La sensualità della donna triestina

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Torziolona, un vero gentiluomo inglese non chiede mai quanti anni ha una bella signorina/signora. Ma ho scritto nella mia posta che si trattava di quel periodo 1948/50 che era ad appena 3 anni dalla fine della guerra e ti posso assicurare che quel che disevo delle mule Triestine andava bene per le altre citta e paesi d'Italia. Ma non solo l'Italia. Ho passato per la Francia, il Belgio e la Germania prima di venire in Italia, e quei 7/8 mesi nella Germania dimostrava che le donne son uguali in tutt'il mondo. (Anzi, mi ricordo una bellissima donna matura che mi ga dito, 'Mein mann ist ein griegsgefangener im Russland!') Ma disemo, a quell'epoca, dopo tutto quel tempo di guerra e da 'non saver se ti svegliasi l'indomani, approffitarti di oggi', non fu strano un certo comportomento fuori il normale.
E tu, Jo, non stai montar sopra un caval alto, se l'occasion dovesse nascere, che cosa faresti????? :roll:
:36_3_16: :36_3_16: "To all the girls I've met before, who've entered in and out my door" shades of Frank Sinatra!!! Strano, ma le canzoni non parlano mai mal delle donne. Sono solo le canzoni cantate dalle donne che dicono male agli omini.
Adler: keep up the good work. Le tue parole mi dan di corraggio!!!
Ciao Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:[...]
torziolona ha scritto:Infatti: non me riconosso ne mi ne le mie amiche :evil:
te son tra quele da sposar :-D
cio, cos' te stuzighi le forumiste? arda che dopo le scampa ;-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Larry, tuto quel che te ga scrito pol corrisponder, mi iero tropo giovane in quel'epoca, ma conosevo più de qualche mula che alla fine ga sposà un inglese o un american, E conosevo un due signore sole che gaveva avù un fio de qualchedun de lori, ma là de noi no le xe mai stade considerade donne da strada.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
torziolona
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 31
Iscritto il: gio 2 feb 2006, 22:50

Messaggio da torziolona »

Larry, non preoccuparte, non me arrabbio. Solo che iera appunto altri tempi :wink:

Per l'età, accontentite de un generico "go meno de 40 anni"

Ciao


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Dipendi de l'ocasion, Larry.

Ocasion de "aventure" me interessa el giusto, un po' per carattere, un po' per età.
Muli seri, ben vengano.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Sensualita'

Messaggio da Coce »

No so' quel che se intendi con sta parola, ma forsi la vedo giusta che xe la descrizion dela capacita' sessuale dela dona triestina, su questo mi no credo che ghe sia dele diferenze con le altre done. Si xe vero che noi semo cosmopolitani da sempre ma no semo i unici, ansi semo una picola minorananza quando guardemo a l'America, la Russia, l'Australia ecc..
In tute le grandi cita' come Londra ,Parigi,New York, Roma, Milano ecc... Ghe xe un grande miscuglio de razze, naturalmente tuti tendemo a guardarse a noi stessi e pensemo che semo speciali. No xe de ofenderse con quel che disi Larry perche'in quei tempi iera la verita', e el stesso val
per tute le altre cita' dove iera eserciti stranieri durante e dopo la guera,
specialmente Americani. Percio' anche questo dimostra che le nostre done le xe come tute le altre.
Ve conto una parodia su la canzon "Ma guarda quanto sei bugiarda e sciocca, un fiore avvelelenato e' la tua bocca"
Un mio lavorante la cantava nel 1945 quando mi iero apprendista.
MULE CHE NO SE VEDI XE SA' DO MESI, LE SE REMENA TUTE COI ZEOLANDESI. MI CHE CONOSO PINA E ANCHE RENATA MI SO CHE LE DAL EL C...L PER UNA CIOCOLATA.
Lui gaveva 35 ani e el iera ancora puto. Forsi iera invidia.
Naturalmente e che Dio ne iuti, no tute le mule de quei tempi se ga comportado in quela maniera, e anche fra le associazioni fra mule e military in tanti casi xe fiorido l'amor, e come nel caso de Larry un bon matrimonio. Xe sempre un mistero nele relazioni fra un omo e una dona
a Trieste gavemo avu' perfino on omicidio passionale fra un ufficial American e una mula Triestina. Ciao a tuti Coce :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se volemo parlar de canzoni, ghe ne xe una famosissima del 1971 che parla de un rapporto tra un italiana e un militar:

4 marzo 1943

Dice che era un bell'uomo e veniva,
veniva dal mare
parlava un'altra lingua,
pero' sapeva amare
e quel giorno lui prese a mia madre
sopra un bel prato
l'ora piu' dolce prima di essere ammazzato

[...]

e benche' non sapesse il nome
e neppure il paese
mi aspetto' come un dono d'amore fin dal primo mese

[...]

Della sua breve vita e' il ricordo piu' grosso

[...]


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41468
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

..e ancora adesso che gioco a carte e bevo vino
per la gente del porto mi chiamo Gesù bambino

:-D


per la canzon de Coce, xe sempre la vecia

I love you Johnny, I love you Texas
se vuoi far l'amor con me
tu mi dare......
io ti dare......

ma se riferissi apunto a un preciso periodo storico.

Mi no credo che el fascino dele donne triestine volessi dir questo..


