La sensualità della donna triestina
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
la donna triestina
LA DONNA TRIESTINA
Cossa se pol dir della donna triestina? Mi credo che non se pol paragonarla
con nissun'altra donna, ne quella del Sud e nianche quella del Nord.
La donna Triestina xe l'unica, anche quele de aspetto de mezo ceto, la te
ga' un sguardo dele tipiche venderigole..."che nova sior
Robusta, sicura de se stessa, mama, sposa, dona provada dele guere, fioi che xe tornai e quei che non tornera' piu'....eco cossa che xe la donna triestina.
Mogli de petesseri, mogli de facchini, mogli de statali eccetera, ma piene de morbin. Come diseva el nostro Cecchelin "taci Baba anche se te ga' rason"
Si! la gaveva ragion, la domandava poco, solo de esser compresa e giustificada, sia da parte del mari'che dei fioi, che stava a casa solo per convenienza, ma giustificada anche quando che non ghe iera suficiente
boba de metter in piatto., la provedeva con nozioni culinarie, oggi minestra domani Zuf.
Brava de proveder pel futuro, senza saver contar, usando le man e i diti....un per uno ma con risultati prolifici.
"Gigi, Pepi, Bruno, Pino,Toni....te sa che tuo fio ga' bisogno de scarpe?'"
E cossa te vol che fazo Rosina? no xe lavor....
"finissila de sbevezzar che te vegneria un colpo!!!!!!!
"Va' remengo baba, sta zita prima che te tiro drio la pignata"
Ecco cossa che xe la donna Triestina, una donna con due fegati, con un cuor grande come una casa, amirada per esser sempre stada el numero uno della famiglia, impavida per l'Onesta'.
Maria aka Refolo
PS.
oggi me sento in vena de almeno diffender le nostre veciote, dopo che go' trova' fora le bancherelle de San Nicolo' dove che ogni anno i se
sbaruffava tra moglie e mari'......no xe sldi, ti no te compri niente!
Comunque
bon San Nicolo'
Cossa se pol dir della donna triestina? Mi credo che non se pol paragonarla
con nissun'altra donna, ne quella del Sud e nianche quella del Nord.
La donna Triestina xe l'unica, anche quele de aspetto de mezo ceto, la te
ga' un sguardo dele tipiche venderigole..."che nova sior
Robusta, sicura de se stessa, mama, sposa, dona provada dele guere, fioi che xe tornai e quei che non tornera' piu'....eco cossa che xe la donna triestina.
Mogli de petesseri, mogli de facchini, mogli de statali eccetera, ma piene de morbin. Come diseva el nostro Cecchelin "taci Baba anche se te ga' rason"
Si! la gaveva ragion, la domandava poco, solo de esser compresa e giustificada, sia da parte del mari'che dei fioi, che stava a casa solo per convenienza, ma giustificada anche quando che non ghe iera suficiente
boba de metter in piatto., la provedeva con nozioni culinarie, oggi minestra domani Zuf.
Brava de proveder pel futuro, senza saver contar, usando le man e i diti....un per uno ma con risultati prolifici.
"Gigi, Pepi, Bruno, Pino,Toni....te sa che tuo fio ga' bisogno de scarpe?'"
E cossa te vol che fazo Rosina? no xe lavor....
"finissila de sbevezzar che te vegneria un colpo!!!!!!!
"Va' remengo baba, sta zita prima che te tiro drio la pignata"
Ecco cossa che xe la donna Triestina, una donna con due fegati, con un cuor grande come una casa, amirada per esser sempre stada el numero uno della famiglia, impavida per l'Onesta'.
Maria aka Refolo
PS.
oggi me sento in vena de almeno diffender le nostre veciote, dopo che go' trova' fora le bancherelle de San Nicolo' dove che ogni anno i se
sbaruffava tra moglie e mari'......no xe sldi, ti no te compri niente!
Comunque
bon San Nicolo'
Commento
Maria, tuto quel che disi a riguardo la dona Triestina xe vero, e te ga ragion de esser fiera de esser Triestina. Mi no voio in nissuna maniera diminuir le bone qualita' dela dona Triestina, ma d'altro canto no stemo esagerar, tute le done de sto mondo le ge ga' tante dele qualita' pari ala dona Triestina, e credo che se podessi esser generosi anche ale altre done de sto mondo senza pensar che noi soli semo speciali.
Ciao Coce

