sono piccolo ma crescero ha scritto: ven 17 ott 2025, 15:47
musiche che se pol sonar per davanti e per indrio e le resta sempre compagne [de Bach]
Me par de ricordar che quel canone che te disi ti, iera una sfida, per cui dado un tema, Bach doveva tirar fora dele variazioni, tra le altre, iera anche questa, che non solo se pol sonar ala riversa, ma se pol sonar in do (inteso in 2): un per vanti e un per indrio e la funziona, secondo le regole dela composizion del tempo.
Questo xe un esercizio su un tema, e sicuramente se ghe meti zervel, ma anche co se scrivi una poesia, sopratuto se te conti le silabe e se te la fa in rima, te ga de meter zervel, no basta l'ispirazion. El fato xe che una poesia se scrivi per esprimer un'emoziòn. No cori che sia de amor, se pol scriverla anche per esprimer alegria. Mi me inacorzo de gente che xe su internet che la sona con una tecnica alucinante, i fa robe de no creder, i xe de una bravura incredibile; ma se te digo la verità, no i me disi niente (no posso scriver quel che me par), perciò con tuto el rispeto, preferisso musicisti meno virtuosi, ma che i gabi qualcossa de dir...
Tornando a Bach, de lui xe comunque inelutabile che el gavessi robe de dir sul piano emozionale. Se lo confrontemo con John Cage che el ga fato el toco de musica muta, indove che l'esecutor no fa niente e la musica xe i rumori ambientali, posso pensar: "Sì John, tuto sai cocolo, e dopo?" Cossa resta? Pol far rifleter quanto che te vol, ma xe ovvio che non ndassi mai a veder un concerto cussì.