presentazioni e saluti

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D A tuti i nov i iscritti, un gran ben venuto tra noi. Son inglese e abito, naturalmente, in Inghilterra visin a Manchester (nord-ovest del paese). Se vol saver qualcosa della zona basta contattarmi qui.
Larry (such a helpful lamb!) :-D :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

trapper ha scritto:...............un grande: in bocca al lupo per Babatriestina che stà per afrontare una grande sfida della Sua vita............
Trapper
Iera questo el msg che no trovavo più...iera la pagina precedente.
Se ste pensando che son mona...ehm... :oops: ^_^

Bentornada Baba :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Tirabaralla ha scritto:[...]Se ste pensando che son mona...ehm... [...]
mi no penso gnente per principio, ma cuel mesagio la` el ghe xe ancora in fondo de la pagina 7 de sto steso thread ... indove xe che no capiso?


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Franco...no lo gavevo visto e iero sicura che el mio iera tacà a quel che te disi ti..e invese, iera soltanto ne la pagina precedente e mi no go nianca controlà la pagina precedente, talmente sicura che iero che se doveva trovar tacà del mio...
Ga za dito che ve dago el permeso de pensar che son mona?
Bonanote :roll: :oops: :lol:


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Ciao a tutti!

Messaggio da triestedentro »

Innanzitutto mi scuso se scrivo in italiano ma purtroppo non sono di Trieste, nonostante da sette anni ( ne ho quasi 26 ) abbia Trieste dentro.

Se vi va rispondetemi tranquillamente in triestino, lo capisco bene, sono convinta vada difeso in quanto radice e voglio capirlo sempre più, quindi mi fate anche lezione eventualmente :lol:

complimenti per il bellissimo sito, mi fate molta compagnia quando mi manca la mia città dell'anima :P

tra poco verrà a Trieste per la terza volta e mi serviva qualche suggerimento, turistico e non...se vi va!

ciao a tutti!


angiolina

Re: Ciao a tutti!

Messaggio da angiolina »

Ciao Triestedentro, sono una foresta anch'io, ospite di questo Forum. Da "straniera" posso solo dirti che questo è il posto giusto per chi ama Trieste e la vuole conoscere con uno sguardo diverso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Benarrivata Triestedentro, e in attesa della tua visita, gira un po' qua dentro che ci trovi Trieste virtuale! e anche qualcosina al di là di Trieste...


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

grazie angiolina e grazie babatriestina, gentilissime entrambe!

girovago da un pò nel vostro angolo virtuale e lo trovo incantevole :wink:

ma rispondetemi tranquillamente in triestino, mi sembra giusto che sia io ad adeguarmi ad un dialetto che mi piace molto


conosco abbastanza bene Trieste e San Giusto ( che amo ) e per la prossima tappa pensavo ad un giro in battello direzione Grignano...me lo consigliate?

altri itinerari possibili e luoghi da scoprire ( a piedi o in autobus, sono senza macchina ) ?

tutto quello che vi viene in mente...vi ringrazio già da ora!


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-) :-) Triestedentro, son straniero anche mi, essendo inglese ex-soldato che era stazionato a Trieste negli anni 40/50. Benvenuto al nostro forum do ti troverai tanti amici/che. Se ti vol far un giro a Trieste nella tua prossima visita vai pure si, a Grignan, ma continui ancora un po piu avanti fino al Castello di Miramare che e veramente incantevole. Merita una visita anche su ad Opicina. C'e lassu un piazzale (se funziona ancora il vecchio tram xe una fermata non lontan) da dove ti pol vedere tutta la citta sotto i tuoi piedi, bello di zorno altretanto piu bello da notte, ancora piu bello se ti ga una mula triestina sotto braccio.
Di novo, benvenuto.
Larry (l'agnello che crede che Trieste appartiene a lui) :-D :-D 8) 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

grazie Larry!

