Veci negozi e vece vetrine

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Un per de giorni fa iera sul Piccolo che se ga associado un per de negozi, autodefinidose storici. In effetti, i xe tali perchè i ga mantegnudo el nome o la ditta de moltissimi anni, ma no tuti ga mantegnudo el aspetto original: tanto per dir, Donda xe de ani anorum sempre là, anche se no credo sia el aspetto original, Marchi Gomma xe de oltre 50 anni ma se ga modernizzado tante volte, Janesich se vanta de esser del 1835, solo che el vecio Momo Janesich lo gaveva serado nei anni 60 circa e adesso lo ga riaverto de qualche anno un, che se ciama anche lu Janesich, ma no me par che el xe fio ( Momo gaveva solo che fie femmine, che mi sappio..) e el ga riaverto tuto de un'altra parte, e manca altri come Muran, che xe restado abastanza come una volta e con articoli come una volta...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Novità: Muran al canton de Piazza Dalmazia via Commercial ga serado e ga riaverto in via Reti ( continuazion de via Imbriani). El negozio xe quel, el material xe quel, ma l'atmosfera xe troppo nova..


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me par che lo gavevo za messo su Trieste Mia: mejo una volta in più che una in meno.
Allegati
insegna.JPG


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

par che sia veramente stado de un parente de Svevo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Feve far ogi de un ebanista un decoro cussì: ve costa più del negozio :roll:
Allegati
CIMG2492.JPG


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

però la più parte de quei mobili trova difficoltà a esser vendui perchè i xe spesso troppo grandi per le case moderne. E po xe una rogna far la polvere...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ma i xe cusi` bei :-) ... comuncue cuel la` me par che sia un toco de una vetrina :-)


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Xe una vetrina in via S. Caterina


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ex Carniel?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Visavì el negozio de giogatoli.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cuindi xe cuel indove che iera Carniel :-)


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:Donda xe de ani anorum sempre là, anche se no credo sia el aspetto original,
L'altro giorno jero dentro e go visto che i ga messo sulle pareti diverse foto giganti con le "fasi" del negozio attraverso i decenni: bel !
AdlerTS ha scritto:Beltrame iera un'istituzion a Trieste: quel grande negozio in Corso iera per anni sinonimo de eleganza. [...] in via Besenghi, per esempio, iera la sede dove i fazeva le divise per i tranvieri, le guardie municipali e i dipendenti in genere del Comun. Chissà dove i se rifornissi oggi ?
De Donda i esponi in una vertinetta anche alcuni "pezzi" storici de quando i jera produttori e non rivenditori de scarpe: tra le altre ghe xe le scarpe che i fazeva per i Vigili Urbani. Cussì ne manca de saver solo chi ghe fazeva i elmetti :-)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Prima o dopo ti o babatriestina riverè a saver anche quel! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Jera scrito sul Bugiardel che la camera de comercio sta preparando un libreto/guida per le vecie boteghe triestine. Ocio a becarlo col vien fora :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Jera scrito sul Bugiardel
per inciso, el soranome Bugiardel , se ben me ricordo, xe stado affibbiado al Piccolo ai tempi che el iera de centrosinistra, dopo la gestion Alessi, da parte de La voce libera, giornaletto dela Lista per Trieste.
Che po quel che scrivi i giornai , resta sempre valida la frase conclusiva del Cosa dirà la gente della rimpianta Cittadella "Mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" :-D

per tonar ai negozi, par che ge serado la Casa del pane, vulgo Pegan, dove che mama se fazeva far i filoni co la fazeva tartine per el tè cole amiche ( no la le ordinava de Ferdi!) e mi son restada de.. sasso co me go trovado che el mio fidatissimo Ucio cornici , che me ga incorniciado tutti i quadri e le stampe sti ultimi anni, ga serado e al suo posto xe un'ennesima immobiliare!


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

AdlerTS ha scritto:Jera scrito sul Bugiardel che la camera de comercio sta preparando un libreto/guida per le vecie boteghe triestine. Ocio a becarlo col vien fora :wink:
Mi dispiace un sacco per i vostri negozi storici che chiudono...succede spesso anche qui 8anche se sono vere e proprie istituzioni da guida t uristica...nemmeno quello li salva) e ti si stringe il cuore :\

Riguardo alla new che riporta Adler....tenetemi informata, la vogliovoglio voglio quella guida! :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
per tonar ai negozi, par che ge serado la Casa del pane, vulgo Pegan, dove che mama se fazeva far i filoni co la fazeva tartine per el tè cole amiche ( no la le ordinava de Ferdi!) e mi son restada de.. sasso co me go trovado che el mio fidatissimo Ucio cornici , che me ga incorniciado tutti i quadri e le stampe sti ultimi anni, ga serado e al suo posto xe un'ennesima immobiliare!

Anchemi go visto che i ga chiuso la casa del pane e per quel che riguarda Ucio cornici, so che el xe morto de un bruto mal poco tempo fa.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto: Anchemi go visto che i ga chiuso la casa del pane e per quel che riguarda Ucio cornici, so che el xe morto de un bruto mal poco tempo fa.
Coss che me dispiasi!!! el gaveva un senso estetico ottimo, el me trovava sempre la cornise giusta. l'ultima che go fato far xe stado un ventaglio de nona.


angiolina

Messaggio da angiolina »

babatriestina ha scritto: un ventaglio de nona.
Posso sapere, se non sono indiscreta, com'è questo ventaglio e per cosa si usava (ballo, calura, tentativo di mascherare la voglia di saltare alla gola del prolisso di turno durante una riunione come succede a me)?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

angiolina ha scritto:
babatriestina ha scritto: un ventaglio de nona.
Posso sapere, se non sono indiscreta, com'è questo ventaglio e per cosa si usava (ballo, calura, tentativo di mascherare la voglia di saltare alla gola del prolisso di turno durante una riunione come succede a me)?
la nonna non mi ha parlato mai dell'uso strategico dei ventagli, lei li usava , almeno da vecchia, per sventolarsi e basta, però ne aveva una bella collezione: ce n'era uno da sera, di piume di struzzo, alcuni molto grandi, cinesi, qualcuno di stoffa leggera, tipo velo.. immagino facessero parte dell'abbigliamento da sera, soprattutto: questo
Immagine
era nella sua collezione, ma deve essere molto più vecchio, dei primi Ottocento stile Impero, forse ancora di una sua nonna. Per questo l'ho fatto incorniciare.
Ma il ventaglio più bello e commovente, per me, è un piccolo ventaglietto di carta con immagini di Venezia,dei primi anni del Novecento, che sulla prima stecca ha una scritta a matita in cui il nonno lo dedica a sua moglie. :-D
Ecco, anche nella Vedova Allegra c'è l'uso di passarsi messaggi scritti su un ventaglio.


Torna a “Industrie e comerci”