Inghilterra: York

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
Senator
Senator

Re: Inghilterra: York

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
babatriestina
Senator
Senator

Immagine

Immagine

in carrozza, signori!!
Immagine
babatriestina
Senator
Senator

Immagine
materiale dei treni
( un po' come quello del Lloyd)
Immagine

Immagine
babatriestina
Senator
Senator

Immagine

Immagine

e.. i vasi da notte!

Immagine
babatriestina
Senator
Senator

Usciamo passando per i binari dell'attuale stazione
Immagine e raggiungiamo il nostro albergo che, per comodità e sempre per lo stile " ferroviario " del viaggio, era il grande albergo costruito a fianco della stazione. mantiene le caratteristiche sale di lusso, anche se noi eravamo nell'ala aggiunta e la cura e la pulizia non erano perfette..
Immagine

Immagine
babatriestina
Senator
Senator

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine
angelo
Vilegiante
Vilegiante

Messaggio da angelo »

Inutile come al solito un bel a interesante lavoron...bela la combinazion del nome york usado da mi ani fa, non savendo la beleza dela cita de york e il resto cossi ben ilustrado dala cara signiora.....fa voia davero a partir e visitarla '' certo trieste prima '' se capisi!! pero il quor ga voia ma le gambe disi ''nose pol''

angelo
york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Qua voio dir on do parole su Guliano anca lui ferovier in rhodesia, parti via de trieste no tanto de bisognio ''come mi'' ma piu per cambiar aria...gaveva un bon lavor con una dita de esportazion e penso xe sta una putela a solecitar la sua partenza...semo in africa e perche no far il caciator bianco, la prima roba se compra una land rover, dopo i scopi, il primo de calibro per copar elefanti con altri do calibro piu picio, andemo al poligono lue spara prima e dopo sparo mi col calibro groso, dove quasi me rompi la spala...no grazie per mi xe la prima e ultima volta a sparar in africa... per lui xe pena comicia la sparatoria, prima de roba picia dopo gazele e eventualmente se prepara pel l'elefante, lui e Silvano un altro mulo triestin con le stese idee, se spartisi le spese e via lori. mi inveze spendevo i miei soldi su auto. eventualmente i torna a casa senca avorio pero solo co do corni spuzolenti de bufalo, silvano per fortuna lavorava in un altra stazion se porta via i suoi corni, pero Guliano lo gavevo vicin de casa, una spuza che no ve digo. Guliano lasa la ferovia e va a copar cocodrili sul Zambesi...la pele dela panza veniva pagada al police in sterline, un bon profito fin co no i te ciapa e buta in galera...per lu xe anda tanto ben per un bon periodo, tanto dove lui restava in cita e faseva i neri far la cacia. e no! i ga ciapa i neri e lui xe sta denunzia e fini i galera . in quei tempi nanca mi no lavoravo in ferovia iero a salibury/harare lavorando al aeroporto dove la dita me dava una casa e un bel giorno me trovo Giuliano in saloto che me speta...iera ani che no se vedevimo e lui me disi cosa il fa a slisbury via de Lusaka la capitale del Zambia e Harare xe la capitale de Zimbabwe dove son mi...OK!! :-D lui xe a Salisbury per aurolarse con un grupo de mercenari pel Congo, dove lui eventualmente ''no so come'' continua ala cacia de cocodrili sul fiume Congo. Xe resta con mi per un par de giorni se saludemo e me disi se nol va via aurolado coi mercenari, in un modo o altro andra in Congo. dopo mai senti piu niente
york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Peca! a descriver Guiliano e quel che lui combinava nel periodo co lavoravimo a Broken Hill/Zambia e dopo, ghe vol uno con piu pazienza de mi, lui iera un caratere piu o meno ala ''out of africa'' il film con Robert Redford dove davero se poderia a far un film su Giuliano...bel saria a saver come lui xe anda a finir, con tuti quei muli andai in Rhodesi mai visto un sul forum qua e altre parti, denovo peca!!
Ciancele
Notabile
Notabile

