I pecoroni

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

I pecoroni

Messaggio da AdlerTS »

Pareria (non son andado a veder) che in ponte rosso i gabbi messo el primo lucchetto ad imitazion dei "lucchetti dell'amore" de Ponte Milvio, a Roma.
Avanti così, a pappagallar le robe che vedemo per televison .....


angiolina

Re: I pecoroni

Messaggio da angiolina »

AdlerTS ha scritto:Pareria (non son andado a veder) che in ponte rosso i gabbi messo el primo lucchetto ad imitazion dei "lucchetti dell'amore" de Ponte Milvio, a Roma.
Avanti così, a pappagallar le robe che vedemo per televison .....
AdlerTs, come sei antico! Ma sei meno antico di me perché ho due figli più grandi dei/delle tue :wink: . Guarda che non è la TV, ma quella schifezza di "Tre metri sopra il cielo" e film connessi che ha lanciato la moda. Il mio figlio maschio snobba disgustato il fenomeno che hai descritto; la femmina, accanita lettrice di Moccia, lo trova romantico. Per me non è un male che attacchino i lucchetti, basta che non facciano crollare i sostegni :lol:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Se xe vero, no ghe vedo niente de mal a papagalar ste robe. Certo sarìa meio papagalar robe più utili ala città..... E mi son un poco più antica de ti, Adler :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Re: I pecoroni

Messaggio da Lugara »

angiolina ha scritto:Per me non è un male che attacchino i lucchetti, basta che non facciano crollare i sostegni :lol:
Se non sbaglio nel posto originale citado da quel film i ga tacado tanti de quei lucheti che qualche dano minacia de farlo o lo ga za fato. Me par anca che i voleva rimoverli ma xe stade proteste da parte dela muleria.
Sta mania me sembra un po' stupida forsi perchè quando tuti papagala la roba perdi de originalità e l'originalità nel romanticismo xe importante secondo mi...


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Fin che i papagala ste robe qua, vedi lucheti o simili, no xè gnanche mal, xè forsi romantico e no i ghe fa dano a nissun. No ve par che sia meio che i imiti (volevo dir copi de copiar e no copi de copar) sti comportamenti inveze de imitar quei che va in giro mascherai col muso coverto a tirarghe piere o altro ai polizioti, a spacar vetrine e darghe fogo ai auti e/o ai contenitori dele scovazze (scrivo cussì perchè xè za vignuda fora una discussion su botini e cassoneti) e anche far rapine, magari con una pistola zogatolo, sia che i lo fazi dopo la partida de balon o in ocasion de riunioni più o meno politiche. Comportamenti che la TV provedi ampiamente a reclamizar!
ciao
sum culex


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Voglio solo precisare che i lucchetti venivano attaccati sul Ponte Vecchio già + di dieci anni fa. Quano io ero ancora alle superiori. A Firenze arriviamo prima :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: I pecoroni

Messaggio da AdlerTS »

Lugara ha scritto:Sta mania me sembra un po' stupida forsi perchè quando tuti papagala la roba perdi de originalità e l'originalità nel romanticismo xe importante secondo mi...
Questa xe la mia idea: i podeva inventarse qualcossa de altro piuttosto che "clonar" un'idea de altri :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Tirabaralla ha scritto:Voglio solo precisare che i lucchetti venivano attaccati sul Ponte Vecchio già + di dieci anni fa. Quano io ero ancora alle superiori. A Firenze arriviamo prima :)
Se saveva che i fiorentini xe assai sgai! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

sum culex ha scritto:Fin che i papagala ste robe qua, vedi lucheti o simili, no xè gnanche mal, xè forsi romantico e no i ghe fa dano a nissun. No ve par che sia meio che i imiti (volevo dir copi de copiar e no copi de copar) sti comportamenti inveze de imitar quei che va in giro mascherai col muso coverto a tirarghe piere o altro ai polizioti, a spacar vetrine e darghe fogo ai auti e/o ai contenitori dele scovazze (scrivo cussì perchè xè za vignuda fora una discussion su botini e cassoneti) e anche far rapine, magari con una pistola zogatolo, sia che i lo fazi dopo la partida de balon o in ocasion de riunioni più o meno politiche. Comportamenti che la TV provedi ampiamente a reclamizar!
.... PAROLE SANTE...!


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Quanti ponti ci sono a Trieste? Quanti hanno lampioni e/o sostegni in metallo?

..e se passando accanto ad un sostegno pieno di lucchetti mi ferisco, di chi è la colpa? Del Comune?


...ma soprattutto: c'è una tradizione di questo tipo a Trieste?


Sto diventando proprio vecchio.... :wink: :'-(


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

..e comunque non paragonerei i lucchetti agli episodi di criminalità, macro o micro che siano.....gli intenti sono decisamente diversi direi....


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
angiolina

Messaggio da angiolina »

Kyeldor ha scritto:

...ma soprattutto: c'è una tradizione di questo tipo a Trieste?


Sto diventando proprio vecchio.... :wink: :'-(
Eh, sì, quando si comincia a parlare di tradizione... :wink:
Qui a Milano li attaccano sui ponti dei Navigli; sono pochi, e non è certo una tradizione milanese.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Non credo che a Trieste ci sia una tradizione di questo tipo. Ma si sa che i giovani tendono a seguire le mode. E poi le tradizioni cominciano in ogni epoca e se noi potessimo guardare nel ns futuro, chissà cosa troveremmo!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”