Però preferirei guardare il paesaggio con un bel mulo...sono una ragazza 8)

Ad Opicina pensavo di andarci con il tram ( se non è fermo! ) e so che è molto bella...pensavo anche a Muggia...se me la suggerite :wink:


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Benvenuta Triestedentro! :-D

Se cerchi luoghi affollati, la riviera Barcolana (ma un po' tutta la costa) è il luogo ideale, sia di giorno - per il bagno - che di sera con una infinità di ristoranti e baracchette dove mangiare e bere. Luogo di appuntamento per molte compagnie.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Benvenuta triestedentro! Se vuoi visitare Trieste e dintorni, oltre a S.Giusto, il castello dsi Miramare, Opicina e il Carso, c'è anche il castello di Duino, che è bellissimo e da lì si gode anche di bellissimo panorama.
Se po te vol conosser gente, va al bagno a Barcola, ai Topolini, che specialmente de dopopranzo xe pien de muli e ala sera xe anche i baretti che ga la musica e i xe pieni de muleria!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Benvenuda anca de mi, Triestedentro! :-D :-D :-D
Non so cossa consigliarte in sto momento, son a corto de idee perchè son ancora un poco insempiada de sono, ma posso contarte un momento "magico" che go vissudo un meseto fa in Marina: son andada a ciapar fresco col moroso e gavemo fato una caminada fin in zima del Molo Audace al tramonto, un belissimo tramonto dei primi de giugno. Rivadi in zima al molo se semo sentadi su una panchina e di fronte a noi un grupo de turisti austriaci (un coro vegnudo de ste parti per qualche esibizion imagino) i se ga messo a cantar vari pezzi del suo repertorio. Contemporaneamente nel specio de mar là vizin un mulo straordinariamente bravo el se stava alenando con una specie de wind-surf fazendo incredibili evoluzioni tanto che pareva che el balassi sula musica, di fronte le nuvole se rifleteva nei vetri dei palazzi delle Rive.... iera tanto bel tuto quanto che me son quasi comossa...
Spero che quando te vegnerà qua te possi viver anca ti momenti come questo!
Ciao!


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

grazie a tutti, gentilissimi :-D

anch'io oggi sono un pò insempiata dal sonno, sarà l'effetto estate...i vostri suggerimenti sono ottimi, sono già stata a Barcola ( ma non ho fatto il bagno ai Topolini ) e conosco tutta la zona dei ristorantini e chioschetti vari...incantevole!

a Duino invece non sono ancora stata...come ci si arriva? c'è una linea d'autobus o si può fare a piedi ( hmmm...subito )...e di Muggia, cosa ne pensate?

Lugara, di momenti così commoventi se ne vivono tanti a Trieste, il tuo mi ha fatta emozionare :-)
la prima volta che sono stata in cima al Molo Audace ( è il mio posto preferito, mi accuccio e sto lì ore intere ) c'era un tramonto rosa che sembrava fatto con l'evidenziatore e due veceti che accanto a me, in zima al molo, si abbracciavano...tenerissimi! :lol:


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Trieste

Messaggio da Coce »

Mi son nativo de Trieste, go fato la mia infanzia ,fino a maturita' nela citta',
e in tuti quei ani no me go inacorto de gnente. Ma dopo tanti ani al'estero
durante la mia ultima visita a Trieste, 5 ani fa' stando in marina ala sera go avudo anche mi questa senzazion profondamente poetica che restara'
con mi fino ala fine dei mii giorni. Bevenuta Trieste de Dentro, godite quei momenti anche per mi. Ciao Coce. Felicissimo :-) :-) :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

triestedentro ha scritto:a Duino invece non sono ancora stata...come ci si arriva? c'è una linea d'autobus o si può fare a piedi ( hmmm...subito )...
Per andare a Duino c'è la linea 44 che parte da Piazza Oberdan e arriva, dopo un bel giro per il Carso, fino al castello e alla baia. L'altr'anno c'era il traghetto che partiva dal molo Pescheria (spero di non sbagliare, io coi moli mi confondo sempre), ma quest'anno.... niente. Mi pare, ma non ne sono sicura che l'abbiano sostituita con una linea di autobus che parte sempre da lì.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

