Qua voio dir on do parole su Guliano anca lui ferovier in rhodesia, parti via de trieste no tanto de bisognio ''come mi'' ma piu per cambiar aria...gaveva un bon lavor con una dita de esportazion e penso xe sta una putela a solecitar la sua partenza...semo in africa e perche no far il caciator bianco, la prima roba se compra una land rover, dopo i scopi, il primo de calibro per copar elefanti con altri do calibro piu picio, andemo al poligono lue spara prima e dopo sparo mi col calibro groso, dove quasi me rompi la spala...no grazie per mi xe la prima e ultima volta a sparar in africa... per lui xe pena comicia la sparatoria, prima de roba picia dopo gazele e eventualmente se prepara pel l'elefante, lui e Silvano un altro mulo triestin con le stese idee, se spartisi le spese e via lori. mi inveze spendevo i miei soldi su auto. eventualmente i torna a casa senca avorio pero solo co do corni spuzolenti de bufalo, silvano per fortuna lavorava in un altra stazion se porta via i suoi corni, pero Guliano lo gavevo vicin de casa, una spuza che no ve digo. Guliano lasa la ferovia e va a copar cocodrili sul Zambesi...la pele dela panza veniva pagada al police in sterline, un bon profito fin co no i te ciapa e buta in galera...per lu xe anda tanto ben per un bon periodo, tanto dove lui restava in cita e faseva i neri far la cacia. e no! i ga ciapa i neri e lui xe sta denunzia e fini i galera . in quei tempi nanca mi no lavoravo in ferovia iero a salibury/harare lavorando al aeroporto dove la dita me dava una casa e un bel giorno me trovo Giuliano in saloto che me speta...iera ani che no se vedevimo e lui me disi cosa il fa a slisbury via de Lusaka la capitale del Zambia e Harare xe la capitale de Zimbabwe dove son mi...OK!!

lui xe a Salisbury per aurolarse con un grupo de mercenari pel Congo, dove lui eventualmente ''no so come'' continua ala cacia de cocodrili sul fiume Congo. Xe resta con mi per un par de giorni se saludemo e me disi se nol va via aurolado coi mercenari, in un modo o altro andra in Congo. dopo mai senti piu niente