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]ma se riferissi apunto a un preciso periodo storico[...]
e piu` che altro xe un menu` completo de i prezi ;-)
babatriestina ha scritto:[...]Mi no credo che el fascino dele donne triestine volessi dir questo..
spero proprio de no ... perche` credo che "cuel" tipo de "fascino" no ocori vignirselo a zercar fin a cua ... probabilmente ogni cita` ga i sui loghi ... ahem ... dixemo "pieni de fascino" ;-)


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:oops: :oops: Facciamo cussi. A le donne, come Torziolona (meno di 40?) e Tirabaralla, (bellissime come sono) se avete delle amiche in Trieste, che all'epoca 48-50, gavevano dalle 16 alle 20 anni, chiederle adesso, che saranno certamente sposai con fioi, se si comportavano come ho descritto io la sora. Dille che non e da vergognarsi del loro comportamento e quei zorni solo che ti vol saver come era la vita in quella volta. Chiederle se hanno avuti delle amicizia con le truppe alleati, vai a sercar persone - donne naturalmente - per veder come furono i loro experienze di quel epoca. Facciamo un po di ricerca sulla parte delle donne di questo forum per veder se possiamo trovar fuori qualche storia e vediamo se si pol confrontar con quel che go scritto mi. Potrebbe essere interessante. E dopo tutto, non e da vergognarsi per una piccola avventura fatta cussi tant'anni fa, tra mula e mulo, in una cosa assai naturale. Jo, ti pol far anche lazo in Firenze, che credo non jera tanto differente dalla Trieste nel 1945 a 1950. Su, dai, donne, dai da fare che troveremo fuori qualche piccola storia dalla parte delle mule di quell'epoca.
:a:
Dopo tutto, chi da voi donne non hanno avuto una relazione con un mulo che dopo on po i tempo non e andata nelle sfumature, per poi ricomminciare con un altro?
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mule triestine disinibite? Forsi, se paragonade a altre zone d'Italia.
Ma me ricordo che nei anni '60 o '70 do miei amici, che iera scout, i xe andadi a far Un Jamboree nei USA e i contava de come le mule là quasi ghe saltava adoso... come a dir altro che qua! :-D :-D
(no che qua mancasi, ma forsi le iera un poco più "tradizionaliste")


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questa mattina bellissimo documentario su RAI 3 regionale a proposito delle "triestine girls", ovvero le ragazze che durante el governo alleato se ga innamorado de un american e xe andade a viver in america.

El documentario, realizado da Chiara Barbo e Andrea Magnani, racconta dei circa 1300 matrimoni dell'epoca, rintracciando attraverso tra New York, il Michigan, la Virginia, la California e la Florida alcune signore che parla un bellissimo triestin con accento american: nei loro racconti risulta el mezzo trauma de un paese così diverso dalla nostra città e risulta come anche tante triestine gabbi poi divorziado perché andando in america non ga "trovado l'america" :-)

Con una piccola ricerca go trovado che el filmato xe disponibile anche su youtube e ve lo consiglio, godibilissimo. Ecco la prima parte e la seconda . :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

anche qui, all'inizio della prima parte, si sente la bora e c'è un vecchietto.
ma l'hanno clonato?
però è interessante.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Angiolina ha scritto:anche qui, all'inizio della prima parte, si sente la bora e c'è un vecchietto.
ma l'hanno clonato?
però è interessante.
Non c'é bisogno di clonarli. Noi a Trieste di vecchietti ne abbiamo tantissimi :-D


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Le triestine iera sempre più libere dele done in Italia. De sicuro dipendi in parte del fato che tanti omini navigava, ma par che anche le viennesi gavessi le nostre stesse abitudini. No intendo niente da mal. Voio dir solo che podevimo andar per strada senza esser compagnade de qualchedun dela famiglia, o andar sole in un bar.
Una amica de una mia zia se ga sposà e la xe andada a viver a Roma, credo nei anni '40 o '50. E la se ga trovà assai mal. Ela la iera abituada a sentarse in caffè, a leger el giornal, ma là no iera possibile. Una dona no podeva andar sola in un bar, o la ris'ciava de esser ciapada per .... una de quele. E la diseva che no la podeva nianche ciapar un taxi, sola, perchè no se saveva dove che el la portava.
Me ricordo che anche i muli de leva che rivava a Trieste quando iero muleta, nei anni '60, gaveva una pessima opinion de noi perchè ierimo tanto diverse dele done dei sui paesi.
Papà me ga contà che durante la guera i li ga mandai in meridion. El iera de Marina. Lui e altri marinai i andava per strada, a Bari credo. Iera un per de mule che caminava per strada e lori i le ga guardade. Subito se ga avicinà do o tre omini dela familia, che le seguiva a distanza e i ghe ga domandà cossa che i voleva de lore. Figurarse se 4 o 5 tochi de muli se ga fato intimidir. E xe finì in niente. Ma no con quei del bataglion San Marco. Un ga fato el m.... con una mula del posto e el ga ciapà una cortelada. I sui coleghi ga fato una spedizion punitiva e i ga fato disastri, tanto che no i ghe ga dà più libera uscita, fin che no i xe partidi, per evitar altri scontri con la popolazion.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: La sensualità della donna triestina

Messaggio da AdlerTS »

Go sentido per radio un'intervista con Lino Banfi che contava de sue parenti, cugine credo, vissude a Trieste nei anni 50 del 900. Jera de rider co' el contava che al ritorno in Puglia tuti le vedeva un poco mal perché queste per esempio se permeteva de entrar in un bar "da sole" alle 10 de matina ! De noi jera normale, zo jera da "poco seria". El racconto finiva con la cugina che ordinava "un calice" e el barista che ghe rispondeva (bel sentirlo in dialetto de Barletta): "se vuole un calice deve andare in Chiesa!" :lol:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La sensualità della donna triestina

Messaggio da Nona Picia »

Questo nel meridione iera normale una volta......e forsi in certi paesetti ancora ogi. Iera indecoroso per una donna andar sola e forsi anche acompagnada in bar.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”