batudine alegre
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- Senator

Re: batudine alegre
Mi no gavessi gnanca capido el espression a 6 anni. Quando verso i 7-8 cola mia amica del cuor s e gavemo dito " Quala xe la parolazza più bruta che te conossi?" tute due sotovose gavemo dito " mona"
Inveze ieri pensavo a un viz che me contava mia cugina
Monta sul tram un mulo aria decisa, giaca de pele, tatuagio che quela volta iera raro e el disi
" MI son el mulo Jony e no pago el biglieto!"
e el va a sentarse, tuti tasi. Volta dopo de novo
"MI son el mulo Jony e no pago el biglieto!"
. Ala terza volta riva el controlor e el ghe fa " Ah no? no la paga el biglietto? chi la credi de eser? e perché la credi de no poder pagar? " e el mulo rispondi
"perché go el abonamento"
Inveze ieri pensavo a un viz che me contava mia cugina
Monta sul tram un mulo aria decisa, giaca de pele, tatuagio che quela volta iera raro e el disi
" MI son el mulo Jony e no pago el biglieto!"
e el va a sentarse, tuti tasi. Volta dopo de novo
"MI son el mulo Jony e no pago el biglieto!"
. Ala terza volta riva el controlor e el ghe fa " Ah no? no la paga el biglietto? chi la credi de eser? e perché la credi de no poder pagar? " e el mulo rispondi
"perché go el abonamento"
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
- sono piccolo ma crescero
- Cavalier del forum

Me l'ha segnalata mio figlio e mi pareva simpatica:
Fare il cambio stagione nell'armadio significa spostare la Tachipirina dallo scaffale alto a quello basso e l'Autan da quello basso a quello alto.
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
- babatriestina
- Senator

appena fatto!!!sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 23 nov 2025, 10:44 Me l'ha segnalata mio figlio e mi pareva simpatica:
Fare il cambio stagione nell'armadio significa spostare la Tachipirina dallo scaffale alto a quello basso e l'Autan da quello basso a quello alto.
a me invece è venuta in mente questa, un po' paramedica
Che differenza c'è fra un neurotico e uno psicotico?
per lo psicotico 1 + 1 fa 3
per il neurotico 1 + 1 fa 2, ma gli dà fastidio
- babatriestina
- Senator

me ne sono venute in mente alcune... giorni fa ero ad una conferenza sul proteo, di cui si diceva che tanto ancora si ignora. E che un tempo veniva raccolto per essere venduto sul mercato, come le anguille. Che le anguille un tempo erano cibo popolare ed ora son protette perché ridotte di numero.. el bisato marinado..
e allora mi è venuta in mente questa storiella, molto vecchia, appunto dei tempi in cui il bisato era cibo povero..
un cuoco di colore viene mandato a comprare pesce per un pranzo con la raccomandazione di prendere pesce di lusso.. ma coi soldi in tasca non s a trattenersi e si ferma per strada a bersi un calice dopo l'altro spendendo il grosso della somma. giunto al mercato, trova che ha solo di che comprare un bel bisato, lo prende e se lo ficca in tasca.
rientrando, il tanto liquido bevuto gli fa necessità di alleggerirsi, e semiubriaco che era, prende in mano ..il bisato e come fanno tanti che lo considerano un po' il proprio alter ego, se lo guarda e gli si rivolge:
" Che te fussi nero savevo, che te fussi longo, savevo, ma mai gavessi pensato che te gavessi cussì due bei oceti celesti!"
e allora mi è venuta in mente questa storiella, molto vecchia, appunto dei tempi in cui il bisato era cibo povero..
un cuoco di colore viene mandato a comprare pesce per un pranzo con la raccomandazione di prendere pesce di lusso.. ma coi soldi in tasca non s a trattenersi e si ferma per strada a bersi un calice dopo l'altro spendendo il grosso della somma. giunto al mercato, trova che ha solo di che comprare un bel bisato, lo prende e se lo ficca in tasca.
rientrando, il tanto liquido bevuto gli fa necessità di alleggerirsi, e semiubriaco che era, prende in mano ..il bisato e come fanno tanti che lo considerano un po' il proprio alter ego, se lo guarda e gli si rivolge:
" Che te fussi nero savevo, che te fussi longo, savevo, ma mai gavessi pensato che te gavessi cussì due bei oceti celesti!"
- babatriestina
- Senator

