Sadam

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

SADDAM

Messaggio da refolo »

Spetteve un grande film, l'ultimo, al 11 gennaio ,MEIN FUEHRER regista? ""Dani Levy"" nato in Svizzera el vivi a Berlino.
questo film doveva esser stado fatto anni fa' prima che se impizzi de novo......senza che scrivo la parola, ""N""

o che la gioventu' de oggi zighi, non se devi copar nessun! ma lui ga' copa' tanti, e xe per questo chei noi podera' mai dimenticar de quel chel ga' fatto. E se qualched'un altro vien su' al poter, eliminarli prima chei ripeti quelche che xe sucesso.


Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Rivangando

Messaggio da Coce »

He' , andemo avanti con le lamentele contro el Nazismo, ma purtroppo lori
(i Nazisti) no i xe stai i primi e ghanche i ultimi a commetter crimini contro
l'Umanita'. Ciao Coce :(


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

saddam

Messaggio da refolo »

Questa xe storia, e i criminali sara' scritti nella storia, e ti e mi'? che gavemo sofferto saremo dimenticai!
Quel che xe sucesso da oltre 2000 anni, gavemo anche una soddisfazion che un popolo xe nato e ga' contribui' a tutto e te son nato anche ti'.

Quel che xe sucesso xe storia, quel che vegnera' dopo per ti e mi' sara' cenere, seno' qualche altra roba spuzzolente che non voio scriver.

Una roba me domando (non te domando a ti') solo a mi'? se tutto questo che xe sucesso nei ultimi 5-6 anni xe relativamente basado su sto maledetto petrolio? scuseme......dove la Luthansar-Norvegian Airliner-Klm- Alitalia-Quantas-British Airway-Canada airliners- God knows what also?
i ciol sto benedetto liquido per far svolar come minimo 300 aeroplani giornalieri in ogni citta' del mondo?

Andemo, che tutto xe una question basada sul cervel de chi che capissi e quel che fa' la parte del namo!
I Americani-Inglesi non ga' trova' oro a Trieste-Istria solo miseria. Per tutta l'Italia idem con patate. Noi ga' porta via niente solo lassa' storia.

La Francia? traditrice, ga' solo che domanda' mai paga'. l'Inghilterra ga appena fini' de pagar (ultimo pagamento dopo 60 anni) London: Payback Brittain will today finally settle its WORLD WAR debts to the US and

Canada when it pays the last installament on loans that helped defeat Nazi Germany and fun post - war reconstruction.
repayment were of $US 83.25 million to US and $US 22.7 to Canada.

e ti te me vien a dir che quel che xe sucesso prima equival a quel che succedi adesso? che interesse pol aver una nazion cussi forte de arbitrarne a noi che gavemo bisogno de un che ne guarda la schena?
Te vivi in una terra come mi' che se dovemo guardarse de tutto.

pensa a quel che succedi giornalmente, gioventu' che mazza, violenta sia che veci e giovani, e lassa che un'altra nazion fazi giustizia nella sua maniera come che a Norimberga ga fatto contro i nazzisti! Mi non son Ebrea? ma te ga' inteso de quella chei ga' pena mazza' a Sydney?
SHAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maria aka Refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Storia

Messaggio da Coce »

La storia xe interpretada da diferenti interlocutori, e quel che xe positivo per un campo, xe negativo per el campo oposto, ma la verita' xe una.
La persona giusta devi esser capace de interpretar tute le versioni storiche
e cercar de arrivar a la verita'. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

saddam

Messaggio da refolo »

I mii genitori, non me ga' messo al mondo per salvaguardar tutto el resto dell'Universo.

Quel che succedi e successo non xe colpa mia. Ognun ga' le proprie vedute.

Mi penso pei fioluzzi, guardo e leggio el giornal ogni giorno, me vergogno de quel che sta succedendo qua' in Australia giornalmente.

le guerre xe brutte, ma penso che le dovessi esser per tutti non per quei che tira fora i nomi de un sachetto come i numeri della Tombola!

Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Gavé visto che adesso per qualchidun i ga copado un sosia inveze del vero (che probabilmente se ga nascosto con Marylin ed Elvis :-D )


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Me auguro che la fantasia de certe persone sia assai, assai, ma assai lontana dela realtà!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
refolo

saddam

Messaggio da refolo »

Rispondo a Nonna picia,

me dispiasi, ma voi tante robe non le save'. Qua' le leggiemo ogni mattina,
la Media scrivi per impignir el giornal, ma la verita' xe una sola.
noi le provemo ogni giorno, so che non semo solo che noi ma piu' o meno per tutto el mondo. Me sofermo su un caso (piu' de uno) de sta gioventu' che parti e che porta la droga in un'altro paese? cossa succedi?

chi che ciapa, 20 anni de preson, chi che ga' l'ergastolo e chi che vien copa' un ragazzo de 24 anni Australian i lo ga' impicca'? l'anno scorso, con suppliche de tutti, petizioni, Governo non servi, ogni nazion ga' la sua legge. (copa' per droga non, come quel che ga' combina' Saddam).
O quel che ga' fatto saltar i negozi con 88 giovani Australiani? i lo ga' lassa' libero.

A Trieste, non so sel xe piu'? al Coroneo, un fio de un cantante de Melbourne, con la droga portada fin a Trieste, ciapado incarcera' 10 anni
e suo papa' (padrigno) el iera a Trieste per 6 mesi, el voleva dirittura farse pagar le spese dell'albergo, el ga' tenta' de tutto nulla da fare.

Adesso credo che ghe volera' almeno 4 anni ancora, el ga' domanda' d'esser trasferi' a Venezia perche el disi chel magnar non xe bon? non digo de coparlo, ma se fussi stado fio de qualche triestin? non penso chel saria guardado meio dei altri.

suo padrigno el ga' rifiuta' de cantar al club SIA ITALIANI-TRIESTINI che colpa gavemo noi sel fio xe tara'?
Mi ghe go' risposto chel xe fortunella de non esser anda' verso La Malasija
almeno in Italia non esisti la pena capitale.
Go' pena visto un video rilassa' al nostro comune, perche' el nostro, ciamemolo mezzo Sindaco (del sobborgo che abito mi) el xe Mussulman.

E lui ga' fatto veder a noi che non tutto iera rose e fiori, e purtroppo i criminali devi esser punidi. Chel gabbi fato per calmar la situazion, tra' noi
che semo qua' missiadi? ma in una maniera o l'altra anche lui xe differente dei altri, e forsi el ga' perso membri della sua famiglia.
so' che te son mamma, nonna e sensibile, ma non sta' pianzer per un individuo che non ga' savesto esser sensibile verso tutte quelle mamme che sta ancora con le man scavando per trovar i fioi dispersi.

Ciao Maria aka refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Leggevo su un giornal: pareria che a Milan, per provocazion, uno gavessi pagado un necrologioper Saddam sul Corriere, ma dopo el pagamento non el xe mai stado publicado. Adesso sto omo disi che va ben che Saddam jera quel che jera, ma :

a) i ga acetado i soldi del necrologio (180 euro)

b) nissun gavessi podudo accusar el giornal de esser de parte per una scrittura de un privato.

:?:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sarìa sta giusto che i ghe torni i soldi....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualità non triestine”