Messaggio da Ciancele »

Papà me contava che su papà, mio nono, gaveva un permeso de cacia e una carabina e ch’el andava a cacia de cocai. No’l ga mai dito se el ga mai ciapà un cocal. Mi gavevo un s'ciopo. Par quel tuti gaveva paura de mi e i me ciamava Jure s puškom. Un colpo mio fradel me ga fato rabiar e mi ghe go sparà col s'ciopo. No xe suceso gnente, parchè el spago iera tropo curto.
york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

:-D :-D :-D :-D :-D
york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

dopo il 45 con tuto quel material belico rimasto a opcina , scopi mauser piu de tuti, bombe aman col manigo, bombe balila e breda.e il ovo bomba tedesco, fatosta do muli xe morti e sai feridi mi incluso...ne sparavimo da un bunker al altro prometendo de no mirar nel finestrin... varda piu m...e de cosi!!?? ogi me vien i brividi solo a pensa cosa fasevimo, mia mama povereta i la ciama che la vegni a compagniar me fora de un infermeria nozelandese dove iero infascia dai pie fin soto i brazi pien de schegie. co la me vedi che no son moribondo,la comicia pinzer e zigar...i soldai rideva.
york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

A precisar le schegie su de mi, iera aluminio incandescente misia col fosforo de una boma fumogena neozelandese, dove me ga brusa la pele con cicatrici profonde. per fortuna no sul muso.
sono piccolo ma crescero
Cavalier del forum
Cavalier del forum

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto: lun 2 feb 2026, 16:50 Papà me contava che su papà, mio nono, gaveva un permeso de cacia e una carabina e ch’el andava a cacia de cocai. No’l ga mai dito se el ga mai ciapà un cocal. Mi gavevo un s'ciopo. Par quel tuti gaveva paura de mi e i me ciamava Jure s puškom. Un colpo mio fradel me ga fato rabiar e mi ghe go sparà col s'ciopo. No xe suceso gnente, parchè el spago iera tropo curto.
Mia sorela, invece, al tapo lo ga iapà int'un ocio... ma per fortuna no la se ga fato gnente e i sui oci xe ancora boni!

Però stemo andando fora de l'argomento. Forsi dovessimo spostar sti interventi in "Mio nono me contava..."
Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
Notabile
Notabile

Messaggio da Ciancele »

El nono no centra. Lo go meso mi par far veder che anca mi disendo de una stirpe de gente armata. Mio papà iera armà de togna e de parangal. Lu ‘ndava a cacia de menole, ma el ciapava solo guati e sacheti. Tuta roba pal mačka. Sicome che York iera armato, go fato veder che anca mi gaveva puško. Più tardi gavevo un tubo de l’aqua che usavo come cerbotana. Pai scartozeti ciolevo carta de giornal. York se fa pensieri sul suo amico Giuliano. Se el andava a cacia de crocodili, forsi el xe sarà sta magnà de qualche cocodril, secondo el moto: Ogi a me, domani a te o chi la fa, la speti. Solo Tarzan nudava più svelto dei cocodrili. Ma anca mi sui 25 metri a crol fazevo 13 e 5. Sensa crocodili!
babatriestina
Senator
Senator

No so el nono, ma la città de York proprio ghe c'entra ancora meno.
Ciancele
Notabile
Notabile

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mar 3 feb 2026, 13:10 No so el nono, ma la città de York proprio ghe c'entra ancora meno.
Baba, ich lasse nach = perdo colpi. Intendevo York66. Scusa.
york66
vilegiante
vilegiante

Messaggio da york66 »

Ciancele ha scritto: mar 3 feb 2026, 13:44
babatriestina ha scritto: mar 3 feb 2026, 13:10 No so el nono, ma la città de York proprio ghe c'entra ancora meno.
Baba, ich lasse nach = perdo colpi. Intendevo York66. Scusa.
_Pardon xe tuta colpa mia a gaver cambia nome. :shock: :shock:
Rispondi

Torna a “Triestini nel mondo”