questa invece quando una mia amica ci parlava della sua ottima pedicure
due uomini chiacchierano a proposito di uno di quei negozi tipo quelli che fanno i cinesi " massaggi orientali" che a volte nascondono un'attività più che massaggio..
quello che crede che sia un'attività dubbia chiede all'altro, che è stato dalla callista:
" la me conti, la me conti, come xe sta baba?"
" aah, bravissima, vado sempre de ela"
" sì, sì, ma la me disi, come la fa, cossa la fa ?"
" Prima la ghe lo meti nel acqua calda
dopo la ghe lo meti nel acqua freda
dopo la lo ciol cole man e la lo massaggia con una crema
e po la ciapa un cortelin e...zac!
la ghe lo taia senza che lei la se ne acorzi!"
due uomini chiacchierano a proposito di uno di quei negozi tipo quelli che fanno i cinesi " massaggi orientali" che a volte nascondono un'attività più che massaggio..
quello che crede che sia un'attività dubbia chiede all'altro, che è stato dalla callista:
" la me conti, la me conti, come xe sta baba?"
" aah, bravissima, vado sempre de ela"
" sì, sì, ma la me disi, come la fa, cossa la fa ?"
" Prima la ghe lo meti nel acqua calda
dopo la ghe lo meti nel acqua freda
dopo la lo ciol cole man e la lo massaggia con una crema
e po la ciapa un cortelin e...zac!
la ghe lo taia senza che lei la se ne acorzi!"
Quela de no ''acorzer'' dipendi se iera svejo o in ripiso?!?

Il camerier ala signiora delicata...gavemo lingua de manzo con patatineel e l'resto?... vardi a mi no me va roba che vien dala boca, preferiso do ovi strapazai!!!
Il camerier ala signiora delicata...gavemo lingua de manzo con patatineel e l'resto?... vardi a mi no me va roba che vien dala boca, preferiso do ovi strapazai!!!
Ovi strapazai: quando go sentì l'ultima volta 'sta parola? Forsi 75 ani fa. A casa, mama fazeva 'sai poco ovi in fritaia. Se solito a la coc, a l'ochio di bue o strapazai. Ogni tanto se beveva un ovo crudo. Ma fritaia xe una roba e ovo strapazà un'altra. Inte la caserma inglese iera scrambled eggs e qua xe Rührei = fritaia. De solito con panzeta o parsuto. Mama fazeva cola zivola. No iera malvagio, anzi!, e costava de meno. Mi me fazo ogni tanto ovi e zivola. Fora, go visto una sola volta, in un paeseto, come Bauernfrühstück = marenda del contadin. Se vedi che i contadini no i xe tuti moni. Iera verso le diese de matina, de domenica, e andaimo a far una gara de nuoto. Se gavemo fermà e gavemo fato de novo marenda. Cola panza piena de zivola dopo gavemo nudà più svelti. Propulsione a getto? 
- babatriestina
- Senator

ovi strapazai e fritaia no xe proprio istesso.. e in triestin xe ocio d e manzo. Co iero picia in Austria i fazeva Ei in glass che po iera ovo alla coque ma po riversado in un bicer.
ben bon Ogi legio questa:
Una bionda ( xe sempre le svampide) soto la docia domanda Portime el shampoo, per piazer! l'amica ghe disi " ma no te lo ga za?" "sì, la ghe rispondi, ma questo xe per i cavei secchi ma mi li go bagnai!"
ben bon Ogi legio questa:
Una bionda ( xe sempre le svampide) soto la docia domanda Portime el shampoo, per piazer! l'amica ghe disi " ma no te lo ga za?" "sì, la ghe rispondi, ma questo xe per i cavei secchi ma mi li go bagnai!"