presentazioni e saluti

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Un altro posto che a mi me par interssante de andar a visitar, anche se triste, xè la 'Risiera de San Sabba' (autobus Nr. 10): xè l'unico campo de sterminio nazista con anesso forno crematorio esistente in Italia. Te pol gurdar le foto.
ciao
sum culex

P.S.: I motoscafi parti dal Molo Pescheria, che xè quel davanti a Santa Maria del Guato; I moli xè cussì (visto che te conossi el molo Audace): guardando el mar a destra del molo Audace xè el molo Bersaglieri cola stazion maritima, quel sucessivo xè el molo Perscheria.


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

grazie anche a ti, Adler ( ogni tanto provo anche a scrivere in triestino, ma faccio abbastanza ridere, quindi desisto )

sei davvero molto gentile :-) per gli orari verso Barcola/ Grignano ho fatto riferimento a triestetrasporti, spero sia aggiornato 8)


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

grazie anche a ti, Adler ( ogni tanto provo anche a scrivere in triestino, ma faccio abbastanza ridere, quindi desisto )

sei davvero molto gentile :-) per gli orari verso Barcola/ Grignano ho fatto riferimento a triestetrasporti, spero sia aggiornato 8)


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Triestedentro, ti abbiamo c onsigliati tutti d'andar veder attorno Trieste del giorno, e dopo tutte quelle camminate, gavresti fame. Allora di sera, ti raccomando di visitare la citta vecchia. Trovi la Piazza Grande. Con la schiena verso il mare, al angolo destre della piazza si entra nella citta vecchia. E per una serata che non ti pol mai dimenticare, andare cenare Al Fornel. Si magna benissimo, si diverti un mondo, e il costo ti lascerai meravigliando - cioe - bon prezzo. Non mi ricordo al momento in che strada si trova ma, basta chiedere giu nella Cavanna. La citta vecchia di notte e un bel posto, con tante ristorante e bar.
Divertiti, bella, nella nostra citta e nel nostro Forum. Larry.


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Triestedentro, posso domandar in che parte del mondo te abiti ?


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

sum culex ha scritto:Un altro posto che a mi me par interssante de andar a visitar, anche se triste, xè la 'Risiera de San Sabba' (autobus Nr. 10): xè l'unico campo de sterminio nazista con anesso forno crematorio esistente in Italia. Te pol gurdar le foto.
.
scusa, questo post mi era sfuggito...

conosco la Risiera a causa di una serie di circostanze personali ( anche se per fortuna non legate al luogo di sterminio ) e le foto trovate qui mi avevano aiutata a farmi un'idea ancora più precisa, ancora più del sito ufficiale...ti confesso che ho pensato parecchie volte di andarci e in corriera so anche come ci si arriva...ma me ne manca ( purtroppo ) il coraggio


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

Larry, grazie per i consigli enogastronomici :-)
adoro Cavana ma non conosco il ristorante di cui mi parli...cammino sempre molto quando vengo lassù e sono una buongustaia...quindi proverò con gioia, magari dopo la gita a Grignano :lol:

Adler, sono di Milano ( ma non di origini )...non troppo distante da Trieste quindi, ma è sempre un bel viaggio 8)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

triestedentro ha scritto:Adler, sono di Milano ( ma non di origini )...non troppo distante da Trieste quindi, ma è sempre un bel viaggio 8)
se una buona volta il Corridoio 5 sarà realtà, sarà tutt'un'altra cosa!! :-D


angiolina

Messaggio da angiolina »

triestedentro ha scritto:Adler, sono di Milano ( ma non di origini )...non troppo distante da Trieste quindi, ma è sempre un bel viaggio 8)
ti capisco, concittadina :wink:


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

angiolina, quindi sei anche tu milanese? puoi capire la mia repulsione per il grigio, quindi 8)

baba, a quanto ho potuto capire leggendo qua e là questo fatidico Corridoio 5 è abbastanza improbabile, o sbaglio? certo che risolverebbe la trafila Mestre- Trieste ( che è logorante ) ma ho letto che molti si oppongono...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

triestedentro ha scritto:[...]ho fatto riferimento a triestetrasporti, spero sia aggiornato 8)
de solito si` :-)

e per indove ciapar i vaporeti varda su la piantina che tre zonto cua de soto (courtesy of www.mappy.com ;-)) .. la go un poco futizada per far capir meio de cos' che stemo parlando, comuncue i parti de la` de la gelateria "il pinguino", cuela davanti de Santa Maria de 'l Guato de la parte de 'l acuario :-)

bona vacanza :-)