Ciao Coce

La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
- babatriestina
- Senator
Le donne Triestina ga la fama de esser indipendenti, i disi che xe de quando che le gaveva el marì che navigava e che le doveva rangiarse de sole, certo che qualchedun me ga fatto notar che de altre parti no xe tanto usuale veder amiche che se trova fra de lore ala matina al bar a beverse un calicetto.
In cambio, le mie colleghe "italiane" cioè del resto d'Italia, a suo tempo, se meravigliava che no fazevimo la pasta e i tortellini in casa! ( ma savemo far tanta altre bona roba..)
E l'omo triestin?
beh, mi diria che a volte el xe più cameratesco e meno galante de altri de fora, forsi i xe solo che più sinceri..
In cambio, le mie colleghe "italiane" cioè del resto d'Italia, a suo tempo, se meravigliava che no fazevimo la pasta e i tortellini in casa! ( ma savemo far tanta altre bona roba..)
E l'omo triestin?
beh, mi diria che a volte el xe più cameratesco e meno galante de altri de fora, forsi i xe solo che più sinceri..
- AdlerTS
- Cavalier del forum
La sensualità della donna triestina
Un titolo che attirerà qualche click
Ragionavo sul fatto che girando un poco l'italia, tanti me ga dito: "triestino ? fortunato ! Avete le donne più sensuali e disinibite !"
Anche nella letteratura se trova riferimento a questo luogo comune: donne, se d'accordo ? omini, e voi ?
Che sia vero o meno, da dove nassi questa idea ?

Ragionavo sul fatto che girando un poco l'italia, tanti me ga dito: "triestino ? fortunato ! Avete le donne più sensuali e disinibite !"
Anche nella letteratura se trova riferimento a questo luogo comune: donne, se d'accordo ? omini, e voi ?
Che sia vero o meno, da dove nassi questa idea ?
Re: La sensualità della donna triestina
mi credo che le putele cua de noi le posi eser piu` bele per via de 'l misiot de raze che ghe xe de un pochi de secoli a sta parte (e anca prima) ... che le sia tute dixinibide mi no solo no ghe giurasi ma no me par gnanca un complimentoAdlerTS ha scritto:[...]da dove nassi questa idea ?

la sensualita' della donna triestina?
Te ga' pienamente ragion, Franco dipendi dalle razze e delle consuete missianze, proveder che qualched'un non critichi le Furlane, o fisicamente
stabilir chei omini xe meio delle donne.....
Noi semo vipere ma ghe la gavemo fatta al "DIAVOLO"
Pensa che tra la dote del friul e la solita idea de Cechelin chel ciamava le mule .......""Tocchi de Mule invidiade da tutti""Lui saveva qualcosa! ........me sento assai donna! almeno non tiro dalla parte sbagliada!.......cossa te vol dopo tutto son sposada 52 anni!
Maria aka Refolo
stabilir chei omini xe meio delle donne.....
Noi semo vipere ma ghe la gavemo fatta al "DIAVOLO"
Pensa che tra la dote del friul e la solita idea de Cechelin chel ciamava le mule .......""Tocchi de Mule invidiade da tutti""Lui saveva qualcosa! ........me sento assai donna! almeno non tiro dalla parte sbagliada!.......cossa te vol dopo tutto son sposada 52 anni!
Maria aka Refolo
- babatriestina
- Senator
i gavevo sentido dir che l'indipendenza dele mule triestine nasseva in zerti casi de esser mogli de marittimi, che gavendo el marì via, doveva saverse rangiar de sole per la maggior parte de l'anno.
E qualchedun me gaveva fatto notar che altrove xe meno normal che le siore se trovi fra lore in bar a bever un calicetto, inveze che un cafè.
Però gavevo anca sentido vantari famosi muli biondi triestini. Dei quali, inveze, se diseva che i xe meno galanti dei loro corispondenti italiani ( resto d'Italia) o austriaci, e che se i xe più tradizionalmente cavalieri ( verzer la porta, aiutar a meter el capoto...) vol dir che i ga za mire..
E qualchedun me gaveva fatto notar che altrove xe meno normal che le siore se trovi fra lore in bar a bever un calicetto, inveze che un cafè.
Però gavevo anca sentido vantari famosi muli biondi triestini. Dei quali, inveze, se diseva che i xe meno galanti dei loro corispondenti italiani ( resto d'Italia) o austriaci, e che se i xe più tradizionalmente cavalieri ( verzer la porta, aiutar a meter el capoto...) vol dir che i ga za mire..
la sensualita' della donna triestina
BRAVA!...... scoperto !
e de la' xe nata la canzonetta:
"El mari' naviga e la baba, ga' l'amante sotto el letto!"
iero picia che me domandavo cossa chei intendi dir?
Maria aka Refolo
e de la' xe nata la canzonetta:
"El mari' naviga e la baba, ga' l'amante sotto el letto!"
iero picia che me domandavo cossa chei intendi dir?
Maria aka Refolo
- Tirabaralla
- Citadin
- AdlerTS
- Cavalier del forum
per noi che semo gentiluominiffdt ha scritto:che le sia tute dixinibide mi no solo no ghe giurasi ma no me par gnanca un complimento

