pero senza sufiar, altrimenti ma fasevo una docia dove penso un poco odorosa. :-D :-D

york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Qua de noi gavemo la marea piu alta de voi, 3.5 m dove voi a mezo metro piuo meno? ogni tanto so paiaza unita vien inondada...losteso a navigar no gave sai corente, dove qua de noi se te vol rivar in tempo a una destinazion, bisognia lavorar la marea altrimenti avolte no se va avanti, xe streti con 13 nodi de corente dove toca spetar che la marea cambi direzion ... a pensar sul atlantico [tera nova] ga maree de 7.5 m... asai dipendi dal teren, qua gavemo sai isole e xe bel gaver una barca a vela, pero bisognia star sai atenti e tenirse via de scoji.

Piereto
Eximio
Eximio

Messaggio da Piereto »

Noi qua a Trieste che semo a nord del adriatico, gavemo la marea più alta del mediteraneo. El punto più a nord xe a monfalcon . La marea riva a un metro , e quindi gavemo otime zone per far saline. La marea più alta xe a Venezia che xe in un bacino chiuso e pol rivar a nche a do metri vento permetendo. La corente marina , pochi nodi, vien suso da la parte de la dalmazia e qua de noi la gira per tornar a lambir la costa italiana.

Rispondi

Torna a “Vela”