Coce, grazie per il benvenuto :-) hai ragione, la poesia di Trieste è struggente e ti rimane dentro...un pò come il blu cobalto del mare e i colori incomparabili del cielo

Nona Picia, grazie per il suggerimento preziosissimo!
purtroppo avrò poco tempo e chiedo a te e a tutti un consiglio: meglio andare a Duino con l'autobus ( tra l'altro vedrei il Carso ) o in battello ( amo il mare più di ogni altra cosa! ) a Muggia, o addirittura a Grignano?

grazie!


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Intanto, per prima roba, te dago el mio benvignuda con noi.
Se te vol andar a Duin te devi per forza andar cola coriera: La va su per strada del friuli fin Prosecco e dopo la fa un giro per el Carso (Santa Crose - Aurisina - Sistiana) per rivar Duin e al Villaggio del Pescatore. De Duin te pol andar a pie (se te ga voia de caminar) fin a San Giovanni per veder le risorgive del Timavo. Xè un posto poco reclamizà, unico nel suo genere e veramente interessante cola antica ceseta de San Giovanni in Tuba.
Se te va cola barca (motoscafo) a Muggia te vedi dal mar la parte orientale dela cità e te costegi tuto el porto novo e la zona industriale, saria de obligo anche una puntadina a Muggia vecia (a pie con una ripida riva o in bus. partindo dala citadina) dove che xè la cesa più antica dela zona.
Se inveze te va a Grignan te vedi dal mar tute le rive, el porto vecio, Scorcola, Gretta col faro dela Vittoria, te fa una sosta de un per de minuiti a Barcola e costegiando tuta la riviera (topolini ecc.) te oltrepassi el castel de Miramar, che visto dal mar xè un spetacolo, per rivar a destinazion de dove che te pol andar a pie a girar el parco e visitar el castel de Massimiliano (Miramar).
Scegli ti, in qualunque posto che te vadi Trieste xè sempre bela: qua de noi, nel nostro forum, te pol trovar tante foto dela cità e dei dintorni, compresi quei tre de cui go parlà qua de sora.
Ciao
sum culex


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

sum culex ha scritto: Se inveze te va a Grignan te vedi dal mar tute le rive, el porto vecio, Scorcola, Gretta col faro dela Vittoria, te fa una sosta de un per de minuiti a Barcola e costegiando tuta la riviera (topolini ecc.) te oltrepassi el castel de Miramar, che visto dal mar xè un spetacolo, per rivar a destinazion de dove che te pol andar a pie a girar el parco e visitar el castel de Massimiliano (Miramar).
grazie per il benvenuto :-)
devo farti i miei complimenti, tra l'altro...conosco da tempo le tue meravigliose fotografie e devo dire che mi hanno sempre fatto guardare la città con più attenzione alle sfumature, da un'altra prospettiva...grazie, anche agli altri utenti che sanno usare così bene la macchina fotografica!

per quanto riguarda il mio prossimo breve soggiorno a Trieste...beh, quella di Grignano è una prospettiva che mi attrae tantissimo, devo dire, ho un gran bisogno di vedere il mare :wink:

i battelli si prendono nel molo Pescheria, che è quello di fronte al Molo Audace...o sbaglio?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Benvignuda anche da parte mia :-D

efetivamente per chi non xe mai stada a Trieste, Miramar e Duin xe tappe immancabili. El primo merita senz'altro de esser raggiunto via mare (domani con calma zercherò l'orario).
Una differenza tra el primo e el secondo xe che a Miramar el giardin xe libero e te paghi solo l'entrata al castel, mentre a Duin se paga anche per entrar in giardin.


Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”