Personaggi vari nati o morti a Trieste

Personaggi famosi, notabili ed importanti de Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
Senator
Senator

Re: Personaggi vari nati o morti a Trieste

Messaggio da babatriestina »

No xe personaggio famoso, ma ricordemola qua: Danica, che xe morta pochi giorni fa
La fazeva parte de quei personaggi " barboni de strada" mi a incontravo spesso in piazza Goldoni o al canale, la viveva cussì per strada, una dele ultime noti al canal la ga ciapado fredo, i la ga portada in ospedal e la xe morta in un per de giorni. Se ga savudo un poco dela sua tragica vita. la iera serba e nele guerre la ga visto morir due fioi, par che la sia stada violentada , misteriosamente la gaveva un marì italian de cui poco se saveva. Molti pensava che la fussi una triestina in miseria vedendola frugar nei cassonetti e la postava a esempio dei " italiani impoveridi dela politica" e inveze par che la ingrumava.. scorze de ovo! una povera bona dona, tranquilla, pecà che con quei cavei ingropai e onti no la profumava ...

eco d una pagina Triesteprima
La signora Danica, serba nata in Bosnia nel 1957, si è spenta il 9 gennaio scorso, ma la notizia è stata riportata solo ieri. La sera del 5 gennaio alcuni passanti l’avevano vista in stato di incoscienza distesa a terra in piazza Sant’Antonio nonostante il clima gelido. Inizialmente hanno cercato di aiutarla e di ripararla dal freddo con delle coperte, ma la donna non collaborava e non rispondeva. È stato quindi chiamato il 118, poi il ricovero e la morte dopo pochi giorni. Il suo fisico, probabilmente, era già troppo debilitato, forse anche per una brutta infezione alla gamba.
Chi era Danica Majkic

Come riporta Il Piccolo, che ricostruisce la sua storia, Danica Majkic aveva alle spalle una tragica storia e aveva vissuto la guerra nei Balcani negli anni 90. A Višegrad era stata violentata dai miliziani e i suoi due figli sono stati uccisi. Era arrivata a Trieste una ventina di anni fa e aveva sposato un italiano, poi la sua salute mentale aveva ceduto. Anche il Csm di via Gambini aveva tentato di seguirla, ma invano. Aveva ricevuto offerte di aiuto da Comune, Caritas, Comunità di San Martino al Campo, semplici passanti e realtà impegnate nella salvaguardia delle persone ai margini, ma aveva sempre preferito vivere per la strada.

--
Visse la guerra in Bosnia, diventò clochard a Trieste: morta Danica Majkic
https://www.triesteprima.it/cronaca/mor ... ajkic.html
© TriestePrima
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Blues Briso
ixolan
ixolan

Messaggio da Blues Briso »

Gavè citado più indrio Alda Balestra, ma me xe vignudo inamente un altro Balestra: , nato a Trieste el 3 magio 1924, morto a Roma nel 2022. Famoso stilista che ga fondà el marchio omonimo.
Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
babatriestina
Senator
Senator

babatriestina ha scritto: gio 12 feb 2026, 18:50 No xe personaggio famoso, ma ricordemola qua: Danica, che xe morta pochi giorni fa
La fazeva parte de quei personaggi " barboni de strada" mi a incontravo spesso in piazza Goldoni o al canale, la viveva cussì per strada, una dele ultime noti al canal la ga ciapado fredo, i la ga portada in ospedal e la xe morta in un per de giorni. Se ga savudo un poco dela sua tragica vita. la iera serba e nele guerre la ga visto morir due fioi, par che la sia stada violentada , misteriosamente la gaveva un marì italian de cui poco se saveva. Molti pensava che la fussi una triestina in miseria vedendola frugar nei cassonetti e la postava a esempio dei " italiani impoveridi dela politica" e inveze par che la ingrumava.. scorze de ovo! una povera bona dona, tranquilla, pecà che con quei cavei ingropai e onti no la profumava ...

eco d una pagina Triesteprima
La signora Danica, serba nata in Bosnia nel 1957, si è spenta il 9 gennaio scorso, ma la notizia è stata riportata solo ieri. La sera del 5 gennaio alcuni passanti l’avevano vista in stato di incoscienza distesa a terra in piazza Sant’Antonio nonostante il clima gelido. Inizialmente hanno cercato di aiutarla e di ripararla dal freddo con delle coperte, ma la donna non collaborava e non rispondeva. È stato quindi chiamato il 118, poi il ricovero e la morte dopo pochi giorni. Il suo fisico, probabilmente, era già troppo debilitato, forse anche per una brutta infezione alla gamba.
Chi era Danica Majkic

Come riporta Il Piccolo, che ricostruisce la sua storia, Danica Majkic aveva alle spalle una tragica storia e aveva vissuto la guerra nei Balcani negli anni 90. A Višegrad era stata violentata dai miliziani e i suoi due figli sono stati uccisi. Era arrivata a Trieste una ventina di anni fa e aveva sposato un italiano, poi la sua salute mentale aveva ceduto. Anche il Csm di via Gambini aveva tentato di seguirla, ma invano. Aveva ricevuto offerte di aiuto da Comune, Caritas, Comunità di San Martino al Campo, semplici passanti e realtà impegnate nella salvaguardia delle persone ai margini, ma aveva sempre preferito vivere per la strada.

--
Visse la guerra in Bosnia, diventò clochard a Trieste: morta Danica Majkic
https://www.triesteprima.it/cronaca/mor ... ajkic.html
© TriestePrima
lunedì i funerai ala cesa serbo ortodossa
babatriestina
Senator
Senator

in realtà devo coreger, i funerai iera oggi e no ala cesa, ma a s Anna cappella multireligiosa

I funerai e la benedizion de padre Rasko xe stai organizai dela comunità serba e anche pagai dle Comun, son andada anche perché la parocchia de s Antonio novo xe dove che la viveva e el paroco la conosseva e i gaveva avertido. Cussì la cerimonia la ga fatta i serbi, ma ala fin el corteo funebre iera averto de padre Rasko e don Roberto, una sessantina de partecipanti, molti cola candela in man
Rispondi

Torna a “Chi jera quel che .... ?”