I misteri d'Italia

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

I misteri d'Italia

Messaggio da rofizal »

Digo subito che no intendo verzer un topic sula lege finanziaria, no go intenzion de far discusioni feroci su internet, voio viver in paze con tuti, indipendentemente dal fato che i la pensi come mi o meno. Anche per questo verzo sto argomento su questo forum e no su altri, perché xe el forum più tranquilo che conoso, meno schierado, almeno credo.

Bon, alora de cosa voio parlar?
De una roba molto semplice. La lege finanziaria comincia i sui efeti con l'anno novo. Sui vari media xe l'argomento del giorno. Go vardado alora su internet sui vari forum, anche zercando con Google e no go trovado quasi niente, quasi sempre roba sai vecia e pseudo forum. Me par sai strano.

Epur se discuti dapertuto dei argomenti più scotanti, anche de quei più delicati, ma dela finanziaria no. A cosa pensé che sia dovudo?

No steme dir che tuti ghe va ben, anzi. E alora? Censura? Paura de parlarghene? Disinterese? Controlo dei mass media? Argomento tropo delicato? Tuti ga la coscienza sporca? Altre ragioni?

Gavesi podù meter un sondagio, ma semo in pochi, saria poco significativo. Ma basta sentir qualche parer.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

finora la finanziaria , de come che la xe stada presentada sui giornai ( no vardo TV) me ga parso solo come un campo de battaglia fra i due schieramenti.
Comunque ieri , in letto con l'influenza, legevo veci libri de casa, e in questi go trovado un passo de una lettera del 23 giugno 1919, quasi 100 anni fa, del futuro ministro inglese Baldwin, che deprecava le spese del momento, fazeva un'offerta personal de soldi , e contegniva le seguenti frasi che me ga parso estremamente attuali:
E' così facile divertirsi, è così difficile imparare che non si può divertirsi in eterno, senza mai lavorare. il paradiso degli sciocchi non è che l'anticamera di un inferno di sciocchi. Come si può far comprendere alla nazione la gravità dell'attuale situazione finanziaria, e che l'amor di patria dev'essere più forte dell'amor del denaro? Forse con l'esempio soltanto, e le classi abbienti hanno oggi una possibilità di collaborazione che forse non si ripresenterà mai più
( da Iles Brody Via coi Windsor)

PS Un gran saggio forumista de Triestemia me ga dito una volta più o meno cussì: Un forum su Trieste xe un posto per ciacolar de Trieste. Se me iscrivo a una società de bocce me speto de trovar gente che ghe piasi zogar a bocce, se i comincia a voler zogar al tiro col arco , me gavessi iscritto ala società de tiro col arco. No tuti qua ghe interessa la politica italiana, anche perchè no tuti sta qua, o magari i preferissi discuterghene sui vari forum de politica.
E po la Finanziaria o se la discuti del punto de vista politico, e finissi a Viva i nostri - Abbasso i altri! o ghe vol gaver competenze de economia politica che no tuti ga, mi per prima.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

penso che dela finanziaria nessun vol parlar per più de un motivo:
1°se solo se ghe pensa, vien za el mal de panza,
2° per parlar ghe vol saverlo far,
3°forsi no se ghe ne parla per no scadenar polemiche o baruffe. :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:E po la Finanziaria o se la discuti del punto de vista politico, e finissi a Viva i nostri - Abbasso i altri! o ghe vol gaver competenze de economia politica che no tuti ga, mi per prima.
Ma mi no domandavo perché no se la discuti qua, ma perché secondo voi no i la discuti in rete.
Comunque Nona Picia un'opinion su questa question me par la gabi dada. :wink:


Avatar utente
mulomato
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 23
Iscritto il: mer 15 nov 2006, 16:58
Località: Trieste

Messaggio da mulomato »

Nona Picia ha scritto:penso che dela finanziaria nessun vol parlar per più de un motivo:
1°se solo se ghe pensa, vien za el mal de panza,
2° per parlar ghe vol saverlo far,
3°forsi no se ghe ne parla per no scadenar polemiche o baruffe. :-D
E mi zonteria che no tuti ga ancora le idee ciare, visto i 3000 cambiamenti che i ga fato.

Mi per el momento digo solo..... brute parole (tra mi e mi.... no in forum :wink: )

Figurite che oggi son andà dal dotor per farme la richiesta de esami del sangue. El me ga dito che con i aumenti del tiket pe'l momento posso andar anche in privato perchè i vien costar el stesso prezzo :shock: ..... adesso fe voi :evil: :evil: :evil:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Credo che i più non ghe ne parli perché per analizzarla seriamente ghe vol delle competenze che non tutti ga, quindi el tutto se ridurria a convinzioni de partito o frasi pratiche tipo "non go più gnanca un in tasca". :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Rof,

te ga fato caso ai dati che i ga dado l'altro giorno per quel che riguarda el quirinale ? A parte che i pianzeva el morto perché i disi che con i suoi 218.000 e roti euro a l'anno sto presidente ciapa in proporzion meno de quei dei anni 60 (sto euro :-D !), ma quel che dovessi far imbestialir tutti xe che i scriveva che tutti quei che lavora a vario titolo per el quirinale (credo de non aver capido mal) ga 4 anni de contributi premio ogni 1 che i lavora. E io pago !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Per motivi ovvi quel poco che so, xe per curiosità e meno per interesse diretto. Però troveria interessante sentir qualche spunto o anche opinioni dei diversi forumisti. Magari podesimo far comparazioni con sta parte del mondo e veder che l'aministrazion publica no xe cussi diferente.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
refolo

misteri d'Italia la finanziaria

Messaggio da refolo »

www.rdbcub.it/finanziaria



Maria aka Refolo


snif

Messaggio da snif »

go clicà e se vedi questo:
404 Missing
go ri- clicà e...
404 Missing
404 + 404 fa 808...o me son sbaglià de novo? :a:


refolo

misteri dell'Italia la fondiaria

Messaggio da refolo »

ALLA FURLANA! N A N E !

