stamatina iero in piazza della Borsa, iera i studenti ( principalmente) iraniani che manifestava contro la repression, el isolamento del loro Paese dei mezzi de comunicazion..

tante robe me ga colpido: le mule sopratutto belissime, iera quasi tute cola mascherina e ociai neri: orpo! più coverte che in Iran! i me ga spiegado che molte temeva de far veder la faccia per evitar ritorsioni sula famiglia a casa.. tante bandiere, quele col leon e anche tante imaginI. dei studenti morti, e anche dela famiglia del Scià. Insoma Se stava meio co se stava pezo?

e i triestini? pochi! go riconossudo un per de amici e coleghi, ma la mia impression xe stada questa:
1 el pd ga invitado a partecipar reazion : Xe i comunisti? mi no vado!
2 i ga intervistado la Cisint vegnuda de Monfalcon , reazion: xe i fassisti? mi no vado!
3 i ga esposto foto del Scià e del erede? , reazion : mi son de sinistra, con quei reazionari mi no vado!
4 No se parla de Trieste, dei operai, dei disocupai, dei tipi de cortel che se vedi qua? reazion: mi son triestin, no me interessa del Iran che gnanca non so ben indove che xe, mi no vado!!
però ve meto due foto de due che assisteva perché le me ga colpido
la mula antifassista

e po una elegantissima, ma con un vestito un poco rétro che.. me ga fato pensar ala famosa Contessa!!