Franco
Allegati
1.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] il Corridoio 5 [...]
notizia ANSA: visto l'importante legame culturale tra la citta' di Trieste e la citta` di Dublino il consorzio per il corridoio V ha deciso di denominare "Godot" il tratto giuliano del corridoio medesimo ;-) ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


ciau ciau ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Franco


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

ffdt ha scritto:
babatriestina ha scritto:[...] il Corridoio 5 [...]
notizia ANSA: visto l'importante legame culturale tra la citta' di Trieste e la citta` di Dublino il consorzio per il corridoio V ha deciso di denominare "Godot" il tratto giuliano del corridoio medesimo

allora arriverà certamente presto :lol: :lol: :lol:

grazie per la cartina, troppo gentile :-D
partendo dal molo Audace quindi sarò lì in pochi minuti :P


bronzacoverta
naufrago
naufrago
Messaggi: 3
Iscritto il: gio 12 lug 2007, 22:15
Località: Trieste

Viva l'a....me presento!

Messaggio da bronzacoverta »

Come xè...mularia???
Son uno novo......ma co la scusa del dialeto, me par de giogar in casa...
Son Triestin, ma no patoco: mio papa iera istrian e mia mama dalmata, go 46 ani, e me sento ssai giovine. Me piasi de morir 'sta nostra zità, anche se i ne fa un fia rabiar che no se pol, no se pol e no se pol. penso che con "vualtri" rivero' a far cualche bela e interesante ciacolada....se bechemo......


,,,MEIO MAGNAR RADICIO CHE SBURTARLO.....
...XE PIU' MEIO UN VIGNIR, CHE TRE ANDAR...
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41584
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ben arivado qua! xe tanto de dir , nel ben e nel mal, de sta nostra città che ghe volemo tuti un gran ben..e anca mi go istriani per parte de mama e dalmati per parte de papà in famiglia, anche se le ultime generazioni xe nate tute a Trieste! benvignudo mulo! :-D


bronzacoverta
naufrago
naufrago
Messaggi: 3
Iscritto il: gio 12 lug 2007, 22:15
Località: Trieste

Messaggio da bronzacoverta »

Grassie de l'ospitalita'.........


,,,MEIO MAGNAR RADICIO CHE SBURTARLO.....
...XE PIU' MEIO UN VIGNIR, CHE TRE ANDAR...
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

ffdt ha scritto:
babatriestina ha scritto:[...] il Corridoio 5 [...]
notizia ANSA: visto l'importante legame culturale tra la citta' di Trieste e la citta` di Dublino il consorzio per il corridoio V ha deciso di denominare "Godot" il tratto giuliano del corridoio medesimo ;-) ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


ciau ciau ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Franco
Perchè Godot e no godè o godevelo?
No stè rabiarve, me conossè bastanza ben per saver che a mi me piasi butar in rider tuto quel che xè lecito.
ciao
sum culex (el mussato che ponzi)

P.S.: go imparà de Larry a zontar qualcossa dopo la firma


angiolina

Messaggio da angiolina »

triestedentro ha scritto:angiolina, quindi sei anche tu milanese? puoi capire la mia repulsione per il grigio, quindi 8)
Certo 8) e c'è anche Maximilian. Posta poco ma a me è molto simpatico, soprattutto quando a Vienna cerca di portare un fiore sulla tomba del suo omonimo e fa suonare l' allarme della Cripta dei Capuccini :lol: :lol:
'Sti milanesi, che figure :oops: :wink:


triestedentro
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 26
Iscritto il: sab 14 lug 2007, 21:08

Messaggio da triestedentro »

questo Maximilian mi è già simpatico :lol:

molto più simpatico della maggior parte dei nostri concittadini, che non brillano a volte per " caciaroneria " :P

tra l'altro alcune persone infarcite di luoghi comuni prima che andassi a Trieste mi avevano detto che la maggior parte delle persone sarebbero state " musone " con me, in quanto " foresta "...niente di più falso!
è anche vero che io amo la città così tanto che a volte, quando mi metto a parlare con qualcuno in piazza Grande o sul Molo o a Cavana, si meravigliano che non sia triestina :oops:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

triestedentro ha scritto:questo Maximilian mi è già simpatico :lol:
Lo go conossudo de persona: confermo la simpatia :wink:


Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”