Votare a 16 anni

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Scuseme, una domanda su sti mezzi per Sistiana: i xe gratis o i costa el prezzo normal del biglietto de autobus?


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:Scuseme, una domanda su sti mezzi per Sistiana: i xe gratis o i costa el prezzo normal del biglietto de autobus?
Che mi sapio, de come che me par de aver capido dai telegiornali, el servizio dovessi esser gratuito.

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

insoma, se mi voio andar a Sistiana de giorno, o de altre parti de sera, e lasso la machina in garas, pago el biglietto e la mularia no? ( o meo, paghemo tuti, la comunità, per lori)


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:insoma, se mi voio andar a Sistiana de giorno, o de altre parti de sera, e lasso la machina in garas, pago el biglietto e la mularia no? ( o meo, paghemo tuti, la comunità, per lori)
Penso che sia una spesa che la 'comunità' paga volentieri (anche data l'entità) per evitar che i muli se copi o che i copi qualchedun altro o che i fazi pur solo che dani. Meio pagar un per de corse de autobus che spese sanitarie de ospedal, ecc., che stimo senz'altro superiori.
ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Non so se conossè i fumetti del mago Wiz. Comunque ogi ghe ne xe uno sul diritto de voto.

http://www.comics.com/creators/wizardof ... 70706.html
Nice one :P


Torna a “Atualità non triestine”