Adesso non me ricordo chi, ma jera un comico che ghe marciava su un witz del tipo: "go conossudo una triestina alla fine dei anni 60, ma xe stado uno spreco perché in quel periodo "l'amore libero" regnavo un poco ovunque"
Qualchidun inveze me ga fato notar che a differenza delle altre città, ghe xe molte meno prostitute in giro de sera. Per mi xe colpa della Bora

sta 'tento che se te dixi cusi` dopo le pensa che te ga mire ...AdlerTS ha scritto:per noi che semo gentiluomini [...]ffdt ha scritto:che le sia tute dixinibide mi no solo no ghe giurasi ma no me par gnanca un complimento
e sicome che te resti su 'l generico vol dir che te ga mire su tute ... te sta ris'ciando de pasar un bruto cuarto d'ora a caxa ;-Dbabatriestina ha scritto:[...]che se i xe più tradizionalmente cavalieri ( verzer la porta, aiutar a meter el capoto...) vol dir che i ga za mire..
- Tirabaralla
- Citadin

E quanti si sono, si, sposati. Migliai, migliai. E quanti fioi son nati senza padre che jera, oramai, lontano in GB senza indirizzo. (Per non dire in America!!). E mi? Si mi son sposato in Trieste ma non con una delle mule della zona. Ho incontrato (o meglio dire) son stato incontrato da una bella mula in un tram che viaggiava da San Giovanni verso Piazza Goldoni. E ci siamo rimasti assieme per 50 anni.
Evviva le mule, le ragazze, le donne Triestine. Sono bellissime, sono, si, sensuali, e per di piu, erano e sono ancora oggi, libere. Grazie cielo!
Cussi, per le donne di Trieste,

Larry (l'agnello con dei ricordi fantastici della citta d'amore e Miramare)
Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
For the sake of auld lang's syne
- Tirabaralla
- Citadin
- torziolona
- vilegiante
- babatriestina
- Senator
- Tirabaralla
- Citadin
Qui te dago razon, Betta...credo sia momenti che noi "zovini" (mi nossò mica se ghe rientro più
) no gavemo molto idea de come i se sentiva i zovini de qeul epoca.

[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]
[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
- AdlerTS
- Cavalier del forum
'desso che go sentido la vostra ve digo la mia: go cominciado sto argomento perché volevo sfatar un poco sto logo comun
Senz'altro poi el racconto, seppur pittoresco, de Larry, fa riferimento ad un periodo storico ben preciso che non xe assolutamente confrontabile con quel contemporaneo.
Resta el fatto che co gavevo 20 anni e andavo "a caccia" , go sempre reputado che fora città le mule fussi più cordiali e disposte alla conoscenza de nove persone. Magari meno carine, ma più cocole. Sarà forse "che l'erba del vicino è sempre più verde"

un fattor inconfutabile stando alle leggi dell'ereditarietà ! Oltrettutto, non dimentichemose che semo generalmente più alti (e più alte) della media e come diseva sempre mia nona, "altezza xe mezza bellezza". Qua però se fermemo al giudizio estetico.ffdt ha scritto:mi credo che le putele cua de noi le posi eser piu` bele per via de 'l misiot de raze che ghe xe de un pochi de secoli a sta parte (e anca prima) ...
anche storicamente gavemo avudo usi e costumi un po' diversi da quei che jera in italia, e questo pol aver contribuido a crear lo status della donna emancipada.babatriestina ha scritto:i gavevo sentido dir che l'indipendenza dele mule triestine nasseva in zerti casi de esser mogli de marittimi, che gavendo el marì via, doveva saverse rangiar de sole per la maggior parte de l'anno.
[...]altrove xe meno normal che le siore se trovi fra lore in bar a bever un calicetto, inveze che un cafè.
Senz'altro poi el racconto, seppur pittoresco, de Larry, fa riferimento ad un periodo storico ben preciso che non xe assolutamente confrontabile con quel contemporaneo.
Resta el fatto che co gavevo 20 anni e andavo "a caccia" , go sempre reputado che fora città le mule fussi più cordiali e disposte alla conoscenza de nove persone. Magari meno carine, ma più cocole. Sarà forse "che l'erba del vicino è sempre più verde"

te son tra quele da sposartorziolona ha scritto:Infatti: non me riconosso ne mi ne le mie amiche