Maria aka refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

snif ha scritto:go clicà e se vedi questo:
404 Missing
go ri- clicà e...
404 Missing
404 + 404 fa 808...o me son sbaglià de novo? :a:

Credo de aver sbaglià anche mi:

404 Missing


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

finanziaria in powerpoint e in pfd

Finanziaria 2007

Finanziaria in html

Finanziaria 2007


Bye '73 de Roby.-
refolo

misteri d'Italia la finanziaria

Messaggio da refolo »

ONLY DOUBLE CLICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maria aka refolo


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi su finaziaria (e altro) xe meio che no parlo...

Ogi scoltavo per radio (RAI) quela dela nova lege - i sta per aprovarla - sui cognomi. Ai fioi se ghe poderà dar quel de la mamma o del papà.

Ala domanda
"E se no i se meti d'acordo?"
xe stada la risposta
"Alora va mesi tuti e due i cognomi" (de uficio credo)

Così gaveremo
Mario Bianchi Rossi
che poi sposandose, metemo, con una
Maria Verdi Gialli
se i gaverà dei fioi e ancora no se meti d'acordo, i fioi sarà:
Giuseppe Bianchi Rossi Verdi Gialli
e cusì via!!

Senza contar che magari se podesi aver, in caso de do fioi, per comune acordo, un fio
Mario Bianchi
e uno
Maria Rossi
tanto per far contenti ambedue i genitori. Che poi i due fradei sia proprio tali... che volerà far studi e ricerche.

Se queste no xe paiazade... meio che tazo... dai.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sarà le paiazade-realtà del futuro!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

rofizal ha scritto:.................se i gaverà dei fioi e ancora no se meti d'acordo, i fioi sarà:
Giuseppe Bianchi Rossi Verdi Gialli
e cusì via!!

Senza contar che magari se podesi aver, in caso de do fioi, per comune acordo, un fio
Mario Bianchi
e uno
Maria Rossi
tanto per far contenti ambedue i genitori. Che poi i due fradei sia proprio tali... che volerà far studi e ricerche.

Se queste no xe paiazade... meio che tazo... dai.
Nel mio post intendevo proprio questo, no se ciacola dela finanziaria ma vien fora ste " leggi sui generis ".
Legio e per mi niente de novo. In sto paese " dei balocchi " sta storia dei cognomi missiadi esisti da sempre. Un esempio lo gavè coi zogadori de sto paese, quando i cita el vero nome e cognome, inveze del " apelido " ( Cafu, Kaka, Dida ecc. ) tanto comun de ste parti.

Spiegando meio, sucedi come spiegado da Rofizal:

Quando nassi un picio i genitori lo registra con i cognomi dei due, in genere con uno dei due cognomi che i genitori ga.

Quando due se sposa, in genere el marì ghe concedi uno dei sui cognomi ala moglie e ela, per no star con tre, la cava via uno a sua scelta.

Insoma una grandissima paiazada.........


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
refolo

misteri d'Italia, la finanziaria

Messaggio da refolo »

Prima de tutto, domando scusa a nonna picia, e anche a sniff (sebben nol me piasi), anche se el web-site che go' scritto el xe giusto.

La ragion che vien fora 404 o doppio xe che gavere un prottetor del Virus che non permetti de verzer.

A mi me ga' toca' su tante robe, la roba piu' semplice xe de andar sul Google e scriver
la finanziaria de trieste...se verzi makaco e ve leggere anche delle altre citta' d'Italia. I sta missiando dal 2003, senza combinar niente.

Per Golfoblu'....devo spiegar che la ragione che me go' tegnudo el mio cognome de nubile cioe' Adami-Zanier xe perche' me go' sposa' in Australia, e go' dovesto per la legge far saver chi che xe la moglie
del sudetto Riccardo , che sel dovessi mancarme la sua pension de credo 80% la sara' per la signora Adami...... (Pension Italiana). In Australia non smetti de aver el cognome del mari' In Italia diventa vedova.

Questa legge noi la ga fatta l'Italia questo xe vegnu' fora per tutti quei che scondi, come per esempio xe numeri telefonici che non son capace de rintracciar, perche' se vedi che a Trieste i metti sotto el nome della moglie per pagar de meno. E questo me lo ga' conta' mia cugina,
mi non savevo el suo cognome de prima, son stada 16 anni per scoprir sto mistero.

Conossevo tante donne che le conviveva dopo vedove per non perder la pension, questo succedi per tutto el mondo anche qua'in Australia.
E come che se diseva, non so' se lo use ancora? "" I vol la moglie imbriaga e la botte piena"" nessun me paga i mii debiti sotto un nick's.

Maria aka refolo


snif

Re: misteri d'Italia, la finanziaria

Messaggio da snif »

refolo ha scritto: e anche a sniff (sebben nol me piasi),
sopraviverò a questa triste notizia.


Ursus Canadiensis

Re: misteri d'Italia, la finanziaria

Messaggio da Ursus Canadiensis »

snif ha scritto:
refolo ha scritto: e anche a sniff (sebben nol me piasi),
sopraviverò a questa triste notizia.
Se te vol un fazoletin e un baseto... :oops: :oops: :oops: :? :x :x :x :-D :-D

Orso


Torna a “El salotin”